Dagensdiva Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 Skal på veninnetur til london, 3 netter, har bestilt fly og hotell:) HVA MÅ JEG SHOPPE DER NEDE?? List opp folkens!! Noen gater /butikker/sentre vi måååå få med oss?
Gjest Aloha Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Er ikke super-kjent rundt i hele London men i Oxford Street har jeg lagt igjen noen kroner! Elsker å handle på TopShop, New Look, Urban Outfitters, River Island for å nevne noe. Ellers finner du de kjente kjedebutikkene som Mango, Zara etc. Det skal også være flere bra markeder i London. Sikkert noen andre her som har mer greie på de. God tur.
Dagensdiva Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2005 takkk snpps! Noen som har erfaringer med CAMDEN?
Dagensdiva Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2005 Nå har jeg gått gjennom noen nettsider, snakket med mamma pappa..veninner..så vi harmasse tips;) Har vørt i london som liten 3-4 ganger:)..og utenfor london flere ganger i "voksen" alder..men nå er det altså London!! weeehey! Dette blir bra! Har et spørsmål ang. musikaler?Hvor bestiller man?det lønner seg vel og bestille der og da?har lyst til å se mammamia!
Smurfinen Skrevet 3. november 2005 #6 Skrevet 3. november 2005 London here I come! Jepp, jeg drar til London om en uke og en dag.. fra fredag til mandag.. Gleder meg som en unge! Du kommer til å shoppe masse, så ikke pakk med deg mye! man får kjøpt billetter til musicaler på nettet hos f.eks Reisefeber.. men vi har tenkt å ordne det når vi kommer frem.. Kos deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå