Vampyrina Skrevet 13. mars 2022 #1 Del Skrevet 13. mars 2022 Jeg trenger tips til serier som ligner Badehotellet, skikkelig feel good. Jeg har sett Sykepleierskolen også, som jeg likte veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 13. mars 2022 #2 Del Skrevet 13. mars 2022 To liv på nrk, love child og ett sted å høre til. ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zwish Skrevet 3. september 2022 #3 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Hehe, hadde akkurat tenkt å poste dette spm. Er det noen som har noen flere tips? Liker sykepleierskolen, hata love child. Skikkelig serie blues etter akkurat ha sett ferdig badeh. (skal sjekke ut de to andre som er nevnt) Endret 3. september 2022 av Zwish 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 3. september 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 3. september 2022 Zwish skrev (1 time siden): Hehe, hadde akkurat tenkt å poste dette spm. Er det noen som har noen flere tips? Liker sykepleierskolen, hata love child. Skikkelig serie blues etter akkurat ha sett ferdig badeh. (skal sjekke ut de to andre som er nevnt) Nytt liv i East End, ligger på Tv2 play, og Viaplay, tror jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zwish Skrevet 3. september 2022 #5 Del Skrevet 3. september 2022 Vampyrina skrev (21 minutter siden): Nytt liv i East End, ligger på Tv2 play, og Viaplay, tror jeg 😊 Den har jeg sett nesten alt av 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Del Skrevet 3. september 2022 Med hjartet på rette staden, NRKTV 😍 Anonymkode: 2670b...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 4. september 2022 #7 Del Skrevet 4. september 2022 Vampyrina skrev (På 3.9.2022 den 21.32): Nytt liv i East End, ligger på Tv2 play, og Viaplay, tror jeg 😊 Elsker den serien - men skulle ønske man fikk se mer enn de ni sesongene som ligger på viaplay... ligger det noe av denne på de nye britiske strømmetjenestene som har kommet, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 4. september 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 4. september 2022 Måneskinn skrev (4 minutter siden): Elsker den serien - men skulle ønske man fikk se mer enn de ni sesongene som ligger på viaplay... ligger det noe av denne på de nye britiske strømmetjenestene som har kommet, kanskje? Ligger bare 9 sesonger på Tv2 play også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 5. september 2022 #9 Del Skrevet 5. september 2022 (endret) The Durrells (NRK eller Britbox) er det koseligste jeg vet om Og Ted Lasso (Apple TV). Endret 5. september 2022 av Scherbatsky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 8. september 2022 #10 Del Skrevet 8. september 2022 Bonusfamilien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2022 #11 Del Skrevet 8. september 2022 Enig i at sjangeren er til å lene seg tilbake og slappe av med... Så masse flotte roller som en blir glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 16. september 2022 #12 Del Skrevet 16. september 2022 Hotell Portofino er også fin! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #13 Del Skrevet 16. september 2022 Poldark Anonymkode: 5b475...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå