AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Vært ute en kveld, god stemning hele veien. Pleier vanligvis å ha snev av fylleangst, men ikke denne kvelden. Gikk på en måte gjennom kvelden med en på vei hjem og igjen som rutine dagen etter. 1 halv uke etter det igjen, begynte jeg plutselig å bli redd for at jeg har sagt en liten, ufarlig hemmelighet, egentlig. Følelsen bare vokste og vokste, og til slutt ble det både svetting, hjertebank, og mangel på søvn. Tanker som: Tenk om jeg sa noe? Tenk om de husker det og ikke jeg? til slutt ble det bare sant i hodet mitt.. Men så lurer jeg på om det er hjernen og angsten som tuller det til.. Eller om det er reelt.. kan tankespinn tulle det så til? Anonymkode: 9928c...860
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Fylleangst min venn. Etter en fest så gir absoultt alle faen hva du har sakt, de har nok med det de eventualt har sakt selv. Ergo; alle ligger der med fylleangst. Så bare ta det rolig. Anonymkode: f47e1...98e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Det hørtes litt ut som tvangstanker. Jeg har det litt sånn selv, at jeg plutselig ikke kan huske hva jeg har sagt og gjort og så blir jeg helt stresset. Anonymkode: ed5a6...cc9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fylleangst min venn. Etter en fest så gir absoultt alle faen hva du har sakt, de har nok med det de eventualt har sakt selv. Ergo; alle ligger der med fylleangst. Så bare ta det rolig. Anonymkode: f47e1...98e Så lenge etter..? Anonymkode: 9928c...860
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det hørtes litt ut som tvangstanker. Jeg har det litt sånn selv, at jeg plutselig ikke kan huske hva jeg har sagt og gjort og så blir jeg helt stresset. Anonymkode: ed5a6...cc9 Jeg har hatt litt tvangstanker tidligere, men trodde jeg var ferdig med det.. Anonymkode: 9928c...860
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 Fylleangst er de frynsete nervene som oppstår mentalt dagen(e) derpå. Det kjennes ofte både fysisk og psykisk. Som høy puls, svette og tankespinn. Når du sliter med sånne symptomer en uke senere, er det mer ren angst. Vi kan likevel være enig om at fylla har skylda😌 Om du har sårbarhet for å utvikle angst er det beste å holde seg mest mulig unna alkohol. Jeg har ikke hatt angst på 4 år etter at jeg sluttet med alkohol. Tenkt at jeg gikk 10 år uten å se sammenhengen på økt alkoholbruk og min generelle angst. Fordi angsten gjerne kom 2-3 dager etter inntaket😌 Anonymkode: e0a88...7d6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Skrevet 15. mars 2022 Jeg knuller utrolig mye på fylla. På en god kveld kan jeg knulle flere damer! Anonymkode: e377b...f46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå