Morpheus Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Behandlet du kjæresten din ekstra godt i dag? Pleier dere å gjøre noe spesielt og sette pris på hverandre i dag, valentines, farsdag og morsdag? Jeg synes slikt er veldig koselig og vise at man feirer hverandre litt.
sicario Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Morpheus skrev (4 minutter siden): Behandlet du kjæresten din ekstra godt i dag? Pleier dere å gjøre noe spesielt og sette pris på hverandre i dag, valentines, farsdag og morsdag? Jeg synes slikt er veldig koselig og vise at man feirer hverandre litt. Der er vi fryktelig «dårlig». Hverken valentines, fars eller morsdag markeres. Dvs unga syntes det er stas med å gi en tegning på mors og fars dagene, og det er jo hyggelig. Det der biff og BJ greiene syntes jeg bare blir kleint og tullete. 7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Vi har pussy-hour hver dag i stedet for. Begge er happy med det. Anonymkode: bfd20...ea2 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 Visste ikke at det var det. Han fikk ferdig middag som han ofte får selv om jeg jobber fullt jeg også, så vi gjør mye for hverandre til vanlig og trenger ikke spesielle dager for å være grei. Anonymkode: b9f53...b98 1
Gjest Geitis Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 Søren, det hadde jeg helt glemt. Stakkar, han fikk bare vegetarlasagne 😅🙈 På grensen til blasfemi😅
SlemUlv Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 Nope, ikke nevnt med et ord, eller handling. Det blir heller ikke valentinsdagen. Ser ikke vitsen 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #7 Skrevet 14. mars 2022 Det ble nevnt, men det var jeg som fikk behandling i dag ikke han 😁🤷♀️ Anonymkode: 3b8ae...26c 1
Gjest lurven Skrevet 14. mars 2022 #8 Skrevet 14. mars 2022 Hadde vært fint, men det er ikke aktuelt med verken biff eller blowjob her i huset
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #9 Skrevet 14. mars 2022 Enda viktigere, er det i dag π-dagen 🥰 Anonymkode: b05b3...e97 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 Næh, mannen er ikke så glad i biff og blowjob-dagen kommer jo mange ganger hver mnd uansett 🤷♀️ Anonymkode: c6c02...09b
pia mater Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 sicario skrev (5 timer siden): Det der biff og BJ greiene syntes jeg bare blir kleint og tullete. Enig. Jeg gir alltid noe ekstra på mors- og farsdag, og vi prøver å få til en ekstra god middag hjemme når det er valentines. Ikke at biff og blowjob er en så god ide nå, er så tett i nesen at det blir rene risikosporten for meg. 😂 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #12 Skrevet 15. mars 2022 Jeg pleier å stille med både biff og BJ på denne dagen, og forventer blomster og restaurant på valentines 💅😁 Men vi er veldig glad i romantikk og bruker disse dagene som påminnelse om å gjøre noe hyggelig for hverandre. Er fort gjort å glemme det i en hektisk hverdag☺️ Men vi er ikke helt nazi på det. Mer en hyggelig liten greie. Anonymkode: 3bf49...109 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #13 Skrevet 15. mars 2022 Akkurat denne markeringen utgår hos oss. Det er på bursdagen min, nemlig. 😉 Anonymkode: 8e1fb...4ab 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #14 Skrevet 15. mars 2022 Vi hadde 5 orgasmer totalt i går, hvor jeg hadde 3 og dama hadde 2. 😵 Er rimelig seksuelle av oss, så det blir jo mye kos og i går var intet unntak. Anonymkode: b717b...035 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 Han har ikke hørt om den dagen, så den forbi går i stilhet Anonymkode: 2d271...914 1
flusa Skrevet 15. mars 2022 #16 Skrevet 15. mars 2022 Morpheus skrev (11 timer siden): Behandlet du kjæresten din ekstra godt i dag? Pleier dere å gjøre noe spesielt og sette pris på hverandre i dag, valentines, farsdag og morsdag? Jeg synes slikt er veldig koselig og vise at man feirer hverandre litt. Nei,glemte at det var den dagen 🤪 Ingen av oss tenker på slike dager som dette,det hender vi får det med oss,men feirer ikke denne dagen. Morsdag,farsdag derimot,'feirer'vi☺
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #17 Skrevet 15. mars 2022 Skulle få oppvartning, men endte opp med å få kjeft 3-4 ganger ila dagen pluss et sinneutbrudd eller to som vanlig. Hormoner er vanskelige saker. Anonymkode: edb89...038
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #18 Skrevet 15. mars 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Vi har pussy-hour hver dag i stedet for. Begge er happy med det. Anonymkode: bfd20...ea2 Fittas svar på Happy hour, 2 for 1? Anonymkode: 780a4...a56
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #19 Skrevet 15. mars 2022 Nei, det er for harry. Anonymkode: 9cb02...fd4 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #20 Skrevet 15. mars 2022 Hvem fant opp denne idiotiske markeringsdagen? Må være noe moderne skvip. Anonymkode: 80566...05c 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå