pappa messi Skrevet 15. mars 2022 #1 Del Skrevet 15. mars 2022 (endret) Er du venn med en kjendis? Hvordan er det? Hva er det beste og verste med å være venn med en kjent person? 🤔 Endret 30. mars 2022 av pappa messi Klage fra annen bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 15. mars 2022 #2 Del Skrevet 15. mars 2022 Ja ingen forskjell 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 15. mars 2022 #3 Del Skrevet 15. mars 2022 Ja. En programleder for et underholdningsprogram. Jeg merker at personen har mye sjarm, trygghet og karisma, og er flink til å by på seg selv helt uten at det blir kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. mars 2022 #4 Del Skrevet 17. mars 2022 pappa messi skrev (På 15.3.2022 den 11.31): Er du venn med en kjendis? Hvordan er det? Hva er det beste og verste med å være venn med en kjent person? 🤔 Ja, er det. Er som å være venninne med en som ikke er kjendis da. Er personkjemien som bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 18. mars 2022 #5 Del Skrevet 18. mars 2022 SnowBells skrev (På 15.3.2022 den 17.38): Ja. En programleder for et underholdningsprogram. Jeg merker at personen har mye sjarm, trygghet og karisma, og er flink til å by på seg selv helt uten at det blir kleint. Solveig Kloppen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 21. mars 2022 #6 Del Skrevet 21. mars 2022 Tough cookie skrev (På 3/19/2022 den 0.01): Solveig Kloppen ? Nei, et litt mer nerdete underholdningsprogram 😊 Men jeg vil ikke avsløre hvem han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. mars 2022 #7 Del Skrevet 21. mars 2022 SnowBells skrev (12 timer siden): Nei, et litt mer nerdete underholdningsprogram 😊 Men jeg vil ikke avsløre hvem han er. Aha🤗Andreas Wahl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 22. mars 2022 #8 Del Skrevet 22. mars 2022 Kan ikke noen bare redigere kjenis til kjendis??? 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 22. mars 2022 #9 Del Skrevet 22. mars 2022 Eller til "kjedis.". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 23. mars 2022 #10 Del Skrevet 23. mars 2022 Har kjent et par stk i årenes løp. Et par som jeg kjente før de ble kjent (en endret seg veldig, og de andre beholdt den gode personen de er og var med meg), og noen jeg har blitt kjent med etter de ble kjente. En ting som er sikkert, er at de alle trenger personvern på privaten. De jeg kjenner ønsker å være en venn uten en masse press fra omverdenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 23. mars 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 23. mars 2022 Brumundaline skrev (23 timer siden): Kan ikke noen bare redigere kjenis til kjendis??? Oops det var visst en skrivefeil. 🤫Bare en liten, men jaja. 🤭🤏Ikke noe jeg får gjort med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 23. mars 2022 #12 Del Skrevet 23. mars 2022 pappa messi skrev (6 timer siden): Oops det var visst en skrivefeil. 🤫Bare en liten, men jaja. 🤭🤏Ikke noe jeg får gjort med det. Jo du får endra hvis det et du som har lagd tråden, gikk da før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaMargitha Skrevet 23. mars 2022 #13 Del Skrevet 23. mars 2022 De jeg kjenner er vel ikke direkte kjendiser- men barn av kjendiser. Opplever de som andre normale venner, men felles for de er at de er ikke redde for å gå sine egne veier og de er oppegående og reflekterte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 24. mars 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 24. mars 2022 Keikolina skrev (15 timer siden): Jo du får endra hvis det et du som har lagd tråden, gikk da før Kunne du forklart meg hvordan jeg skal få til det? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 24. mars 2022 #15 Del Skrevet 24. mars 2022 (endret) pappa messi skrev (På 24.3.2022 den 9.41): Kunne du forklart meg hvordan jeg skal få til det? 🙂 Gå tilbake til start innlegget ditt og trykk på endre, da får du redigert overskriften. Endret 26. mars 2022 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 24. mars 2022 #16 Del Skrevet 24. mars 2022 Jeg er søsteren til en kjendis. Ikke alltid vi er venner, for å si det sånn😝 Han er litt vel opptatt av at han fremstår "riktig" i mediesammenheng, men jeg ser det som staffasje. Han ER egentlig ikke slik, ikke innerst inne. Han er egentlig nerdete og mye mer jordnær. Når han henger med andre kjendiser, noe han som oftest gjør, er han "all that". Men jeg tror han innerst inne vet at det er en bransje hvor man fort kan bli glemt. Jeg har også flere i vennekretsen som er kjent innen sitt felt (sportsprofiler, influensere, musikere). De oppfører seg vidt forskjellig i grunnen, slik andre mennesker gjør. Noen er kanskje litt vel høye på seg selv og snakker kun om prestasjonene sine innenfor sitt felt, mens andre ligger veldig lavt i terrenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 30. mars 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 30. mars 2022 Keikolina skrev (På 24.3.2022 den 11.12): Gå tilbake til start innlegget ditt og trykk på endre, da får du redigert overskriften. Tusen takk du! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå