AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Jeg har så lenge jeg kan huske vært livredd blodpropp, slag osv. Har derfor unngått ppiller helt. Men nå må jeg gå på noe grunnet ny kjæreste og mye slurv og stress som jeg ikke orker mer av. Har fått tips om cerazette og begynte på dette før helgen. Klarer ikke legge fra meg tanken om blodpropp, selv om denne angivelig skal være ganske trygg?? Noen som har litt peiling som kan komme med beroligende ord? Kjenner etter i kropp og hodet konstant etter tegn på blodpropp. 😆😇 Anonymkode: b30f8...715
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Jeg er genetisk veldig utsatt for å få blodpropp, har en mutasjon som gjør at jeg får det veldig lett og har mye blodpropphistorikk i nær familie på begge sider, men går på cerazette og den skal ikke påvirke blodpropprisiko i det hele tatt Har aldri kjent meg utrygg. Anonymkode: 61e2f...deb 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Tror du at du kan ha helseangst? Heller enn å prøve å overbevise deg om hvor liten sjanse det er for å få blodpropp av Cerazette så vil jeg heller oppfordre deg til å forsøke å få det litt bedre på egenhånd. Jeg legger ved lenker til et par verktøy som jeg har prøvd selv og anbefaler. De er gratis. Appen Tankevirus med psykolog Hanne Brorson. Psykolog Magnus Nordmo's Selvhjelpskurs for helseangst. Anonymkode: b13c5...4d6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tror du at du kan ha helseangst? Heller enn å prøve å overbevise deg om hvor liten sjanse det er for å få blodpropp av Cerazette så vil jeg heller oppfordre deg til å forsøke å få det litt bedre på egenhånd. Jeg legger ved lenker til et par verktøy som jeg har prøvd selv og anbefaler. De er gratis. Appen Tankevirus med psykolog Hanne Brorson. Psykolog Magnus Nordmo's Selvhjelpskurs for helseangst. Anonymkode: b13c5...4d6 Jeg har nok det. 😳 Takk for tips! Anonymkode: b30f8...715
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er genetisk veldig utsatt for å få blodpropp, har en mutasjon som gjør at jeg får det veldig lett og har mye blodpropphistorikk i nær familie på begge sider, men går på cerazette og den skal ikke påvirke blodpropprisiko i det hele tatt Har aldri kjent meg utrygg. Anonymkode: 61e2f...deb Tuseeen takk ❤️❤️ Anonymkode: b30f8...715
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 Jeg har hatt blodpropp pga p-piller, 10 år siden nå. Har siden gått på Cerazette (anbefalt av lege nettopp pga blodproppen), og jeg føler meg i alle fall veldig trygg på den. Det er det eneste jeg 'får lov' til å gå på, av legen. Anonymkode: b3a88...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #7 Skrevet 14. mars 2022 Jo Cerazette er trygg å gå på med ang mtp blodpropp. Du kan være trygg på å ikke få blodpropp når det ikke er østrogen i pillene. Det er bare gestagen som ikke er forbundet med blodpropp. Hadde det vært sjanse til å få blodpropp av cerazette så hadde du ikke fått de av legen. Prøv å beroligge deg med det. Anonymkode: 088f9...5b8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå