AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Jeg er 22 år gammel og er nå på dag 3 etter å ha fjernet mandlene mine. De to første dagene var det ganske vondt, da klarte jeg ikke spise noen ting. De to siste dagene klarer jeg derimot å få i meg det jeg trenger. Likevel har jeg ikke noe vondt utover hva som kan forventes, altså litt ubehag når jeg snakker eller svelger mat. Folks erfaringer tilsier at dagene som kommer fremover blir verst, med en smertetopp på dag 7. Er det noen som kan dele sine erfaringer, sånn mtp på smerte rundt disse dagene? Er det noen som f.eks ikke fikk denne smertetoppen? Ooog sånn ca. når kunne dere drikke alkohol igjen, eller ta en vanlig joggetur? Anonymkode: a5915...a57
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Hadde det som deg. Og den "smertetoppen" kom ikke. Gikk på smertestillende de første to dagene, så ingenting. De første 14 dagene skal man ikke gjøre noe anstrengende pga faren for reblødning. Ikke kødd med det! Hold deg i ro, trening kan gjøres etter de to ukene. Anonymkode: 66c21...e84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå