Gå til innhold

Vondt i nesa av yoga

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør yoga hver dag (årets nyttårsforsett) men har begynt å støte på et merkelig problem. Hver gang jeg bøyer nesa forover , stå i planke, hunden som ser ned, filledokka... og alle de andre ørti stillingene man ikke står rett opp og ned eller ligger på ryggen, får jeg vondt i nesa. Eller ubehag kan det kanskje kalles. Blodsmak og trykk,litt som å puste inn vann igjennom nesa eller få seg en på trynet. 

Merker det forøvrig ellers på dagen også når jeg bøyer meg framover, men siden Yoga består av så mye bøyning så er det der det utmerker seg mest. 

Noen som vet hva noe sånt kommer av? Bør det sjekkes ut?

Anonymkode: 4f024...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg gjør yoga hver dag (årets nyttårsforsett) men har begynt å støte på et merkelig problem. Hver gang jeg bøyer nesa forover , stå i planke, hunden som ser ned, filledokka... og alle de andre ørti stillingene man ikke står rett opp og ned eller ligger på ryggen, får jeg vondt i nesa. Eller ubehag kan det kanskje kalles. Blodsmak og trykk,litt som å puste inn vann igjennom nesa eller få seg en på trynet. 

Merker det forøvrig ellers på dagen også når jeg bøyer meg framover, men siden Yoga består av så mye bøyning så er det der det utmerker seg mest. 

Noen som vet hva noe sånt kommer av? Bør det sjekkes ut?

Anonymkode: 4f024...23c

Det er garantert fordi det er en stilling som er unaturlig for oss mennesker.  Vi skal ikke stå lenge med hodet ned hver dag. Er jo ikke slik vi er skapt. Kutt ned på de øvelsene, det er jo ikke bra for deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...