AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #21 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 6.35): Det ser sånn ut. Her er det ingen klumper. Noen ganger er det som små blemmer/klumper. Har fått litt under andre nesen og. Og det klør av og til. Anonymkode: a2a27...319 Noe lignende har jeg også, men jeg smørte med soolantra i 3,5 mnd før det ga seg. Hudlegen som skrev ut soolantra fortalte meg å gi det absolutt 4-5 måneder før jeg ga meg, fordi noen ganger tar det tid. Jeg så lite bedring på både dette og rosesca etter 3 mnd, men så et par uker etter det var det som hele ansiktet mitt lysnet litt. Prøv litt til. Anonymkode: 39dc6...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #22 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noe lignende har jeg også, men jeg smørte med soolantra i 3,5 mnd før det ga seg. Hudlegen som skrev ut soolantra fortalte meg å gi det absolutt 4-5 måneder før jeg ga meg, fordi noen ganger tar det tid. Jeg så lite bedring på både dette og rosesca etter 3 mnd, men så et par uker etter det var det som hele ansiktet mitt lysnet litt. Prøv litt til. Anonymkode: 39dc6...f98 Jeg brukte soolantra i ca 2 med før jeg sluttet. Hvis jeg starter opp igjen må jeg vel begynne helt på ny? Får bare prøve det. Anonymkode: a2a27...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi Skrevet 8. mai 2022 #23 Del Skrevet 8. mai 2022 Det som har fungert best for meg, utenom lang tablettkur, er å vaske sminkeproduktene oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #24 Del Skrevet 10. mai 2022 Prøv elidel krem. Du får det på resept. Datteren min ble kvitt utslettet på kort tid. Så fikk hun en tablettkur i tillegg og trappet gradvis ned på elidel. Den var et mirakel for henne, ihverfall. Anonymkode: c1240...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå