Gå til innhold

Endelig har jeg valgt kjole


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

www.demetriosbride.com/Couture/1113.html

Er den ikke lekker? Vi gifter oss 01.02.03 og nå begynner ting å ta form, selskapslokale, kirke, solist, band, meny og fotograf er i boks....og jeg har startet slankingen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous

Åååå! Denne har jeg kikket på selv! Hvor har du kjøpt den? Har nemlig veldig lyst til å prøve den!! Skal du ha den "kåpen"? Den er skikkelig stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære "Gjest"

Jeg har bestilt denne gjennom Else's Brudesalong i Askim, men kjolen har ikke vært bestilt til Norge før, så den kan ikke prøves....jeg prøvde en annen Demetrioskjole i riktig størrelse og gikk ut fra det for bestillingen min.....jeg skal ha både kjolen og kåpen - selvsagt......slepet er jo i kåpen....

Takk for lykkeønskinger alle sammen og lykke til selv også.......

S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmmm.......forresten, dersom noen ønsker seg denne kjolen og skal gifte seg etter meg, kan vi jo evnt. bli enige om prøving og evnt. salg av kjole/kåpe da..........

Keep me posted.

S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Virkelig nydelig kjole - likte veldig godt "kåpen"!

Hvilken størrelse bruker du - jeg mener hvis du har tenkt å selge kjolen etter bruk? Fikk litt lyst til å prøve... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har akkurat født og måtte derfor bestille den i str. 44, men går ned i vekt for hver uke og satser på å sy den inn til en 40/42. Pga. brystene måtte jeg opp i str. 44........hvilken størrelse er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje dere skulle registrere dere slik at dere kan ta dette med personlige meldinger?

Dette kan fort bli litt privat mellom dere og da hadde det vært bedre om dere gjorde slike avtaler privat eller på forumet: personlige meldinger.

Husk at det ikke er lov å legge ut telefonnr eller e-post åpent her. Da må du registrere deg og ha det i profilen.

mvh

HMSP - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er størrelse 40, men er ikke akkurat noen bystfager person - så vi har muligens ganske forskjellig fasong? Det er ikke sikkert at kjolen er like fin på meg, med tanke på at kjolen er stroppeløs... :(

Men uansett er det mye inspirasjon å hente i kjolen din - kanskje jeg kan få sydd en som ligner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...