Gå til innhold

Feiget ut.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann på fest i helgen. 
Han sende meg melding dagen etter å lurte på om jeg ville treffes. 
jeg fant på en unskyldning fordi jeg er så redd for å kle meg naken forran en mann og ønsker ikke sette meg i en sånn situasjon.

Har fått et slags hakk i rumpa etter jeg datt ned en trapp for noen år siden å etter det har jeg ikke hatt sex eller datet noen på ca.3 år fordi jeg fikk et hakk i selvtilliten også kanskje. Vet jo menn liker rumpe,men ikke like sexy med et stort søkk i rumpeballen. 

Vi var ekstremt tiltrukket av hverandre og jeg hadde så lyst til å møte han igjen.

hadde dere menn brydd dere om det hvis jeg hadde kledd av meg forran dere og dere så det? 

Anonymkode: 1c26a...1ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en bagatell.. En deilig rumpe er fortsatt deilig uavhengig av det. De tankene må du legge fra deg.

Nå kan det jo hende det er for sent, men se om du tør å sende en melding :) 

Anonymkode: d3d11...154

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er jo ikke sikkert dere kommer dit engang. Han vil treffes, og kanskje han er av typen som faktisk vil bli kjent med deg og ikke tenker at å se deg naken er aktuelt pr nå. Treff han, bli kjent og ta det derfra. 

Anonymkode: 9f8d8...b5a

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et hakk i låret etter et fall fra hest for 15 år siden. Har nok av andre komplekser så har aldri ofret hakket en tanke i seksuell sammenheng😅

Anonymkode: 859c2...8f1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at jeg kanskje overtenker her ja. 
Er vell resultatet av å leve i en overfladisk verden der du ser «perfekte» kropper klistret over alt på sosiale medier og reklamer. 

Egentlig kjempe trist at det var det som stoppet meg fra og bli kjent med den første personen jeg har vært genuint interessert i å bli kjent med på så mange år. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner at jeg kanskje overtenker her ja. 
Er vell resultatet av å leve i en overfladisk verden der du ser «perfekte» kropper klistret over alt på sosiale medier og reklamer. 

Egentlig kjempe trist at det var det som stoppet meg fra og bli kjent med den første personen jeg har vært genuint interessert i å bli kjent med på så mange år. 

Skjønner at det sikkert kjennes som en big deal for deg altså! ❤️ Men mest sannsynlig hadde han neppe tenkt så mye over det. Hvis han spør så sier du jo bare som sant er at du falt og slo deg, så sier han åja og så er det ingen sak.

Anonymkode: 859c2...8f1

• Liker 1
Skrevet

Her får du virkelig gå inn i deg selv og vurdere om du synes det er viktigere å bry seg om hakken eller aldri være naken for noen.

AnonymBruker
Skrevet

Hakk i rumpa er ikke så farlig. Det egentlige problemet ditt er selvtilliten din. Ingenting er så tiltrekkende som høy selvtillit, og at du henger deg så opp i et hakk i rumpa er mye mer turn off enn selve hakket. 

Anonymkode: 953ed...1f5

• Liker 6
Skrevet

Tåpelig 

Bare å treffes.

AnonymBruker
Skrevet

Og stakkars mann som føler seg litt mislykket.. Lite vet han at det er på grunn av et hakk i rumpa di...!

Anonymkode: d3d11...154

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi var ekstremt tiltrukket av hverandre og jeg hadde så lyst til å møte han igjen.

hadde dere menn brydd dere om det hvis jeg hadde kledd av meg forran dere og dere så det? 

Ser ikke problemet. For all del; ta kontakt med han igjen.

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
911 skrev (1 time siden):

Ser ikke problemet. For all del; ta kontakt med han igjen.

Helt enig. Så klart skal du holde kontakten. Dersom det kommer til sex så skal du hoppe i det. Dersom dette arret eller hakket virkelig er veldig synlig tror jeg det er lurt å fortelle han om det, og hvorfor du er litt reservert, slik at han ikke tror det er noe feil med han, eller alvorligere feil med deg. Fordi dette er en bagatell.
Vet han det på forhånd, og er en skikkelig mann (😊), så vil han elske både deg og hakket ditt. Menn liker å ta vare på noen de synes litt synd på. Det er en fin test på om han er forelsket i deg.

Skrevet

Om han ikke er en dust kommer han ikke til å bry seg om det hakket i det hele tatt. Hvis han liker deg like mye som det virker som du liker ham betyr det null og niks.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det hakket utgjør noe som helst forskjell så er han uansett ingenting å samle på.

Anonymkode: fec9e...346

• Liker 2
Gjest Anonymus51
Skrevet

Ville ikke brydd meg.

Lykke til 😃

AnonymBruker
Skrevet

Dere damer må legge bort kompleksene deres. Hvis det hakket i rumpeballen er så stort at det hindrer deg i å vise deg naken, vil det vel også synes utenpå buksa. Tror du legger mere i det enn hva noen mann ville gjort. Vi bryr oss ikke om sånne bagateller.

Anonymkode: 5256c...795

AnonymBruker
Skrevet

Ok.. du har kastet bort 3år av livet ditt pga et hakk i rompa?

Du gjør ikke det du har selv lyst til, pga hakk i rompa?

du må seriøst søke profesjonell hjelp, ingen mann bryr seg om hakket i rompa. Tror ikkje en 15år gammel gutt hadde brydd seg en gang.

Anonymkode: e759a...85b

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...