Gå til innhold

Treningshodepine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får alltid så vondt i hodet når eg har jogga... Ikveld er det heilt ekstremt! Nokon som veit korleis eg kan unngå dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pssa på å drikke nok vann. Man skjønner kanskje ikke hvor mye vann man må erstatte når man har trent, men det trengs mer enn en halvliter :)

Skrevet
Pssa på å drikke nok vann. Man skjønner kanskje ikke hvor mye vann man må erstatte når man har trent, men det trengs mer enn en halvliter :)

Mmmm... Eg har nok fått i meg for lite væske ja.. Drakk mykje når eg kom heim, men burde kanskje ha drukke ein del før eg stakk ut også?

Skrevet

Væske er viktig ja, ikke minst før trening.

Skrevet

jeg er også skikkelig plaget av treningshodepine. vann hjelper litt, men absolutt ikke nok. legen har heller ingen flere råd, har sagt det kan være en form av migrene.. men akupunktur hjalp en god del for meg da..

Skrevet

Heiser du skuldrene når du jogger? Vær obs på å ha senkede skuldre når du holder på, og tøy ut når du er ferdig. Sørg for at du tøyer ut nakke og skuldre også, uten å overdrive.

Er du anspent i nakke/skuldre er det fort gjort at dette gir utslag i hodepine, og at dette kan bli mer fremtredende etter trening, i en periode.

Skrevet

Eg er ikkje så aspent, trur eg... Men skal prøve å tenke over dette neste gong, så får vi sjå... Er frykteleg irriterande å ha så syyykt vondt i hodet kvar gong eg har sprunge då..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...