Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 Får alltid så vondt i hodet når eg har jogga... Ikveld er det heilt ekstremt! Nokon som veit korleis eg kan unngå dette??
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Pssa på å drikke nok vann. Man skjønner kanskje ikke hvor mye vann man må erstatte når man har trent, men det trengs mer enn en halvliter
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Pssa på å drikke nok vann. Man skjønner kanskje ikke hvor mye vann man må erstatte når man har trent, men det trengs mer enn en halvliter ← Mmmm... Eg har nok fått i meg for lite væske ja.. Drakk mykje når eg kom heim, men burde kanskje ha drukke ein del før eg stakk ut også?
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Væske er viktig ja, ikke minst før trening.
Adonia Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 jeg er også skikkelig plaget av treningshodepine. vann hjelper litt, men absolutt ikke nok. legen har heller ingen flere råd, har sagt det kan være en form av migrene.. men akupunktur hjalp en god del for meg da..
orakel Skrevet 30. oktober 2005 #6 Skrevet 30. oktober 2005 Heiser du skuldrene når du jogger? Vær obs på å ha senkede skuldre når du holder på, og tøy ut når du er ferdig. Sørg for at du tøyer ut nakke og skuldre også, uten å overdrive. Er du anspent i nakke/skuldre er det fort gjort at dette gir utslag i hodepine, og at dette kan bli mer fremtredende etter trening, i en periode.
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #7 Skrevet 30. oktober 2005 Eg er ikkje så aspent, trur eg... Men skal prøve å tenke over dette neste gong, så får vi sjå... Er frykteleg irriterande å ha så syyykt vondt i hodet kvar gong eg har sprunge då..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå