Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som er trange ?

Hva pleier dere å ha som oppvarming og som hjelper når man er trang?
Hva tenner de fleste mannfolk på? 

ønsker å høre andres sine historier osv :) 

Ønsker ingen spydige kommentarer. 

Anonymkode: f6b54...6b7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
6 hours ago, AnonymBruker said:

Er det flere som er trange ?

Hva pleier dere å ha som oppvarming og som hjelper når man er trang?
Hva tenner de fleste mannfolk på? 

ønsker å høre andres sine historier osv :) 

Ønsker ingen spydige kommentarer. 

Hei! Det er viktig å gjøre en ny partner oppmerksom på at du er trang. Kan være traumatisk å forsøke å trenge inn med penis uten å lykkes, i verste fall ereksjonsproblemer både da og senere. Snakk sammen og be han bruke god tid på å gjøre deg klar. Med litt tålmodighet ligger det til rette for fantastisk sex……

Endret av mannfolket
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må lære deg å slappe av nedentil. Du skal være kåt og vid når han trenger inn og så klemme med bekkenbunnsmusklene når han er inne. 

Anonymkode: 95adf...93f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei, med mindre du er et barn, så er ikke problemet ditt at du er for trang til å romme selv den største penis. Fødselsksnalen er skapt for å kunne føde et barn, så tranger er ikke problemet ditt. Mest sannsynlig er du ikke våt nok, og det oppleves som tranghet. Det å varme opp godt, bruke god tid på å bli klar er et must! 

Anonymkode: d2612...5a0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
mannfolket skrev (6 minutter siden):

Hei! Det er viktig å gjøre en ny partner oppmerksom på at du er trang. Kan være traumatisk å forsøke å trenge inn med penis uten å lykkes, i verste fall ereksjonsproblemer både da og senere. Snakk sammen og be han bruke god tid på å gjøre deg klar. Med litt tålmodighet ligger det til rette for fantastisk sex……

Jeg har aldri hørt en mann si dette, men interessant å høre det perspektivet. At man skal si ifra. Synes det er kleint å snakke om og ofte velger jeg heller bort sex, men jeg må vel bli voksen en gang jeg og. 

Anonymkode: 2a224...4b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei, med mindre du er et barn, så er ikke problemet ditt at du er for trang til å romme selv den største penis. Fødselsksnalen er skapt for å kunne føde et barn, så tranger er ikke problemet ditt. Mest sannsynlig er du ikke våt nok, og det oppleves som tranghet. Det å varme opp godt, bruke god tid på å bli klar er et must! 

Kan ikke dere som ikke kan relatere bare drite i å svare? Noen ER faktisk trange ja. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan ikke dere som ikke kan relatere bare drite i å svare? Noen ER faktisk trange ja. 

Ja, barn er det, men voksne damer kan faktisk ikke være så trange at en skarve penis ikke får plass. Det sier seg selv når en baby får plass. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, barn er det, men voksne damer kan faktisk ikke være så trange at en skarve penis ikke får plass. Det sier seg selv når en baby får plass. 

Nei, det er ikke fysisk mulig. Vis meg gjerne forskning som understøtter påstanden din. Selv der vaginal fødsel ikke er mulig har det ikke noe med fødselskanalen å gjøre, men bekkenet. At en penis ikke skulle få plass i fødselskanalen er latterlig. Dette handler om opplevd tranghet, ikke fysisk tranghet. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Noen er litt trangere og noen er litt løsere, det er helt naturlig, men dersom du er såpass trang at du anser det som et problem så burde du ta deg en tur til fastlegen. Jeg har ei venninne som ikke får inn tampong engang for eksempel, hun har vaginisme. Selv er nok jeg på den litt trangere siden, uten at jeg pleier å ofre det en tanke. Det skal være helt problemfritt så lenge du klarer å slappe av og er kåt/våt nok. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri hørt en mann si dette, men interessant å høre det perspektivet. At man skal si ifra. Synes det er kleint å snakke om og ofte velger jeg heller bort sex, men jeg må vel bli voksen en gang jeg og. 

Den beste og sikreste veien til god sex er kommunikasjon. Snakk om sex først sex, slapp av og nyt under sex! Bli ikke alt for voksen 😉

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har vært med noen som har vært virkelig trange, og jeg endrer da ikke oppvarming av den grunn. Jeg liker lange forspill med masse oralsex, og at hun er plaskvåt når jeg trenger inn i henne. Uansett om hun er trang eller ikke. Og ja, det er stor forskjell på dere. Uten at det betyr så mye for hvor god sexen kommer til å bli. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller for trang enn for vid! Har man vaginisme kan man trene på det, er man for vid er det bare operasjon som hjelper. Kunne gjerne byttet med deg.

Anonymkode: b35bf...427

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Stemmer det!

Anonymkode: 59ff2...0ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 34 og er ikke ett barn. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
Miranda Bailey skrev (1 time siden):

Noen er litt trangere og noen er litt løsere, det er helt naturlig, men dersom du er såpass trang at du anser det som et problem så burde du ta deg en tur til fastlegen. Jeg har ei venninne som ikke får inn tampong engang for eksempel, hun har vaginisme. Selv er nok jeg på den litt trangere siden, uten at jeg pleier å ofre det en tanke. Det skal være helt problemfritt så lenge du klarer å slappe av og er kåt/våt nok. 

Klare å få inn tampong da jeg brukte det :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for støtten ☺️

ts 

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Klare å få inn tampong da jeg brukte det :) 

Ok. Da skal det være problemfritt å få inn en penis, så lenge du ikke er anstrengt/strammer til og er klar (våt nok, eller eventuelt bruker glidemiddel). 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 21.27):

Trodde 

AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 21.11):

Jeg hadde samme problemet så sendte meld te ung.no å hun som svarte skrev det samme. At det er ikke trangheten som er et problem for vi kvinner kan føde et helt barn. 

Anonymkode: 90379...666

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trodde 

Jeg hadde samme problemet så sendte meld te ung.no å hun som svarte skrev det samme. At det er ikke trangheten som er et problem for vi kvinner kan føde et helt barn. 

Anonymkode: 90379...666

Tenk å jobbe med barn og unge og ha så liten kunnskap om kvinnelig anatomi. Kjenner ei som er gynekolog og hun sier det er stor forskjell på underlivene til kvinner. En annen ting som alle kvinnef bør lære seg er at det som skjer ved en barnefødsel er noe HELT annet enn det som skjer ved samleie. Hvor mange mnd har vaginaen tilpasset seg for å føde den ungen og hvor mye hormoner skal til for at det i det hele tatt er mulig? Selv om kroppen har forberedt seg så lenge så revner mange likevel. Alle damer kan ikke ta en dildo på størrelse med låret til en voksen mann, selv om noen kan det og har stor vagina.

Anonymkode: de6d7...4e8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...