AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 For en måned siden begynte jeg å slite med nattesøvnen, slet med å sovne, brukte lang tid. Når jeg endelig sovner så våkner jeg full av svette. Og slik fortsatte det, ikke hver natt men.. Jeg er litt bedre nå, men fortsatt nattesvette innimellom. Har vært hos lege, men hn sa at i januar tok vi blodprøver og de så fine ut, ingen mangel og at på så kort tid så kan umulig noe endre seg. Men skal ta nye blodprøver neste uke. Mensen har jeg hver mnd og ikke noe har endret seg der. Var hos gynekolog i fjor og alt så fint ut men oppdaget adenomyose, men så langt plages ikke jeg av det. Jeg fungerer ok i hverdagen men blir lett irritert og lei meg, føler ikke glede for noe. Ingenting gleder meg, om det er tur, besøk osv. Jeg er bekymret hele dagen og tenker og tenker hvorfor jeg sliter med nattesøvnen og nattesvetten. Vet ikke hvordan jeg skal hjelpe meg selv og hvor søke hjelp. Har dere noen råd til meg? Anonymkode: 54f73...44a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Jeg fylte 40 år for noen mnd siden, om det har noe å si. 😟 Anonymkode: 54f73...44a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Slikt skjer i den alderen. For meg og. Men syklusen er normal og blodprøver fine. Antar det er forløpet til overgangsalder. Anonymkode: 96214...d81
Perelandra Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrive Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg