Miranda Bailey Skrevet 13. mars 2022 #21 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 21.27): Ja, barn er det, men voksne damer kan faktisk ikke være så trange at en skarve penis ikke får plass. Det sier seg selv når en baby får plass. Anonymkode: d2612...5a0 Du er klar over at en baby ikke bare presses ut at skjeden sånn helt uten videre? Kroppen går igjennom enorme endringer for å forberede seg på en fødsel. Dessuten finnes det tilstander som gjør at selv voksne kvinner ikke klarer å ha sex. Jeg har ei venninne med vaginisme som ikke får inn den minste tampong engang. Jeg har aldri forstått hvorfor folk så selvsikkert uttaler seg om ulike temaer de tydeligvis ikke er opplyst om.
Bamseklemmer Skrevet 13. mars 2022 #22 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 14.25): Er det flere som er trange ? Hva pleier dere å ha som oppvarming og som hjelper når man er trang? Hva tenner de fleste mannfolk på? ønsker å høre andres sine historier osv Ønsker ingen spydige kommentarer. Anonymkode: f6b54...6b7 Det eneste som hjelper hvis du er trang, er å sørge for mye smøremiddel, enten i form av kjøpt glidemiddel eller av kroppens egne lystdråper. Det gjør at vi ikke blir sår blandt annet. De fleste tror jeg starter sexen alt for tidlig, litt myntet på menn som ikke har tålmodighet eller forstår at kvinnekroppen må klargjøres for sex. At en mann er klar bare han har ereksjon, er igrunn feil. Både kvinner og menn trenger et lengre forspill for å bli kåte nok, de får så mye mere ut av sexen også. Men forspillet er heller ikke bare for å bli kåt, forspillet gir oss tid til å slappe av, stresse ned og kun ha fokus på hverandre. For det siste er det jo kjempedeilig å kysse og kose, det gir jo også en effekt av å føle seg elsket av partneren. Så forspillet er veldig avslappende, noe som gjør at vi lettere får orgasme.. Oppvarming/forspill... jeg liker å bruke litt tid til prat til å begynne med, da finner vi ut om hverandres ønsker og ting vi missliker. Begge deler er like viktig synes jeg.. for hvis du TS sier du er litt trang, bør du bli tatt hensyn av det. Veldig informativt at du sier det, for du vil få en bedre behandling pga det. Men det kommer et punkt der vi kysser hverandre, opphisselsen kjennes, vi utforsker og kjæler og blir kjent med hverandres kropper, kysser og klemmer over hele kroppen. Aldri rett på de ytre direkte erogene sonene, bare litt tergende irundt. Opphisselsen trenger også en stigende kurve, ansiktet og stemmen endrer seg, pusten øker med kåtheten, og vi svelger oftere. Kyssingen blir mere heftig og våre underliv beveges i takt eller roteres. Oooh, vi har så lyst på å knulle, men venter litt til.. for vi begge vet at det er deilig å være så kåt og avventende. Jeg tar en fuktighetstest og legger handflaten over hele musa med et lett trykk, langfineren deler vaginaåpningen på tur oppover. Jeg smaker og sier ..ååh så deilig du smaker! Men hvis du er for trang til sex TS, kan man jo alltid finne en kompensjon. Du kan jo ligge oppå mannen og gnikke klitten mot penisen hans? han kan også stimulere deg med å fingre eller suge på klitten? La han styre womanizer eller vibratoren? Sex er så mye mye mere en penis i vagina, det hjelper stort at du har en mann som forstår deg. Skulle du alikevel prøve å ha noe i vaginaen, gjør det i ditt tempo og etter din smerteterskel... Jeg har stor tro på at det er best å trene på dette alene først. Jeg vet at smerteterskelen er lavere når man er skikkelig kåt og våt🤞😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå