Gå til innhold

Biff og blowjob-dagen


Fremhevede innlegg

Skrevet

Behandlet du kjæresten din ekstra godt i dag? 

Pleier dere å gjøre noe spesielt og sette pris på hverandre i dag, valentines, farsdag og morsdag? 

Jeg synes slikt er veldig koselig og vise at man feirer hverandre litt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Morpheus skrev (4 minutter siden):

Behandlet du kjæresten din ekstra godt i dag? 

Pleier dere å gjøre noe spesielt og sette pris på hverandre i dag, valentines, farsdag og morsdag? 

Jeg synes slikt er veldig koselig og vise at man feirer hverandre litt. 

Der er vi fryktelig «dårlig». Hverken valentines, fars eller morsdag markeres. Dvs unga syntes det er stas med å gi en tegning på mors og fars dagene, og det er jo hyggelig.

Det der biff og BJ greiene syntes jeg bare blir kleint og tullete. 

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vi har pussy-hour hver dag i stedet for. Begge er happy med det.

Anonymkode: bfd20...ea2

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke at det var det. Han fikk ferdig middag som han ofte får selv om jeg jobber fullt jeg også, så vi gjør mye for hverandre til vanlig og trenger ikke spesielle dager for å være grei.

Anonymkode: b9f53...b98

  • Liker 1
Gjest Geitis
Skrevet

Søren, det hadde jeg helt glemt. Stakkar, han fikk bare vegetarlasagne 😅🙈 På grensen til blasfemi😅

Skrevet

Nope, ikke nevnt med et ord, eller handling. Det blir heller ikke valentinsdagen. 

Ser ikke vitsen 

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ble nevnt, men det var jeg som fikk behandling i dag ikke han 😁🤷‍♀️ 

Anonymkode: 3b8ae...26c

  • Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Hadde vært fint, men det er ikke aktuelt med verken biff eller blowjob her i huset

AnonymBruker
Skrevet

Enda viktigere, er det i dag π-dagen 🥰

Anonymkode: b05b3...e97

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Næh, mannen er ikke så glad i biff og blowjob-dagen kommer jo mange ganger hver mnd uansett 🤷‍♀️

Anonymkode: c6c02...09b

Skrevet
sicario skrev (5 timer siden):

Det der biff og BJ greiene syntes jeg bare blir kleint og tullete. 

Enig. Jeg gir alltid noe ekstra på mors- og farsdag, og vi prøver å få til en ekstra god middag hjemme når det er valentines. 

Ikke at biff og blowjob er en så god ide nå, er så tett i nesen at det blir rene risikosporten for meg. 😂

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å stille med både biff og BJ på denne dagen, og forventer blomster og restaurant på valentines 💅😁

Men vi er veldig glad i romantikk og bruker disse dagene som påminnelse om å gjøre noe hyggelig for hverandre. Er fort gjort å glemme det i en hektisk hverdag☺️ Men vi er ikke helt nazi på det. Mer en hyggelig liten greie.

Anonymkode: 3bf49...109

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat denne markeringen utgår hos oss. Det er på bursdagen min, nemlig. 😉

Anonymkode: 8e1fb...4ab

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde 5 orgasmer totalt i går, hvor jeg hadde 3 og dama hadde 2. 😵 Er rimelig seksuelle av oss, så det blir jo mye kos og i går var intet unntak.

Anonymkode: b717b...035

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke hørt om den dagen, så den forbi går i stilhet  :fnise:

Anonymkode: 2d271...914

  • Liker 1
Skrevet
Morpheus skrev (11 timer siden):

Behandlet du kjæresten din ekstra godt i dag? 

Pleier dere å gjøre noe spesielt og sette pris på hverandre i dag, valentines, farsdag og morsdag? 

Jeg synes slikt er veldig koselig og vise at man feirer hverandre litt. 

Nei,glemte at det var den dagen 🤪

Ingen av oss tenker på slike dager som dette,det hender vi får det med oss,men feirer ikke denne dagen.

Morsdag,farsdag derimot,'feirer'vi☺

AnonymBruker
Skrevet

Skulle få oppvartning, men endte opp med å få kjeft 3-4 ganger ila dagen pluss et sinneutbrudd eller to som vanlig. Hormoner er vanskelige saker.

Anonymkode: edb89...038

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har pussy-hour hver dag i stedet for. Begge er happy med det.

Anonymkode: bfd20...ea2

Fittas svar på Happy hour, 2 for 1?

Anonymkode: 780a4...a56

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er for harry.

Anonymkode: 9cb02...fd4

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem fant opp denne idiotiske markeringsdagen? Må være noe moderne skvip. 

Anonymkode: 80566...05c

  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...