Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Slett

Endret av Avokado
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter 1,5 mnd med mange treff, burde en vite hva man vil, er min mening.

Så jeg vil si at du gjør nok rett i å gå videre. 😊

Anonymkode: dd354...302

• Liker 3
Gjest loveli
Skrevet (endret)

En mann vet når han er interessert. 

Han er ikke interessert.

Edit;

Måten han holder deg på gress på er standard tull og tøys fra en mann som har lyst til å se om han kan få noe bedre før han bestemmer seg for om du er bra nok.

Endret av loveli
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for tidlig. Han hadde et samvittighetsfullt øyeblikk der han sendte melding om hva han egentlig tenker. Men kommer fort tilbake for kos og sex om du vil. 

He's just not that into you. 

Anonymkode: 51af0...52d

• Liker 1
Skrevet

Om ikke dette blir noe av, så får du neste gang si at du har kun sex når man kan si at man er monogam. 

AnonymBruker
Skrevet

Ha litt stolthet da og slutt å kryp for menn. 

Det er helt legitimt å ønske noe seriøst. Det er helt legitimt å ønske klart svar på om han ser etter hore eller kjæreste etter 1.5 mnd. 

Gå videre og svar han med at "Beklager, jeg ønsker å bruke tiden på seriøse menn" om han tar kontakt på ny.

Anonymkode: 07664...a9f

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er bra du tok den samtalen. Du sier jo selv at dere har vært mye sammen i løpet av den korte perioden. Gutter merker som oftest hva de vil fortere enn jenter - seriøst eller ikke i det lange løp. 

Han vingler ekstremt mye og dette er red flag i seg selv. Det betyr at han er usikker. "A man knows within the first minutes he is with you if you´re a keeper or not". 

Det er det samme med oss jenter når vi møter gutter for første gang, vi føler ofte med en gang om dette er noe for oss eller ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...