AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Jeg våknet i går uten stemme og slimhoste, halsen ble bare verre og verre utover dagen; føles ut som jeg ble kvalt av og til pga slim. Men tror aldri jeg har hatt så vondt i halsen før, og det som er så merkelig er at det ser helt normalt ut bak i halsen! Det gjør vondt ganske langt nede, det gjør vondt når jeg ikke svelger, beveger halsen osv. når jeg hoster så river det i brystet og har så vondt i bryst og bak i ryggen! Er dette noe jeg kan jeg legen for?😅 Anonymkode: 0a12f...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Dersom jeg har slike smerter som ikke går over ila et par døgn, kontakter jeg fastlegen ja. Anonymkode: f3495...3c9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 Ta en koronatest. Jeg våknet med sår hals for en uke siden, fikk mer og mer problemer med slim i løpet av dagen, var korona Anonymkode: 1d73f...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ta en koronatest. Jeg våknet med sår hals for en uke siden, fikk mer og mer problemer med slim i løpet av dagen, var korona Anonymkode: 1d73f...a9c Ja tok en test nå, den var positiv 😳 men var du tett i halsen/brystet? Tungt å puste.. Anonymkode: 0a12f...ce2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 Sår hals og hoste - etter to år med pandemi klarer du altså ikke å se for deg at det er covid du har fått. Og så spør du om den som svarte deg har vært tett i brystet... Noen har åpenbart bodd under en stein de siste årene 🤦♀️ Anonymkode: 5f66f...210 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Sår hals og hoste - etter to år med pandemi klarer du altså ikke å se for deg at det er covid du har fått. Og så spør du om den som svarte deg har vært tett i brystet... Noen har åpenbart bodd under en stein de siste årene 🤦♀️ Anonymkode: 5f66f...210 dum du. har hatt sår hals og hoste, tett i brystet flere ganger i fjor, og i år, aldri testa positivt for korona før nå! Så tenkte at det ikke var korona nå heller 😉 ingen som har samme symptom heller 😉 så nei, har ikke bodd under en stein🤣 Anonymkode: 0a12f...ce2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå