Gå til innhold

Prioral dermatitt under nesen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 6.35):

Det ser sånn ut. Her er det ingen klumper. Noen ganger er det som små blemmer/klumper. Har fått litt under andre nesen og. Og det klør av og til.

BDDA5ADD-1380-4D2E-B16E-DAB8B70909B1.jpeg

Anonymkode: a2a27...319

Noe lignende har jeg også, men jeg smørte med soolantra i 3,5 mnd før det ga seg. Hudlegen som skrev ut soolantra fortalte meg å gi det absolutt 4-5 måneder før jeg ga meg, fordi noen ganger tar det tid. Jeg så lite bedring på både dette og rosesca etter 3 mnd, men så et par uker etter det var det som hele ansiktet mitt lysnet litt. Prøv litt til.

Anonymkode: 39dc6...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noe lignende har jeg også, men jeg smørte med soolantra i 3,5 mnd før det ga seg. Hudlegen som skrev ut soolantra fortalte meg å gi det absolutt 4-5 måneder før jeg ga meg, fordi noen ganger tar det tid. Jeg så lite bedring på både dette og rosesca etter 3 mnd, men så et par uker etter det var det som hele ansiktet mitt lysnet litt. Prøv litt til.

Anonymkode: 39dc6...f98

Jeg brukte soolantra i ca 2 med før jeg sluttet. Hvis jeg starter opp igjen må jeg vel begynne helt på ny? Får bare prøve det.

Anonymkode: a2a27...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Det som har fungert best for meg, utenom lang tablettkur, er å vaske sminkeproduktene oftere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv elidel krem. Du får det på resept. Datteren min ble kvitt utslettet på kort tid. Så fikk hun en tablettkur i tillegg og trappet gradvis ned på elidel. Den var et mirakel for henne, ihverfall. 

Anonymkode: c1240...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...