AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Jeg har siste årene slitt veldig med dette.Jeg spiser rett og slett følelsene mine.Jeg sliter en del psykisk og gjort det i mange år,har kronisk sykdom,mistet en som sto meg nær nylig og ja..Det er rett og slett litt mye for meg og vært det lenge.Når jeg er stresset,har angst,er langt nede og har det vanskelig eller når jeg skal gjøre noe krevende må jeg ha «trøst» i form av noe usunt.Etterpå føler jeg meg slikkelig dritt og bestemmer meg for at imorra skal jeg begynne et nytt liv og legge helt om livsstilen osv..Men jeg får det ikke til😔Jeg skammer meg så forferdelig over dette problemet og klarer ikke komme ut av det.Andre som har slitt med det samme og har komt seg utav det?? Jeg er bekymret både for å bli større og få enda værre selvtillit enn jeg har.. redd for helsen min.Redd for å få diabetes,hjerteproblemer,kreft osv Anonymkode: 29af5...667
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Ta kontakt med ROS - gratis tilbud og du trenger ingen henvisning Har hørt om flere som har fått hjelp av dem. Anonymkode: f8e0d...dd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå