AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Har vært singel i to år, men hadde ikke klart å ligge med noen uten å være i et forhold. Jeg begynner å savne det å ha kjæreste og den kroppslige kontakten. Men jeg kunne bare aldri møtt en mann kun for sex. Vil tro det er flere damer der ute som også bare har sex i forhold? Anonymkode: 85a6d...5fb
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Sikkert. Selv er jeg midt i mellom. Jeg blir sjeldent tiltrukket av noen seksuelt selv om jeg er en kåtpeis. Så når jeg er singel er det mye onani. De få gangene jeg blir tiltrukket av noen seksuelt så er det fordi det er noe der, som ofte er gjensidig, en eller annen vill kjemi som begge legger merke til, og da tar jeg selvfølgelig sjansen. Har vært singel i ett år, og hadde ikke sex før i forrige uke, og det har ikke vært noe stort savn. Forelsker jeg meg, så kommer kåtskapen automatisk. Anonymkode: fcfab...af3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikkert. Selv er jeg midt i mellom. Jeg blir sjeldent tiltrukket av noen seksuelt selv om jeg er en kåtpeis. Så når jeg er singel er det mye onani. De få gangene jeg blir tiltrukket av noen seksuelt så er det fordi det er noe der, som ofte er gjensidig, en eller annen vill kjemi som begge legger merke til, og da tar jeg selvfølgelig sjansen. Har vært singel i ett år, og hadde ikke sex før i forrige uke, og det har ikke vært noe stort savn. Forelsker jeg meg, så kommer kåtskapen automatisk. Anonymkode: fcfab...af3 Er du dame eller mann? Anonymkode: 85a6d...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Skrevet 12. mars 2022 Ja, her. Savner sex, men vil bare ha det i forhold. Er ikke klar for å være sammen med noen, så får bare holde ut. Tre år siden sist. Anonymkode: 13a4d...e7c 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Skrevet 12. mars 2022 Ja, i syv år faktisk! Det har bare blitt sånn. Jeg har en krevende livssituasjon alene med barn med spesielle behov. Har aldri barnefri og bare innfunnet meg i at menn og forhold må vente. Jeg har ikke engang tid eller overskudd til å kjenne på noe savn, selvom jeg er en veldig seksuell person. Anonymkode: add33...b94 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #6 Skrevet 12. mars 2022 Ja, vært singel hele livet og levd i sølibat i snart 6 år. Duger åpenbart ikke til noe annet enn sex, så derfor avstår jeg fra det og. Anonymkode: 1e8e7...c86 4 3
Silva Pluvialis Skrevet 12. mars 2022 #7 Skrevet 12. mars 2022 Ja. Har ingen behov for og kunne ikke tenke meg å ha sex med fremmede. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #8 Skrevet 12. mars 2022 Absolutt. Føler absolutt ikke noe behov. Er fint og godt med sex i et forhold, men ikke noe jeg absolutt må ha da heller liksom☺️. Er bare sex og ikke akkurat verdens undergang uten 🤷🏼♂️ Anonymkode: d586f...dc5 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #9 Skrevet 12. mars 2022 Ja. ONS er helt uakseptabelt. Anonymkode: b1038...419 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #10 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Sikkert. Selv er jeg midt i mellom. Jeg blir sjeldent tiltrukket av noen seksuelt selv om jeg er en kåtpeis. Så når jeg er singel er det mye onani. De få gangene jeg blir tiltrukket av noen seksuelt så er det fordi det er noe der, som ofte er gjensidig, en eller annen vill kjemi som begge legger merke til, og da tar jeg selvfølgelig sjansen. Har vært singel i ett år, og hadde ikke sex før i forrige uke, og det har ikke vært noe stort savn. Forelsker jeg meg, så kommer kåtskapen automatisk. Anonymkode: fcfab...af3 Kvinne. 31. Da jeg var i tidlig tyveårene pulte jeg mer tilfeldig. Anonymkode: fcfab...af3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #11 Skrevet 12. mars 2022 Ja. Det er velg en kombinasjon av at jeg er redd for å ha sex med fremmede menn og at jeg er sjenert om mye mer komfortabel med klær på. Anonymkode: fe0bd...8de 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #12 Skrevet 12. mars 2022 Ja. Jeg har gått 7-8 år uten. Kunne ikke tenke meg sex med tilfeldige eller bekjente menn som hinter og tilbyr sex, men ikke noe annet. Jeg er godt voksen. Anonymkode: d17af...c8c 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #13 Skrevet 12. mars 2022 Er singel , har bare sex i forhold. Men har ingen problem med å ha ett ff forhold når det har gått en tid, for å få litt sex og nærhet. Null stress med å gå inn i nytt seriøst forhold. Anonymkode: 10649...4a2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #14 Skrevet 12. mars 2022 Ja, jeg lever i sølibat som singel. Har flere ganger vurdert å møte menn for sex, men holder tilbake siden jeg trenger en dypere tiltrekning for å kunne utfolde meg seksuelt. Nå har jeg kontakt med en mann som jeg absolutt sterkt vurderer å møte, men jeg er forberedt på at det ikke kommer til å bli så veldig bra nettopp fordi jeg ikke har sterkere følelser for han i utgangspunktet. Det handler også litt om at sex ikke bare er sex for meg, det er så mye mer, og jeg sliter med å finne en mann som deler disse verdiene. Han jeg har kontakt med nå, ser ut til å dele de samme verdiene, noe som jeg tror kan gjøre den seksuelle opplevelsen ganske fin. Har som sagt ikke møtt han enda. Jeg har ikke lyst på et forhold og er på et stadium i livet hvor jeg ikke ønsker en kjæreste. Med nok sexleketøy og rike fantasier er det ikke noe problem å leve i sølibat. Jeg savner jo nærhet og intimitet, kos, å ligge inntil en mannekropp, ha sex og slikt, men savnet er ikke så stort at jeg vil dele det med hvem som helst. Anonymkode: 58c28...965 2
Gjest AprilRyan Skrevet 12. mars 2022 #15 Skrevet 12. mars 2022 Sølibat høres så utrolig seriøst og vedvarende ut, men ja jeg gjør vel det. Jeg har ikke likt ons. Prøvde meg et par ganger som ung, men det ble ikke gode opplevelser av det og det føltes feil for meg. Jeg klarer heller ikke å slå meg løs om jeg ikke kjenner mannen og føler meg trygg på han så det blir en kjip opplevelse for både meg og mannen. Jeg har jo vurdert det nå når jeg har vært singel, men det føles egentlig bare feil for meg. Jeg knytter følelser opp mot sex så jeg ser for meg at det kunne skapt noen negative situasjoner og det er ikke noe jeg bare kan skru av. Men såklart det kan være kjipt i perioder.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #16 Skrevet 12. mars 2022 K30 år. Jeg har sex, sex med meg selv. Jeg føler ikke at jeg lever i sølibat, da jeg har er orgasmefylt liv. Jeg er demiseksuell og ONS gir meg ikke noe. Det er ikke noe jeg drømmer om, heller motsatt noe som gir meg skikkelig avsmak. Jeg fatter ikke at det finnes dem som er ute på byen hver helg for å finne noen å ha sex med. Hvordan de klarer å gjennomføre og ikke minst har lyst på en vilt fremmed person. Jeg har ikke hatt sex med en annen person siden 2017, så det begynner å bli en stund siden. Men jeg har et liv fylt med fantastiske orgasmer. Det blir alltid minst 3 stk i løpet av få minutter. I går ble det 6 stk i løpet av 5 minutter. Jeg har et super sexliv, med meg selv Anonymkode: 61966...b9c 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #17 Skrevet 12. mars 2022 Har vært single i fem år, ikke hatt sex på seks år... Anonymkode: 1d348...443 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #18 Skrevet 12. mars 2022 Har ikke hatt sex på 15 år. Vil ikke ha Ons. Anonymkode: 1a1ea...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #19 Skrevet 12. mars 2022 Hvorfor deler ikke dere på godene? Venter dere på chad? Anonymkode: 96980...1e2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #20 Skrevet 12. mars 2022 Har vært singel i snart 7 år, og har ikke hatt sex på de årene. Det går helt fin, det er jo bare sex, ikke noe jeg må ha for å overleve, ikke for å ha det bra engang. Gidder ikke vært tømmestasjon for desperate menn, som ser på meg mer som et sexleketøy enn et menneske. Kan ikke forestille meg at jeg hadde fått noe som helst ut av det. I et forhold derimot, der er jeg glad i god sex. Egentlig tror jeg at jeg ikke kommer til å ha sex igjen, noen gang. Jeg er såpass lite pen at det alltid har vært vanskelig for meg å finne noen som er verdt å satse på, som også vil satse på meg. Og nå har jeg passert 40, og ifølge menn, inkludert et par psykologer, så er det ingen bra menn som vil ha noen som er så gammel og geriatrisk som meg. Og jeg er heller lykkelig alene og sexløs, enn sammen med en mann som ikke er noe å samle på, samme hvor mye sex det hadde blitt. Anonymkode: acb53...16c 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå