Gå til innhold

Nylig singel og alene med to barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer dating da? Er det håp? Eldste er bare 3 år, så har ett hektisk liv og ikke særlige muligheter for å komme meg ut og leve livet igjen.

Har ikke behov for en ny for øyeblikket, men syns fremtiden for en ny kjæreste ser så mørk ut. Hvem vil ha noen med så små barn? Vet med meg selv at jeg hadde styrt langt unna det kaoset der 😅 er ellers 30 år og med nokså greit utseende.. men syns dating er kleint, og har vanskelig for å la folk få en sjans.

Hvordan fungerer dette nye livet jeg skal begi meg innpå?

Anonymkode: bc562...02a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du fortsatt stram er det fremdeles håp 

Anonymkode: af950...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble sammen med kjæresten min var barnet mitt bare 6 mnd 😛 Han tok baby- og familielivet på strak arm. Hadde full forståelse for mine utfordringer i starten, og stilte virkelig opp fra dag én da vi etter hvert flyttet sammen. Jeg tror at når man er såpass voksen, møter man enten a) menn som ikke ønsker barn, er klar over det og ærlig om det eller b) menn som gjerne ønsker familie og derav ikke har noe i mot barn fra før :) Forøvrig brukte jeg Tinder, men var veldig selektiv på hvem jeg gikk på date med. Måtte jo ha barnevakt, så terskelen ble høy for å gjøre det 😛 Jeg var ærlig fra første sekund om at jeg hadde barn, så da fikk jeg sortert ut a-ene i eksempelet mitt. 

Anonymkode: 7ba88...84a

• Liker 1
Skrevet

Har mye med personlighet å si for min del. Barn er ikke negativt for min del. Det er ofte lettere med yngre barn enn eldre barn er min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo helt på hva du ønsker, krever og forventer av mannen. En del vil jo velge deg bort fordi du har (små) barn, men andre vil ikke bry seg.

Anonymkode: 01e44...531

Skrevet

Selvfølgelig kan du finne en ny partner.
Sammensatte familier er det nye sort, har jeg inntrykk av. Det må bety at single foreldre finner hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
On 3/11/2022 at 10:56 PM, AnonymBruker said:

Hvordan fungerer dating da? Er det håp? Eldste er bare 3 år, så har ett hektisk liv og ikke særlige muligheter for å komme meg ut og leve livet igjen.

Har ikke behov for en ny for øyeblikket, men syns fremtiden for en ny kjæreste ser så mørk ut. Hvem vil ha noen med så små barn? Vet med meg selv at jeg hadde styrt langt unna det kaoset der 😅 er ellers 30 år og med nokså greit utseende.. men syns dating er kleint, og har vanskelig for å la folk få en sjans.

Hvordan fungerer dette nye livet jeg skal begi meg innpå?

Anonymkode: bc562...02a

De fleste menn styrer nok unna, de vil ikke være lommebok for andres avkom. Spesielt med tanke på alderen til barna vil jeg tro dating er dødt for din del de neste 5 åra.

Eller du kan finne deg en dørmatte/tøffel/beta/simp som godtar alt, de desperate 😂

Anonymkode: fcc5e...b6b

AnonymBruker
Skrevet
mordi9 skrev (20 timer siden):

De fleste menn ønsker ikke å oppdra andre sine barn. Din markedsverdi er redusert, men dette er du nok klar over selv. 

Hilsen bitter mann som ingen kvinner vil ha 😀

Anonymkode: ed96a...4dc

AnonymBruker
Skrevet

Når selv jeg som mann, og ikke en populær en, klarte å komme meg på date et halvt år etter å ha blitt pappa på fulltid så er det håp for alle.

Anonymkode: 7ba92...ea1

AnonymBruker
Skrevet
mordi9 skrev (10 minutter siden):

Jeg kommer med fakta! Hvem tror du menn vil date? Ei med barn på slep eller ei uten barn? 🙄

Attraktive kvinner på 30+ har faktisk barn.

AnonymBruker
Skrevet
mordi9 skrev (2 minutter siden):

De fleste menn ønsker allikevel barnløse kvinner. 

Mange menn ønske kvinner i den alderen med barn. Så slipper de selv å starte på nytt. 

Anonymkode: aafab...458

AnonymBruker
Skrevet

Sjansene dine burde være de aller beste; er du en grei dame (slik du høres ut) er det mange flotte menn som vil være interessert. Men siden barna er så små, og livssituasjonen er såpass ny, er det sikkert lurt å ta det litt med ro:)

Anonymkode: ed260...aaa

AnonymBruker
Skrevet
mordi9 skrev (13 minutter siden):

De fleste menn ønsker allikevel barnløse kvinner. 

De fleste barnløse menn uten nevneverdig erfaring med kvinner, gjør nok det, ja.

AnonymBruker
Skrevet
mordi9 skrev (2 timer siden):

Jeg kommer med fakta! Hvem tror du menn vil date? Ei med barn på slep eller ei uten barn? 🙄

Er det utenkelig at mannen TS kommer til å date faktisk HAR barn selv?!

Anonymkode: df4cb...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...