AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 For 3 dager fikk jeg skikkelig muskelsmerter i hele kroppen, det startet med at jeg nesten ikke klarte å gå (kun første dag). Negativ covid-test, noe jeg ikke forstår da jeg aldri har kjent noe lignende før. Er "aldri" syk, nå har jeg dette pluss litt vondt i halsen. Jeg kan vel fremdeles være covid-smittet? Anonymkode: 58d72...a47
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For 3 dager fikk jeg skikkelig muskelsmerter i hele kroppen, det startet med at jeg nesten ikke klarte å gå (kun første dag). Negativ covid-test, noe jeg ikke forstår da jeg aldri har kjent noe lignende før. Er "aldri" syk, nå har jeg dette pluss litt vondt i halsen. Jeg kan vel fremdeles være covid-smittet? Anonymkode: 58d72...a47 Ja . Jeg testet også negativt på hjemmetest ( flere faktisk) Testet positivt på teststasjonen. Skikkelige muskelsmerter. Lå rett ut en uke på sofaen 😅 Ingen feber eller andre forkjølelsessymtomer. Anonymkode: 1a86c...b0b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Har du testet igjen da? Mannen min testet testet først negativt, men ny test 12 timer senere var positiv. Sønnen min fikk først høy feber i ca 2 døgn, så var han fin i 3 dager før han fikk forkjølelsesymptomer, først på dag to med forkjølelse fikk han positiv test. Anonymkode: d56fc...6c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå