Gå til innhold

Hus uten gardiner og duker-hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det blir så kaldt og sterilt uten gardiner og duker, og det blir mer ekko i huset uten tekstiler som demper. SÅ ; hvordan og hvorfor vil folk ha det slik ? 

Anonymkode: 8ce3b...d6e

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett en fin duk i mitt liv. Vis meg gjerne biler 😅 

ingen gardiner forbinder jeg kun med unkarsboliger, så igjen, noe jeg sjeldent har sett 😅

Anonymkode: a20b2...93b

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Fordi folk liker det sånn.

Anonymkode: e0f96...e4b

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri sett en fin duk i mitt liv. Vis meg gjerne biler 😅 

ingen gardiner forbinder jeg kun med unkarsboliger, så igjen, noe jeg sjeldent har sett 😅

Har skuffa full med nydelige hekla duker og  andre fine. Kombinere med noe fin pynt og en blomst så har jeg et varmt hjem. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Gardiner passer ikke inn i stilen i vårt nybygg. Vi har solskjerming og det er det.

Duker har jeg ikke sett hos noen under 60

Anonymkode: 78763...4f3

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Fordi folk liker det sånn.

Anonymkode: e0f96...e4b

Ja, men hvorfor liker folk ekko og mye udempa lyd i hjemmet? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gardiner passer ikke inn i stilen i vårt nybygg. Vi har solskjerming og det er det.

Duker har jeg ikke sett hos noen under 60

Du er mest hjemme du da? 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ekko hos oss selv om vi ikke har gardiner og duker! Vi har da sofaer, puter, andre møbler og interiør 🤣 Kald og sterilt er det virkelig heller ikke 

• Liker 32
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg også er rart, i tillegg til at folk ikke har teppe på gulvet. Tekstiler luner veldig stemningen i et rom. Her har vi puter og pledd i sofaen, duker på bord og benker, tepper på gulvet, gardiner og åkler på veggen. Vi er i 30-årene :)

Anonymkode: ed3f6...6d8

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men hvorfor liker folk ekko og mye udempa lyd i hjemmet? 

Ingen ekko hjemme til tross for at vi ikke har gardiner og vi har ingen behov for å dempe oss heller😅

Anonymkode: 744e6...2de

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er mest hjemme du da? 

Absolutt ikke. Elsker å være hjemme, elsker å være på besøk, er i mange hus med jobb osv. Så hvor fikk du den ideen fra? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg også er rart, i tillegg til at folk ikke har teppe på gulvet. Tekstiler luner veldig stemningen i et rom. Her har vi puter og pledd i sofaen, duker på bord og benker, tepper på gulvet, gardiner og åkler på veggen. Vi er i 30-årene :)

Anonymkode: ed3f6...6d8

Det høres trivelig ut :) Og er enig ; teppe på gulvet gjør noe med stemningen. Kommer jeg inn i et hus uten tepper, duker og gardiner så undrer jeg ; driver de å forbereder seg på å vaske husvask? 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke gardiner eller  duker. Har ett moderne hus, listefritt, solskjerming i vinduene, møbler som ikke skal dekkes til med store duker. Har også små barn, som liker å dra i gardiner og duker på besøk, så derfor er det helt uaktuelt nå. 

Anonymkode: 05620...8f6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det blir så kaldt og sterilt uten gardiner og duker, og det blir mer ekko i huset uten tekstiler som demper. SÅ ; hvordan og hvorfor vil folk ha det slik ? 

Har plissegardin, sånn du drar ned. 

Duker ser jeg ikke vitsen med.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ekko og ulempet lyd ;) 

Vi har sofaer og stoler, planter, og andre ting, som helt fint demper lyd. Det er null ekko og romklang i huset. 

Hvorfor vil noen ha masse tekstiler som støver og lager dårlig inneklima? 

Anonymkode: e34cb...432

• Liker 13
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker bedre å ha utsikt ut og sol inn enn å se på gardiner. Duk? Nei takk, liker å se de fine bordene mine jeg! 

Anonymkode: bb5a1...581

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har skuffa full med nydelige hekla duker og  andre fine. Kombinere med noe fin pynt og en blomst så har jeg et varmt hjem. 

Tror ikke folk nå til dags liker ting som heklede duker, så da er det eventuelt du som har rar smak.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke bruke tusenvis av kroner på gardiner og stenger over 2 etg her jeg leier. Venter til jeg kjøper egen bolig  som forhåpentligvis blir snart. . 

Og ja, jeg har brukt mye penger på gardiner tidligere i andre leieboliger 😆

Anonymkode: 5bd58...8d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke folk nå til dags liker ting som heklede duker, så da er det eventuelt du som har rar smak.

Tviler på det . 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Duker bruker jeg ikke da jeg synes bordene våre er fine og vil se dem. Gardiner, gulvtepper osv. synes jeg gjør et hus koselig og er enig at det virker "kaldt" uten.

Anonymkode: cb64a...507

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...