AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Etter koronavaksine nummer 3 har jeg hatt blødninger så og si hver dag i 7 uker. Noen dager er det veldig lite, noen dager som en kraftig menstruasjon. En ting er at jeg begynner å bli lei, men hvor lenge kan jeg egentlig gå sånn før jeg vil begynne å merke det på energien? For jeg mister vel jern og kanskje andre ting som kroppen trenger? Jeg skal prøve Conludag p-piller nå, og se om det kan hjelpe. Anonymkode: faeee...3a9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Jeg fikk en alvorlig jernmangel selv, må ta en høy mengde jern daglig i flere måneder for å bygge opp. Ta en blodprøve og sjekk jern og d vitamin nivå så fort som mulig. Jeg ventet for lenge og lagrene for jern ble nesten tømt før jeg reagerte. Anonymkode: e7e4a...5cb
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Jeg har spottet nesten hver dag siden jeg fikk første dosen i juni i fjor. Går på minipille og har kun hatt bortfallsblødning 3-4 ganger i året de siste årene. Er så sykt lei, nå har jeg endelig klart å mase meg til gynekolog for skikkelig utredning Anonymkode: 7cf5e...5f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå