AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Del Skrevet 12. mars 2022 For noen dager siden da jeg kjørte hjem fra jobb, skulle jeg kjøre fra sidevei inn til en hovedvei. Like før jeg skulle svinge ut på den veien, kom en mannlig syklist kjørende rett over veien (fortsatt på sideveien). Var hverken fotgjengerovergang eller skilt om dette der, og jeg måtte bråbremse. Han gikk ikke av sykkelen heller. Men, viste fingeren i det han kjørte over veien like foran meg.... Ble så satt ut, så fikk ikke gjengjeldt det eller noe. Jeg føler ikke at jeg gjorde noe feil her, men at denne fyren var utrolig frekk og ubehøvlet. Hva synes dere? Anonymkode: fd5bb...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Del Skrevet 12. mars 2022 Det fins mange idioter i trafikken. Anonymkode: fc6fe...d77 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. mars 2022 #3 Del Skrevet 12. mars 2022 Kondomsyklister tar ikke hensyn til andre enn seg selv. Jeg ble nesten meiet ned av to slike syklister i et fotgjengerovergang. Disse syklistene hadde rødt lys, men det brydde de seg ikke om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg kan finne på å vise finger selv om jeg har gjort feil selv, fordi jeg blir redd, sint og forfjamset. Så blir jeg flau etterpå når jeg får tenkt meg litt mer om. Men - det er kanskje ikke tilfelle med menn i kondomdrakt som pusher 50. Anonymkode: 675f7...70e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Del Skrevet 12. mars 2022 Han hadde nok en dårlig dag. Kjekt å få avreagere litt på tilfeldige bilister før han kommer hjem til den sure kona og bortskjemte ungene sine. Anonymkode: b05d6...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. mars 2022 #6 Del Skrevet 12. mars 2022 Idioter finnes overalt, også i trafikken. Glem det og gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #7 Del Skrevet 12. mars 2022 Honey Dew skrev (3 minutter siden): Kondomsyklister tar ikke hensyn til andre enn seg selv. Jeg ble nesten meiet ned av to slike syklister i et fotgjengerovergang. Disse syklistene hadde rødt lys, men det brydde de seg ikke om. Her var det ikke engang fotgjengerovergang. Om jeg ikke hadde vært oppmerksom, kunne denne fyren blitt kjørt rett ned. Anonymkode: fd5bb...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #8 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan finne på å vise finger selv om jeg har gjort feil selv, fordi jeg blir redd, sint og forfjamset. Så blir jeg flau etterpå når jeg får tenkt meg litt mer om. Men - det er kanskje ikke tilfelle med menn i kondomdrakt som pusher 50. Anonymkode: 675f7...70e Synes det er utrolig ufint å vise fingeren til noen, spesielt når du har gjort feilen. Det kan ødelegge litt av dagen til den som opplever det. Anonymkode: fd5bb...4ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 12. mars 2022 #9 Del Skrevet 12. mars 2022 Athena79 skrev (1 minutt siden): Idioter finnes overalt, også i trafikken. Glem det og gå videre. Er det ikke i trafikken idiotene stort sett er hvis de ikke driver med politikk da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #10 Del Skrevet 12. mars 2022 Holdt på å bli påkjørt selv da jeg var på vei over et gangfelt. Syklisten kjefter og sier at jeg må se meg for, jeg bare ropte "vikeplikt" etter han. Anonymkode: 7e247...4a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #11 Del Skrevet 12. mars 2022 Athena79 skrev (2 minutter siden): Idioter finnes overalt, også i trafikken. Glem det og gå videre. Ja, har jo kommet over det nå. Men det satte en støkk i meg og hadde en ekkel følelse i et par timer. Frekk fyr. Anonymkode: fd5bb...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #12 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Holdt på å bli påkjørt selv da jeg var på vei over et gangfelt. Syklisten kjefter og sier at jeg må se meg for, jeg bare ropte "vikeplikt" etter han. Anonymkode: 7e247...4a2 angrer på at jeg ikke var mer snartenkt jeg og. Burde åpnet vinduet og ropt vikeplikt jeg også. Anonymkode: fd5bb...4ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #13 Del Skrevet 12. mars 2022 Du skulle slengt et slengkyss mot han. Jeg gjorde det en gang en mann viste meg fingeren i trafikken 😁 Anonymkode: 2c992...420 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mars 2022 #14 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): For noen dager siden da jeg kjørte hjem fra jobb, skulle jeg kjøre fra sidevei inn til en hovedvei. Like før jeg skulle svinge ut på den veien, kom en mannlig syklist kjørende rett over veien (fortsatt på sideveien). Var hverken fotgjengerovergang eller skilt om dette der, og jeg måtte bråbremse. Han gikk ikke av sykkelen heller. Men, viste fingeren i det han kjørte over veien like foran meg.... Ble så satt ut, så fikk ikke gjengjeldt det eller noe. Jeg føler ikke at jeg gjorde noe feil her, men at denne fyren var utrolig frekk og ubehøvlet. Hva synes dere? Anonymkode: fd5bb...4ab jeg tenker for en tosk og håper sykkelen velter neste gang han gjør det samme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #15 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skulle slengt et slengkyss mot han. Jeg gjorde det en gang en mann viste meg fingeren i trafikken 😁 Anonymkode: 2c992...420 Hehe, vel, jeg er nok ikke like generøs som deg der. Anonymkode: fd5bb...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mars 2022 #16 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg kan finne på å vise finger selv om jeg har gjort feil selv, fordi jeg blir redd, sint og forfjamset. Så blir jeg flau etterpå når jeg får tenkt meg litt mer om. Men - det er kanskje ikke tilfelle med menn i kondomdrakt som pusher 50. Anonymkode: 675f7...70e hva er poenget med det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mars 2022 #17 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Holdt på å bli påkjørt selv da jeg var på vei over et gangfelt. Syklisten kjefter og sier at jeg må se meg for, jeg bare ropte "vikeplikt" etter han. Anonymkode: 7e247...4a2 syklister er de verste trafikantene altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #18 Del Skrevet 12. mars 2022 Egentlig er det synd du ikke var litt lengre fremme. En mindre drittsekk på veien 👍 Anonymkode: ac732...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #19 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Egentlig er det synd du ikke var litt lengre fremme. En mindre drittsekk på veien 👍 Anonymkode: ac732...d29 Uff nei, glad jeg bremset. Men hadde forventet takknemlighet istedet for en finger....Han hadde tross alt vikeplikt der, ikke jeg. Anonymkode: fd5bb...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #20 Del Skrevet 12. mars 2022 Han er en idiot. Kona har sikkert vært utro, og tatt med ungene og reist.... Jeg pleier å le høyt for meg selv, og riste på hodet av slike isiotiske folk. Er så utrolig mange idioter i trafikken.... Anonymkode: d60d2...b81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå