Gå til innhold

Venn med kjendis?


pappa messi

Anbefalte innlegg

Er du venn med en kjendis? :tongue:

Hvordan er det? Hva er det beste og verste med å være venn med en kjent person? :fnise:🤔

Endret av pappa messi
Klage fra annen bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnowBells

Ja. En programleder for et underholdningsprogram. Jeg merker at personen har mye sjarm, trygghet og karisma, og er flink til å by på seg selv helt uten at det blir kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappa messi skrev (På 15.3.2022 den 11.31):

Er du venn med en kjendis? :tongue:

Hvordan er det? Hva er det beste og verste med å være venn med en kjent person? :fnise:🤔

Ja, er det. 

Er som å være venninne med en som ikke er kjendis da. Er personkjemien som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (På 15.3.2022 den 17.38):

Ja. En programleder for et underholdningsprogram. Jeg merker at personen har mye sjarm, trygghet og karisma, og er flink til å by på seg selv helt uten at det blir kleint.

Solveig Kloppen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Tough cookie skrev (På 3/19/2022 den 0.01):

Solveig Kloppen ?

Nei, et litt mer nerdete underholdningsprogram 😊 Men jeg vil ikke avsløre hvem han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SnowBells skrev (12 timer siden):

Nei, et litt mer nerdete underholdningsprogram 😊 Men jeg vil ikke avsløre hvem han er.

Aha🤗Andreas Wahl

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent et par stk i årenes løp. Et par som jeg kjente før de ble kjent (en endret seg veldig, og de andre beholdt den gode personen de er og var med meg), og noen jeg har blitt kjent med etter de ble kjente. 

En ting som er sikkert, er at de alle trenger personvern på privaten. De jeg kjenner ønsker å være en venn uten en masse press fra omverdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (23 timer siden):

Kan ikke noen bare redigere kjenis til kjendis???

Oops det var visst en skrivefeil. 🤫Bare en liten, men jaja. 🤭🤏Ikke noe jeg får gjort med det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
pappa messi skrev (6 timer siden):

Oops det var visst en skrivefeil. 🤫Bare en liten, men jaja. 🤭🤏Ikke noe jeg får gjort med det. :jepp:

Jo du får endra hvis det et du som har lagd tråden, gikk da før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner er vel ikke direkte kjendiser- men barn av kjendiser. Opplever de som andre normale venner, men felles for de er at de er ikke redde for å gå sine egne veier og de er oppegående og reflekterte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keikolina skrev (15 timer siden):

Jo du får endra hvis det et du som har lagd tråden, gikk da før

Kunne du forklart meg hvordan jeg skal få til det? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
pappa messi skrev (På 24.3.2022 den 9.41):

Kunne du forklart meg hvordan jeg skal få til det? 🙂

Gå tilbake til start innlegget ditt og trykk på endre, da får du redigert overskriften.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato

Jeg er søsteren til en kjendis. Ikke alltid vi er venner, for å si det sånn😝 Han er litt vel opptatt av at han fremstår "riktig" i mediesammenheng, men jeg ser det som staffasje. Han ER egentlig ikke slik, ikke innerst inne. Han er egentlig nerdete og mye mer jordnær. Når han henger med andre kjendiser, noe han som oftest gjør, er han "all that". Men jeg tror han innerst inne vet at det er en bransje hvor man fort kan bli glemt.

Jeg har også flere i vennekretsen som er kjent innen sitt felt (sportsprofiler, influensere, musikere). De oppfører seg vidt forskjellig i grunnen, slik andre mennesker gjør. Noen er kanskje litt vel høye på seg selv og snakker kun om prestasjonene sine innenfor sitt felt, mens andre ligger veldig lavt i terrenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Keikolina skrev (På 24.3.2022 den 11.12):

Gå tilbake til start innlegget ditt og trykk på endre, da får du redigert overskriften.

Tusen takk du! 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...