Gå til innhold

Fiser alle mennesker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle fiser, men noen er flinkere til å kontrollere  når de gjør det, altså unngår å gjøre det i næreheten av andre. Noen har sterkere lukt enn andre som er nesten luktløse og derfor ikke merkes så godt... En ting er sikkert: Alle fiser....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For et hjernedødt spørsmål. Forundrer meg at du kan skrive, for å klare å åpne en dør må være ditt største prosjekt. 

Anonymkode: 99991...413

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 8/6/2023 at 6:28 AM, Maskinfører said:

Slapp en braker nå :ler:

Hvorfor dra opp disse fise trådene som du gjør?

Anonymkode: eba43...c79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2022 den 23.19):

For eksempel den du svelger når du spiser og drikker...

Anonymkode: 5871b...dc7

Fis lages av bakterier i tarmen. Det er faktisk bakterienes fis. 

Luft du svelger konner ut som rap. 

Anonymkode: cc655...e47

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

For et hjernedødt spørsmål. Forundrer meg at du kan skrive, for å klare å åpne en dør må være ditt største prosjekt. 

Der var du igjen, ja! Hvor mange innlegg har du egentlig postet i denne tråden? Du befinner deg fortsatt langt inne i skapet, ser jeg.
Du dro opp en tråd som hadde ligget pent og pyntelig i ro i 14 timer før du kom med dette lille gullkornet. Klarer ikke holde deg unna fisetrådene, gjør du vel? Litt som om en ateist skulle ha aktivt oppsøkt kjerka for så å klage over at det er altfor mye kristent innhold i gudstjenesten.
Bare til å å holde seg unna om du ikke liker innholdet, men det mistenker jeg at du innerst inne gjør. Du tør bare ikke innrømme det. 😙

Anonymkode: 49bcd...50e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fis lages av bakterier i tarmen. Det er faktisk bakterienes fis. 

Luft du svelger konner ut som rap. 

Anonymkode: cc655...e47

Så når jeg fiser kam jeg bare skylde på bakterier? 

Anonymkode: 29b99...41a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der var du igjen, ja! Hvor mange innlegg har du egentlig postet i denne tråden? Du befinner deg fortsatt langt inne i skapet, ser jeg.
Du dro opp en tråd som hadde ligget pent og pyntelig i ro i 14 timer før du kom med dette lille gullkornet. Klarer ikke holde deg unna fisetrådene, gjør du vel? Litt som om en ateist skulle ha aktivt oppsøkt kjerka for så å klage over at det er altfor mye kristent innhold i gudstjenesten.
Bare til å å holde seg unna om du ikke liker innholdet, men det mistenker jeg at du innerst inne gjør. Du tør bare ikke innrømme det. 😙

Holde seg unna? Det er jo du som produserer "hundrevis" av tråder her inne om samme tema. Du driver med spam. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Holde seg unna? Det er jo du som produserer "hundrevis" av tråder her inne om samme tema. Du driver med spam. 

Pass på blodtrykket nå. Ifølge denne artikkelen skal det å lukte på sin egen fis både være godt for blodtrykket og beskytte hjernen mot skade.

…Jeg tror faktisk at å snuse inn en fjert eller to ville gjort deg godt….

https://timesofindia.indiatimes.com/india/yes-smelling-your-fart-is-actually-good-for-you/articleshow/87607727.cms

In fact, the smellier they are, studies suggest, the more beneficial they can be in reducing blood pressure, protecting the brain from damage and stagnating the effects of ageing

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Så når jeg fiser kam jeg bare skylde på bakterier? 

Anonymkode: 29b99...41a

Jepp! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pass på blodtrykket nå. Ifølge denne artikkelen skal det å lukte på sin egen fis både være godt for blodtrykket og beskytte hjernen mot skade.

…Jeg tror faktisk at å snuse inn en fjert eller to ville gjort deg godt….

https://timesofindia.indiatimes.com/india/yes-smelling-your-fart-is-actually-good-for-you/articleshow/87607727.cms

In fact, the smellier they are, studies suggest, the more beneficial they can be in reducing blood pressure, protecting the brain from damage and stagnating the effects of ageing

Ja, fisemotstanderne her lider av hypofisemi 😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Topsi skrev (1 minutt siden):

Ja, fisemotstanderne her lider av hypofisemi 😅

Ja! 
Tenk om man kunne gjort dette til en ny behandlingsform? 🤔

Tarmgassens fortreffeligheter er jo uovertruffen, og når nå allerede fekal transplantasjon er en innarbeidet behandling burde man også kunne forske litt videre på flatulensterapi for å kunne hjelpe de stakkars menneskene som lider av underskudd på fis. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere drar frem gamle minner fra YouTube nå, fra kanalen College Humor som ga meg mye å le av i sin tid 😁🫣🤣

Anonymkode: 9ab93...39c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det måtte kanskje ha blitt laget en ny tråd dersom man skal diskutere diagnostisering og behandling av alvorlig hypofisemi, samt flatulensterapi. Hva synes du, kjære Anonymkode: 99991...413? 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det måtte kanskje ha blitt laget en ny tråd dersom man skal diskutere diagnostisering og behandling av alvorlig hypofisemi, samt flatulensterapi. Hva synes du, kjære Anonymkode: 99991...413? 

Støttes, men mistenker at der går grensen for moderatorene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...