Gå til innhold

Sår hals - normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg våknet i går uten stemme og slimhoste, halsen ble bare verre og verre utover dagen; føles ut som jeg ble kvalt av og til pga slim. Men tror aldri jeg har hatt så vondt i halsen før, og det som er så merkelig er at det ser helt normalt ut bak i halsen!  Det gjør vondt ganske langt nede, det gjør vondt når jeg ikke svelger, beveger halsen osv. 

når jeg hoster så river det i brystet og har så vondt i bryst og bak i ryggen! 
Er dette noe jeg kan jeg legen for?😅

Anonymkode: 0a12f...ce2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du testet deg for korona?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg har slike smerter som ikke går over ila et par døgn, kontakter jeg fastlegen ja.

Anonymkode: f3495...3c9

AnonymBruker
Skrevet

Ta en koronatest. Jeg våknet med sår hals for en uke siden, fikk mer og mer problemer med slim i løpet av dagen, var korona

Anonymkode: 1d73f...a9c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ta en koronatest. Jeg våknet med sår hals for en uke siden, fikk mer og mer problemer med slim i løpet av dagen, var korona

Anonymkode: 1d73f...a9c

Ja tok en test nå, den var positiv 😳

men var du tett i halsen/brystet? Tungt å puste..

AnonymBruker
Skrevet

Sår hals og hoste - etter to år med pandemi klarer du altså ikke å se for deg at det er covid du har fått. Og så spør du om den som svarte deg har vært tett i brystet... 

Noen har åpenbart bodd under en stein de siste årene 🤦‍♀️

Anonymkode: 5f66f...210

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Sår hals og hoste - etter to år med pandemi klarer du altså ikke å se for deg at det er covid du har fått. Og så spør du om den som svarte deg har vært tett i brystet... 

Noen har åpenbart bodd under en stein de siste årene 🤦‍♀️

Anonymkode: 5f66f...210

dum du.

har hatt sår hals og hoste, tett i brystet flere ganger i fjor, og i år, aldri testa positivt for  korona før nå! Så tenkte at det ikke var korona nå heller 😉 ingen som har samme symptom heller 😉 så nei, har ikke bodd under en stein🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...