AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 jeg syntes det er så rart å kunne like samme kjønn. forstår det ikke, kan noen gi meg innblikk i dette Anonymkode: df796...1bc
Gjest Letharia Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Fordi man ikke kan bestemme hvem man forelsker seg i. Det er ikke noe hokus pokus. Hva er så rart med det? Det er akkurat som at en hetero person forelsker seg i noen.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Noen er født sånn da. Man vet ikke helt hvorfor. Så vidt jeg vet er det ingen andre dyr som har den menneskelige formen for homofili, hvor man kun er tiltrukket av det samme kjønn. Noen mannlige dyr, f.eks. løver, har homosex, men slik jeg forstår det er det relativt sjeldent og de samme individene har også heterosex. Så man kan vel si at homofili er noe særmenneskelig. Anonymkode: 4ac20...623 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): jeg syntes det er så rart å kunne like samme kjønn. forstår det ikke, kan noen gi meg innblikk i dette Anonymkode: df796...1bc Prøv. Anonymkode: e4b9e...83c 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen er født sånn da. Man vet ikke helt hvorfor. Så vidt jeg vet er det ingen andre dyr som har den menneskelige formen for homofili, hvor man kun er tiltrukket av det samme kjønn. Noen mannlige dyr, f.eks. løver, har homosex, men slik jeg forstår det er det relativt sjeldent og de samme individene har også heterosex. Så man kan vel si at homofili er noe særmenneskelig. Anonymkode: 4ac20...623 Man trenger ikke være født sånn. Noen finner det ut midtveis i livet. I fengsler feks der de innsatte kun omgås samme kjønn så skjer homofili ofte, selv om de enkelte i utgangspunktet er heterofile. Om du aldri så en av motsatt kjønn så ville du mest sannsynlig søkt både sex og nærhet fra samme kjønn. Anonymkode: e4b9e...83c 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): jeg syntes det er så rart å kunne like samme kjønn. forstår det ikke, kan noen gi meg innblikk i dette Anonymkode: df796...1bc Jeg faller for personen uavhenig av kjønn Anonymkode: 34432...11d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #7 Skrevet 14. mars 2022 Det blir bare mer og mer naturlig, snart liker vi bare oss selv. Anonymkode: 48ddb...34a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #8 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): jeg syntes det er så rart å kunne like samme kjønn. forstår det ikke, kan noen gi meg innblikk i dette Anonymkode: df796...1bc Har det noe å si? Lev som du vil og drit i hvem andre vil elske eller ikke Anonymkode: bc73b...d65 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #9 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har det noe å si? Lev som du vil og drit i hvem andre vil elske eller ikke Anonymkode: bc73b...d65 Personen sier jo ikke at det gjør noe. Hen stiller et spørsmål om hvorfor noen tiltrekkes av samme kjønn. Jeg tenker også det er et interessAnt spørsmål hvis man tenker på evolusjon og forplantning osv- hva er grunnen rent biologisk? Anonymkode: b2c3f...d32 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #10 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg faller for personen uavhenig av kjønn Anonymkode: 34432...11d Men da må du være homofil/lesbisk da. For det å falle for kun personlighet skjønner jeg virkelig ikke. Jeg har snakket med flere venner om det der, og INGEN av jentene kunne falt for en annen jente basert bare på personlighet. Klart, det er jo mange fler mennesker man også burde spørre, men. alle skal få elske den de vil, men når personlighet teller mer enn kjønn da sliter jeg med å forstå hva som skjer. Anonymkode: 3b3c2...8a5
Macro Skrevet 14. mars 2022 #11 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har det noe å si? Lev som du vil og drit i hvem andre vil elske eller ikke Anonymkode: bc73b...d65 Ts er nysgjerrig og vil forstå. Han eller hun har ikke sagt noe galt. Jeg lurer igrunn på det samme selv. 7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #12 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen er født sånn da. Man vet ikke helt hvorfor. Så vidt jeg vet er det ingen andre dyr som har den menneskelige formen for homofili, hvor man kun er tiltrukket av det samme kjønn. Noen mannlige dyr, f.eks. løver, har homosex, men slik jeg forstår det er det relativt sjeldent og de samme individene har også heterosex. Så man kan vel si at homofili er noe særmenneskelig. Anonymkode: 4ac20...623 Elefanter og ender kan ha en fast partner av samme kjønn har jeg lest,men det er ganske lite forskning på det. De fleste mennesker er sikkert i stand til å ha sex med begge kjønn om det var noe de var nødt til å gjøre. Homofile var jo nødt til å leve i heterofile ekteskap i veldig mange år. De fikk også barn, så de klarte det jo selv om det må ha vært helt jævlig. Heterofile hadde sikkert også klart det med samme kjønn hvis de måtte, men de har aldri vært nødt til det. Det er uansett godt at det er lov å være seg selv i flere land i dag. Dessverre er det fortsatt ulovlig mange steder. Anonymkode: 1834c...5e0 2 1
SlemUlv Skrevet 14. mars 2022 #13 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): jeg syntes det er så rart å kunne like samme kjønn. forstår det ikke, kan noen gi meg innblikk i dette Anonymkode: df796...1bc Prøv å forklar hvorfor du faller for motsatt kjønn. 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. mars 2022 #14 Skrevet 14. mars 2022 De er bare født sånn, akkurat som heterofile de er bare født sånn.
AnonymBruker 42 Skrevet 14. mars 2022 #15 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): jeg syntes det er så rart å kunne like samme kjønn. forstår det ikke, kan noen gi meg innblikk i dette Anonymkode: df796...1bc Regner jo med at denne tråden er opprettet for å skape litt kvÆlm og/eller genere trafikk, men det er jo ett veldig interessant spørsmål, egentlig... Dvs.- nøyaktig hva som gjør en interessert i andre mennesker (uavhenig av kjønn i utgangspunktet) Hvilken/e "duppeditt/er" gjemt rundt i kroppen er det som styrer dette. 🤔 2
kunstnerfluen Skrevet 14. mars 2022 #16 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Noen er født sånn da. Man vet ikke helt hvorfor. Så vidt jeg vet er det ingen andre dyr som har den menneskelige formen for homofili, hvor man kun er tiltrukket av det samme kjønn. Noen mannlige dyr, f.eks. løver, har homosex, men slik jeg forstår det er det relativt sjeldent og de samme individene har også heterosex. Så man kan vel si at homofili er noe særmenneskelig. Anonymkode: 4ac20...623 Nei, de fleste dyr er homofile eller bifile. Det er en lang liste over dyr som er innleder et forhold til det motsatte kjønn. Hvor har du fått for deg at det er kun mennesker.. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #17 Skrevet 14. mars 2022 Jeg er over 30 år, har barn og er i utgangspunktet hetero, men nå er jeg forelsket i en kvinne. Det er svært forvirrende for meg. Det eneste jeg kan forklare det med er at jeg ser personen bak kjønnet, om hun er jente eller gutt spiller ingen trille for meg. Anonymkode: f2843...b2d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #18 Skrevet 14. mars 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Prøv. Anonymkode: e4b9e...83c 25 minutter siden, Letharia said: Fordi man ikke kan bestemme hvem man forelsker seg i. Det er ikke noe hokus pokus. Hva er så rart med det? Det er akkurat som at en hetero person forelsker seg i noen. 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg faller for personen uavhenig av kjønn Anonymkode: 34432...11d 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har det noe å si? Lev som du vil og drit i hvem andre vil elske eller ikke Anonymkode: bc73b...d65 Snakk om å ta på seg social justice warrior rollen, blir kvalm 🤮 Tipper ts lurer sikkert på biologien bak, hvorfor folk blir født homofile, kanskje til og med hvilken funksjon det har for oss som art? Det må være lov å være nysgjerrig, det er en av grunnene til at vi er der vi er i dag. Anonymkode: 373ca...465 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #19 Skrevet 14. mars 2022 Just now, kunstnerfluen said: Nei, de fleste dyr er homofile eller bifile. Det er en lang liste over dyr som er innleder et forhold til det motsatte kjønn. Hvor har du fått for deg at det er kun mennesker.. "De fleste", kilde? Det høres veldig overdrevent ut å si at de fleste dyr er homofile eller bifile. Og det er gigantisk forskjell på å ha homofil sex og å være homofil i menneskelig forstand. Finn et eksempel på en eneste art hvor en betydelig andel av populasjonen er eksklusivt tiltrukket av det samme kjønn - jeg venter. Det er også relativt få dyr som "innleder et forhold" i det hele tatt. De fleste bare parer. Så som sagt, menneskelig homofili er ekstremt unikt i dyreriket. Og vi vet ikke hvorfor og hvordan det fungerer ennå. Anonymkode: 4ac20...623 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #20 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): jeg syntes det er så rart å kunne like samme kjønn. forstår det ikke, kan noen gi meg innblikk i dette Anonymkode: df796...1bc Jeg er Bifil og liker begge kjønn. Det er vanskelig å forklare men synes at menn er fine når de er veldig manne mann ( skjegg,muskler osv) mens damer er utrolig tiltrekkende når de har fine former, langt fint hår og fine bein. Menn er litt mer robuste og har harde former, mens kvinner er myke og lukter godt. Det er absolutt et most at uansett kjønn så må du ta vare på deg selv om jeg skal føle meg tiltrukket. Liker å ha sex med begge kjønn for det er så stor variasjon. Det er helt annerledes å ha sex med jenter enn med gutter. Anonymkode: f294a...afd 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå