AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #21 Skrevet 15. mars 2022 Når de blir større kan du jo bare putte smokk og sånn i BH en din Anonymkode: 5ae53...9c6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #22 Skrevet 15. mars 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Er stelleveske nødvendig - eller fungerer en liten ryggsekk / vanlig veske like bra.. hva bør den inneholde (utenom bleier og våt/tørrservietter) Anonymkode: 0b329...163 Ja, det fungerer nok like bra for de aller fleste. Jeg brukte kun sekk med nr 2. Med første sleit jeg derimot veldig med tette melkeganger og kunne ikke bruke sekk. Anonymkode: 0de43...3b8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #23 Skrevet 16. mars 2022 Noen som har tips til sekker som er lett å holde oversiktlig? Anonymkode: f3627...8f4
felgen Skrevet 16. mars 2022 #24 Skrevet 16. mars 2022 Jeg hadde ikke stelleveske før ungen var nesten halvannet år. Da var jeg lei av spaghettien av skift, smokker, bleier, poser og alt annet som lå strødd i sekken. Selv om den verste flaskeperioden var over da har vi et barn som ofte har lekkasjer og ofte trenger stell når vi er på farta, så da måtte jeg bare krype til korset. Det er en grunn til at det finnes vesker med mange lommer, selv om jeg var sta og mente at det var helt unødvendig litt for lenge.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #25 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har tips til sekker som er lett å holde oversiktlig? Anonymkode: f3627...8f4 https://www.itskaos.com/no/product/ransel-changing-bag-black-classic/ Har litt lyst på Kaos sin. Den koster en del da, men kan jo brukes også etter at behovet for stelleveske er over. En Fjellreven-sekk ligger jo i samme sjiktet. Anonymkode: 00c65...1b4 1
mingus Skrevet 16. mars 2022 #26 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Og når du har barn nr to så holder det med neven; pk Våtservietter og en bleie 😂 Anonymkode: 350a6...15f + ekstra skift for uhell, men det kom jeg på må byttes ut da hun ikke har fått bruk for det ennå etter 7 uker.. det er str 50 men alltid lurt å ha bare i tilfelle! ^^
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #27 Skrevet 16. mars 2022 Stelleveske er bedre for sorteringen skyld. I min stelleveske er det masse forskjellige rom store og små og ting til små oppbevaring pluss en termos lomme for å holde drikke og melk i passe temperatur om sommeren. Mye bedre enn en ryggsekk. Har man mye i en ryggsekk blir ofte ål med å finne ting med en gang. Anonymkode: 50ba3...e7a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #28 Skrevet 17. mars 2022 Jeg bruker bare en liten weekend bag, med en toalettmappe med litt størrelse oppi til bleier, våtservietter osv. alt annet er løst (minus helsekort og viktige greier som jeg har i ene sidelomma). Har og har hatt flere stellevesker, men synes det blir så mye lommer og rom og den henger seg fast overalt😅 Anonymkode: 96662...359
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #29 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 15.3.2022 den 14.50): Er stelleveske nødvendig - eller fungerer en liten ryggsekk / vanlig veske like bra.. hva bør den inneholde (utenom bleier og våt/tørrservietter) Anonymkode: 0b329...163 Jeg har alltid brukt stelleveske til mine 3 barn. En slik som en beregnet for å henge på vognstyret. Synes det er veldig kjekt. Inneholder bla. termo-lomme til flasker, integrert stellematte og mange innvendige og utvendige lommer som gjør det enkelt å organisere. Man må ikke ha det, men jeg har virkelig hatt bruk for det. Har stelleveske i samme merke og stil som vogna. Anonymkode: 98d0e...095
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå