Gå til innhold

Solkrem til daglig bruk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Avstand skrev (16 timer siden):

Hvit, men du blir ikke hvit i ansiktet av den. 

Jeg ble nysgjerrig, så måtte kjøpe den på mitt lokale apotek. Den virker bra ja. Av de svetteresistente med SPF 50 så ligger denne best an synes jeg til min hudtype. Noen blir for fete, andre blir for tørre og mattende, er de midt i mellom som passer meg best 😄 Kombinasjonshud som sliter med dehydrering og ekstrem sensitivitet er ikke så lett å ha med å gjøre 😛

Anonymkode: 54648...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
BellaMie skrev (På 26.4.2022 den 19.29):

Denne svir jeg skikkelig i øynene av 🙌😵

(nei, smører meg verken inni eller rundt øynene). 

Jeg har bare opplevd det en gang, men det var jeg borti våtkanten. Smører den rundt øynene og får ingen reaksjon.  

loveli skrev (På 27.4.2022 den 13.27):

Jeg er enig, men som siste siterte innlegg sier: nå har de fått en ny utgave som er enda bedre! Hvertfall for meg med fet hud som blir blank av alt og ikke tåler noen ting. 😅

Den er en redning for huden min!

Spiller ingen rolle for meg om den ikke tilfører fukt eller ikke, jeg bruker fuktserum under solkremen og renser huden på kvelden før jeg gjennomfører en fuktrutine som virker natten igjennom. 🤗

Har nylig kjøpt den, men ikke prøvd den enda. Er veldig fornøyd med cliniderm light and mattfying faktor 50. Bruker den hver dag uten at jeg får noen reaksjon (kviser, nupper, utslett, etc.) og elsker den! 😊 Bryr meg heller ikke om at den skal tilføre fukt, det er ikke det en solkrem skal gjøre for meg. kombinerer solkremen med fuktserum og fuktighetskrem. 

Anonymkode: edcac...720

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 14.11):

Ja, denne er bra! :) Min kombohud liker light & mattifying gel cream SPF 25 aller best, men denne tror jeg blir en vinner midt på sommeren. Parfymefri, alkoholfri, svettesikker og tetter ikke porer = Cliniderm har skjønt det!! Er faktisk ikke så mange som har skjønt det, for jeg har lest gjennom maange ingredienslister 😅

Bilde av Cliniderm Sun Ultra Light FaceFluid solkrem SPF50+ 40ml

Det er denne jeg har kjøpt og er spent på å prøve. Liker godt "light and mattyfing" med faktor 50🙏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 9.17):

Denne liker vi her i huset også! Brukes hver dag hele året (denne i 50 eller faktor 30). Gir ikke mer kviser, og huden blir ikke blank. 

Anonymkode: f77d7...dea

Ja, den er helt fantastisk. Har kjøpt den nye som kom ut i år, den som heter invisible. Håper ikke jeg blir skuffet☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, den er helt fantastisk. Har kjøpt den nye som kom ut i år, den som heter invisible. Håper ikke jeg blir skuffet☺️

Nesten så jeg tenker det er noe feil med min, for jeg synes den er så rar å påføre med at konsistensen virker smuldrete/litt følelsen av at det er små sandkorn i. Vet det ikke er det, men det kan kjennes litt sånn ut 🙈 Den har derfor aldri blitt en favoritt hos meg, for den har helt annen konsistens enn light & mattifying spf 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Nesten så jeg tenker det er noe feil med min, for jeg synes den er så rar å påføre med at konsistensen virker smuldrete/litt følelsen av at det er små sandkorn i. Vet det ikke er det, men det kan kjennes litt sånn ut 🙈 Den har derfor aldri blitt en favoritt hos meg, for den har helt annen konsistens enn light & mattifying spf 25

Dette opplevde jeg også med den som heter light & mattifying SPF 50. Jeg har konkludert med at den ikke passet min tørre og litt sensitive hud. Kjentes ut som om når man bader i saltvann og smører solkrem på huden etterpå - skikkelig peeling 😅 Den som heter age defense var mye bedre for meg. 

Anonymkode: 4eadf...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette opplevde jeg også med den som heter light & mattifying SPF 50. Jeg har konkludert med at den ikke passet min tørre og litt sensitive hud. Kjentes ut som om når man bader i saltvann og smører solkrem på huden etterpå - skikkelig peeling 😅 Den som heter age defense var mye bedre for meg. 

Anonymkode: 4eadf...092

Åja, da er jeg ikke alene om det 😄 Den nye invisible spf 50 opplever jeg ikke på samme måte da. Age defensen har jeg faktisk ikke prøvd. Har du prøvd flere fra Cliniderm som kan minne om age defense i konsistens? Oppleves den lett som en lotion eller gel cream?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den har en tørr konsistens, men får ikke følelsen av at det er sandkorn i den😄 Har fuktserum og fuktighetskrem under. Funker helt supert å ha sminke under også, venter ca. 10 min før jeg påfører sminke. Har en fuktfattig kombinasjonshud. Det er viktig med høy faktor i en solkrem + at den kan kombineres med serum, fuktighetskrem og sminke, og at jeg ikke får uren hud av den. Light & mattyfing 50 er super.

Har også brukt Anthelios fra La-Roche Posay og var fornøyd med den, men i motsetning til L&M, var den mer flytende og klissete. Jeg foretrekker dry-touch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den har en tørr konsistens, men får ikke følelsen av at det er sandkorn i den😄 Har fuktserum og fuktighetskrem under. Funker helt supert å ha sminke under også, venter ca. 10 min før jeg påfører sminke. Har en fuktfattig kombinasjonshud. Det er viktig med høy faktor i en solkrem + at den kan kombineres med serum, fuktighetskrem og sminke, og at jeg ikke får uren hud av den. Light & mattyfing 50 er super.

Har også brukt Anthelios fra La-Roche Posay og var fornøyd med den, men i motsetning til L&M, var den mer flytende og klissete. Jeg foretrekker dry-touch.

Sminke over og ikke under😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også solkrem fra cliniderm👏🏽 En av få ting jeg faktisk har endt opp med å kjøpe etter å ha sett influencere, den andre tingen jeg har kjøpt etter influencere er lypsyl repair og den er også helt amazing!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis det er den jeg tror det er så har den alcohol denat på 2. plass i ingredienslisten, og jeg personlig styrer unna det hvis jeg kan, men vet at mange sverger til den og vet den er super populær :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis det er den jeg tror det er så har den alcohol denat på 2. plass i ingredienslisten, og jeg personlig styrer unna det hvis jeg kan, men vet at mange sverger til den og vet den er super populær :) 

Sjekket listen over ingredienser og finner ikke alcohol denat på listen, eller mente du La Posay-kremen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sjekket innholdslisten til Anthelios-kremen fra La-roche Posay og ser at den har alcohol denat på 2. plass. Har brukt den før og ikke hatt noen reaksjoner, men foretrekker konsistensen til solkremen fra cliniderm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker denne året rundt. Kjempefornøyd!

skin_restoring_moisturizer_spf50_60ml.jp

Anonymkode: 5a1a2...397

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sjekket listen over ingredienser og finner ikke alcohol denat på listen, eller mente du La Posay-kremen?

Ja, mente LRP kremen. Cliniderm har ikke alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...