Gå til innhold

Levis bukse, kan noen hjelpe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har samme jeans som TS spør etter i alle fargene 😅

Anonymkode: 72a33...838

Jeg har tre par med ribcage😄og de varierer veldig i størrelse. Klikket ikke inn på lenken i hovedinnlegget, så svarte generelt, men ser nå at det er snakk om ribcage. Den lyseblå ribcage med lyocell utvider seg en del, ja. Det er den ribcage-jeansen som utvider seg mest. Liker den mørkeblå best siden den utvider seg minst, men den er også liten i størrelsen sammenlignet med den lyseblå. Syns å huske at Levis har to ribcage som er lyseblå, den ene er litt stivere ettersom den ikke inneholder lyocell.

Anonymkode: b86c2...7d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er merkelig for jeg er like høy og veier like mye som deg, og jeg bruker W28 i Levis

Anonymkode: 4c35f...9f0

Tror noen liker veldig stramme jeans, personlig takler jeg det ikke, syns også det det ser stiligere og mer elegant ut med jeans som ikke er åletrange.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg har tre par med ribcage😄og de varierer veldig i størrelse. Klikket ikke inn på lenken i hovedinnlegget, så svarte generelt, men ser nå at det er snakk om ribcage. Den lyseblå ribcage med lyocell utvider seg en del, ja. Det er den ribcage-jeansen som utvider seg mest. Liker den mørkeblå best siden den utvider seg minst, men den er også liten i størrelsen sammenlignet med den lyseblå. Syns å huske at Levis har to ribcage som er lyseblå, den ene er litt stivere ettersom den ikke inneholder lyocell.

Hva er ribcage? Jeg har ikke så mye peiling når det gjelder jeans🙈

Den som jeg har linket til, den buksen og den fargen, vier den seg ut veldig mye?

Anonymkode: cf906...cb4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Den som jeg har linket til, den buksen og den fargen, vier den seg ut veldig mye?

Det er den modellen du vil kjøpe, den du postet bildet av🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

For øvrig, ja, har den modellen og den har utvidet seg en del. Det er den fargen som utvider seg mest, den er også større sammenlignet med de mørkeblå.

AnonymBruker
Skrevet

En crazy ide for å sjekke hvilken bukse man vil ha er jo også å ta en tur i en FYSISK BUTIKK og prøve størrelsene der!! Da slipper man miljøproblemet med returnerte varer som noen påpekte lengre oppe i tråden. 

Anonymkode: 4f49e...818

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det vil jeg helst ikke gjøre, liker ikke bestille flere str av samme vare, for å prøve hvem som passer best. Har nylig sett på tv2 hjelper deg hvor det handlet om zalando og folk som returnerer klær som ikke passer, og det er ikke bare bare. Men takk for dine råd, uansett, setter pris på det.

ts

Har handlet og retunert mye fra/til Zalando og har aldri hatt noen problemer😊

Anonymkode: a0732...812

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En crazy ide for å sjekke hvilken bukse man vil ha er jo også å ta en tur i en FYSISK BUTIKK og prøve størrelsene der!! Da slipper man miljøproblemet med returnerte varer som noen påpekte lengre oppe i tråden. 

Det er ikke alle plasser som har det dessverre. Da blir det jo like mye miljøsvinn å reise kjempe langt for å komme seg til nærmeste Levis butikk. 

Anonymkode: 421d4...834

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor må man mase om miljø på alt?

Anonymkode: 04dd5...378

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har ikke Levis butikk i nærheten.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvem sa noe om problemer? Men du aner ikke hva som skjer med den varen du returnerer, unødvendig spør du meg men…

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du er vel ikke et plagg som er returnert heller?

https://www.tv2.no/a/14554847/

Anonymkode: 05374...502

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er mest miljøvennlig, å bestille to størrelser én gang og returnere den som ikke passer, eller bestille én og én og drive å returnere plaggene. Det er slik det er med netthandling. Det som er mest miljøvennlig er å ikke bestille i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hva folk diskuterer så veldig - hvilken størrelse man bruker kommer jo også an på kroppsfasong. Anbefaler ts å bestille ett par. 

Jeg som normalt bruker 38/40 i størrelse har mine i hvert fall i w29. 

Men ribcage skal være litt kort i bena, så jeg anbefaler den korteste lengden på 27. 

Anonymkode: ba04d...075

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem sa noe om problemer? Men du aner ikke hva som skjer med den varen du returnerer, unødvendig spør du meg men…

4 hours ago, AnonymBruker said:

Du er vel ikke et plagg som er returnert heller?

https://www.tv2.no/a/14554847/

Hva som skjer med det jeg returnerer bryr jeg meg da ikke noe om, så lenge nettbutikken godtar returen min og fører tilbake pengene for den er jeg fornøyd😊

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva som skjer med det jeg returnerer bryr jeg meg da ikke noe om, så lenge nettbutikken godtar returen min og fører tilbake pengene for den er jeg fornøyd😊

Ja, viktig å drite i miljøet så lenge du får pengene dine 🤷‍♀️

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, viktig å drite i miljøet så lenge du får pengene dine 🤷‍♀️

Orker ikke være helt hysterisk på miljø, så ja at jeg for pengene mine er det som betyr noe for meg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Orker ikke være helt hysterisk på miljø, så ja at jeg for pengene mine er det som betyr noe for meg

Ja, man er skikkelig hysterisk på miljø hvis man prøver å unngå feilkjøp og returer på nettet 🤦‍♀️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ikke du nei, men det påvirker miljøet med all ekstra frakten rundt i hele Europa. 

Anonymkode: eecc6...dbd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, man er skikkelig hysterisk på miljø hvis man prøver å unngå feilkjøp og returer på nettet 🤦‍♀️

Hvis man kun prøver å unngå det pga miljø så vil si at ja da er man litt hysterisk.

Men nå er det vel ikke miljø - ikke miljø denne tråden handler om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...