AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Jeg har mistet lysten på samboer og det frustrerer meg noe veldig. Jeg er veldig glad i ham så å gjøre det slutt ønsker jeg selvsagt ikke. Jeg går på p-piller, så det påvirker vel både sexlyst og libido (i alle fall hos meg, men å ikke gå på hormonell prevensjon er uaktuelt pga menssmerter), men jeg tror at samboers vektøkning under pandemien er årsaken. Han gikk fra å være normalt trent med et normalt fettlag på toppen til å slutte å trene helt og bli godt overvektig. Jeg er så glad i ham og ønsker ikke å være overfladisk, men jeg blir bare ikke tent når han har fått tidenes ølmage, "manboobs", og ansiktet et helt rundt. Absolutt null muskeldefinisjon. Vi er unge midt i 20-årene så det skal jo ikke være sånn som dette. (Vektøkningen kommer nok ikke av noe medisinsk eller psykiske problemer. Han sluttet å bruke treningsstudio på jobb pga hjemmekontor og har aldri før hatt behov for å tenke på hvor mye han spiser. Han skjønner selv at han har lagt på seg, men jeg har selvsagt ikke sagt noe om at jeg synes at han tok seg bedre ut før) Anonymkode: b85bb...2cf
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Det er lov å kommunisere at man har mistet lysten og det må som oftest til, selv om det er vanskelig. Men ellers vil sexlivet deres dø ut og det er ikke sikkert han forstår hvorfor. Du trenger ikke si at det er utseende, men det at han ikke lenger tar vare på seg selv. At du syntes det var mer attraktivt da han var i aktivitet, foreslå at dere kan begynne å trene/jogge/aktivisere sammen. Han kommer nok til å bli såret uansett, men det er viktig at du tar det opp ellers kan lidenskapen dø helt ut. Anonymkode: beaa8...6ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå