AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Jeg føler meg så ensom nå, at det nesten kjennes helt uutholdelig ut.. Også har jeg så dårlig selvtillit når det kommer til å bli kjent med nye folk også, og jeg blir skikkelig engstelig. Har ingen venner fra før av heller, her i byen, så det gjør alt så mye verre. Jeg vet godt at jeg må ut av komfortsonen for å få det bedre da.. og det skal jeg. Men alt kjennes bare så sykt tungt ut noen ganger. Anonymkode: 93c26...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg føler meg så ensom nå, at det nesten kjennes helt uutholdelig ut.. Også har jeg så dårlig selvtillit når det kommer til å bli kjent med nye folk også, og jeg blir skikkelig engstelig. Har ingen venner fra før av heller, her i byen, så det gjør alt så mye verre. Jeg vet godt at jeg må ut av komfortsonen for å få det bedre da.. og det skal jeg. Men alt kjennes bare så sykt tungt ut noen ganger. Anonymkode: 93c26...d2a Sender deg en god klem!❤️Jeg vet godt hvor vondt det er å føle seg fnsommog at livet er tungt. Anonymkode: b90ec...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Jeg skjønner deg så godt 🙂. Det er så kjipt å ikke ha noen, eller se hvordan alle andre har det, når du selv står i alt alene. Alt vi kan gjøre, er bare å våge. Jeg ser mange finner hverandre på Instagram. De blir kjent mellom meldinger og bygger vennskap i pm og gjennom å kommentere. Og jeg har «møtt» noen så koselige mennesker der. Som jeg håper å bygge noe med. Lykke til 🙂 Anonymkode: 7eb7b...d79 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 Føler med deg🥰. Å ikke ha noen venner må være en av de verste tingene 😔 Anonymkode: 23972...1b7 1 1
Majer Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 Bor du i en mindre by der alle kjenner alle eller typ Oslo?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 Takk for fine svar!❤️ Majer skrev (1 time siden): Bor du i en mindre by der alle kjenner alle eller typ Oslo? Det er en litt stor by, ja. Anonymkode: 93c26...d2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå