AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Føler meg litt teit nå som spør. 🙈 Vi tenker på å feste en wire eller snor mellom nederst del av taket på huset og bort til taket på hagestue som hundens bånd kan festes i og dermed kunne gå litt mer fritt utenfor huset og ikke ha på line som snurrer seg rundt stoler og slikt. (Han kan finne på å jage nabo biler og katter så vi må ha han i bånd selv om vi bor litt landlig til.) Men når jeg skal kjøpe noe slikt, hva ser jeg etter? Er det løpestreng det heter? Ble bare litt usikker når jeg googlet dette. Om de pakkene jeg får opp er ment slik jeg tenker. Hvis det står 15 meter, er det da wireren som skal gå mellom hus og hagestuen som er 15 meter… Anonymkode: 12231...cad
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Ser ut til at det er en del forskjellig ute og går når man søker, men denne fungerer slik du tenker. https://www.petworld.no/lopestreng-med-demping-15-meter?gclid=CjwKCAjw_tWRBhAwEiwALxFPoUW2eWH2B5UHhtYbtZMAQBqWbfNGruRPDS8TLb893GKxNn4x6skkgxoCuzUQAvD_BwE Anonymkode: f5978...5ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå