AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Del Skrevet 11. mars 2022 Bruden hadde egentlig et stort ønske om at det skulle arrangeres utenbys, og sånn ble det ikke. Da med fly, hotell og hele pakka. Hadde lagt opp til mange aktiviteter som jeg tenkte hun likte og ikke laget noe rølpe-opplegg. Så jeg kjørte utdrikningslag her i byen vi bor. Skjønte på henne at hun ble skuffet fordi vi ikke dro vekk noen steder! Det ble uttrykt misnøye ovenfor de som ikke hadde råd til å bruke over tusenlappen (1000-1500) hver og sagt at de var gjerrige!! Tross alt hadde de jo visst om dette leeenge. Dette ble da sagt til meg. Vi er i slutten av tjueårene og de fleste av oss er etablert med eid bolig, mange utgifter og barn. Sjokkert over uttalelsene..🥺 Anonymkode: 35b43...78f 10 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mars 2022 #2 Del Skrevet 11. mars 2022 Utakknemlig brud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Del Skrevet 11. mars 2022 For en tulledame. Det kan hun godt få beskjed om. Anonymkode: e1d9c...f50 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #4 Del Skrevet 11. mars 2022 Du sier du er sjokkert over uttalelsene og det kan jeg forstå. Hva tenker du videre om dette? Det er en del ting du ikke har sagt noe om: Ble hun fortalt at det dessverre ble for dyrt for mange å dra utenbys? Fikk du takk eller anerkjennelse for jobben du hadde lagt ned i oppleget og dagen? Ville bruden blitt mer glad for at hele utdrikningslaget ble avlyst? At folk ikke har råd får man ikke gjort noe med og hun kan ikke kreve at folk skal bruke penger på dette. Anonymkode: 94658...af9 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #5 Del Skrevet 11. mars 2022 Bruden er selvsentrert, egoistisk og veldig utakknemlig!! Anonymkode: 7c705...cb1 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #6 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sier du er sjokkert over uttalelsene og det kan jeg forstå. Hva tenker du videre om dette? Det er en del ting du ikke har sagt noe om: Ble hun fortalt at det dessverre ble for dyrt for mange å dra utenbys? Fikk du takk eller anerkjennelse for jobben du hadde lagt ned i oppleget og dagen? Ville bruden blitt mer glad for at hele utdrikningslaget ble avlyst? At folk ikke har råd får man ikke gjort noe med og hun kan ikke kreve at folk skal bruke penger på dette. Anonymkode: 94658...af9 1) Ja. Men flere presiserte at de ikke ville reise noen steder uansett (forpliktelser, jobb, vil ikke svi av flere tusen på andres bryllup) så da hadde vi blitt svært få i så tilfelle. 2) Nei. Egentlig ikke. 3) Aner ikke, det hadde jo vært alternativet! Har inntrykk av at hvor mye hver enkelt brukte i penger avgjør hvor god venn man er. Skal ALDRI være forlover mer Anonymkode: 35b43...78f 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #7 Del Skrevet 11. mars 2022 Bridezilla😳 Anonymkode: b2841...5f2 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #8 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 1) Ja. Men flere presiserte at de ikke ville reise noen steder uansett (forpliktelser, jobb, vil ikke svi av flere tusen på andres bryllup) så da hadde vi blitt svært få i så tilfelle. 2) Nei. Egentlig ikke. 3) Aner ikke, det hadde jo vært alternativet! Har inntrykk av at hvor mye hver enkelt brukte i penger avgjør hvor god venn man er. Skal ALDRI være forlover mer Anonymkode: 35b43...78f Ønsker du å være forloveren hennes lenger? Anonymkode: 94658...af9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. mars 2022 #9 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruden hadde egentlig et stort ønske om at det skulle arrangeres utenbys, og sånn ble det ikke. Da med fly, hotell og hele pakka. Hadde lagt opp til mange aktiviteter som jeg tenkte hun likte og ikke laget noe rølpe-opplegg. Så jeg kjørte utdrikningslag her i byen vi bor. Skjønte på henne at hun ble skuffet fordi vi ikke dro vekk noen steder! Det ble uttrykt misnøye ovenfor de som ikke hadde råd til å bruke over tusenlappen (1000-1500) hver og sagt at de var gjerrige!! Tross alt hadde de jo visst om dette leeenge. Dette ble da sagt til meg. Vi er i slutten av tjueårene og de fleste av oss er etablert med eid bolig, mange utgifter og barn. Sjokkert over uttalelsene..🥺 Anonymkode: 35b43...78f Hun er totalt bridezilla. Ler og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #10 Del Skrevet 11. mars 2022 Enkelte har nok litt høye forventninger til hva andre er villige til å gjøre/spandere. Fikk selv en telefon fra forloveren til en kollega med invitasjon til utdrikningslag + ønske om kr. 2.000,- så bruden kunne hoppe i fallskjerm. Helt uaktuelt for meg (både utdrikningslag + penger). Tror ikke så mange andre kollegaer ble med heller.. Anonymkode: 3ab66...591 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #11 Del Skrevet 11. mars 2022 Håper brudgommen vet hva han går til 🙄 Anonymkode: 4d8a0...434 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #12 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg var syk og gikk på et minimum av aap, da jeg ble invitert til bryllup i utlandet. Ville kostet rundt 10 000. For meg som ikke hadde nok penger til mat engang, var det et lett valg. Bridezillas ass🤷♀️😏🧐 Anonymkode: 8e0fb...77b 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #13 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruden hadde egentlig et stort ønske om at det skulle arrangeres utenbys, og sånn ble det ikke. Da med fly, hotell og hele pakka. Hadde lagt opp til mange aktiviteter som jeg tenkte hun likte og ikke laget noe rølpe-opplegg. Så jeg kjørte utdrikningslag her i byen vi bor. Skjønte på henne at hun ble skuffet fordi vi ikke dro vekk noen steder! Det ble uttrykt misnøye ovenfor de som ikke hadde råd til å bruke over tusenlappen (1000-1500) hver og sagt at de var gjerrige!! Tross alt hadde de jo visst om dette leeenge. Dette ble da sagt til meg. Vi er i slutten av tjueårene og de fleste av oss er etablert med eid bolig, mange utgifter og barn. Sjokkert over uttalelsene..🥺 Anonymkode: 35b43...78f Hadde det vært tradisjon blant venninnene, og hun allerede har betalt for utenbys utdrikning av de fleste deltagerene i utdrikningslaget kunne hun kanskje vært litt skuffet. Ellers er det helt hinsides å være misfornøyd med at noen har tatt jobben med å lage en fin dag for henne. Anonymkode: 48297...7b4 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #14 Del Skrevet 11. mars 2022 Tror ikke jeg hadde orket fortsette være venner med en slik person… Anonymkode: 33145...076 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #15 Del Skrevet 11. mars 2022 Lurer på om jeg hadde droppet å være forlover til en så utakknemlig og frekk venninne. Hva er det med noen bruder som tror at de er midtpunktet i universet? Anonymkode: a3827...f3b 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #16 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruden hadde egentlig et stort ønske om at det skulle arrangeres utenbys, og sånn ble det ikke. Da med fly, hotell og hele pakka. Hadde lagt opp til mange aktiviteter som jeg tenkte hun likte og ikke laget noe rølpe-opplegg. Så jeg kjørte utdrikningslag her i byen vi bor. Skjønte på henne at hun ble skuffet fordi vi ikke dro vekk noen steder! Det ble uttrykt misnøye ovenfor de som ikke hadde råd til å bruke over tusenlappen (1000-1500) hver og sagt at de var gjerrige!! Tross alt hadde de jo visst om dette leeenge. Dette ble da sagt til meg. Vi er i slutten av tjueårene og de fleste av oss er etablert med eid bolig, mange utgifter og barn. Sjokkert over uttalelsene..🥺 Anonymkode: 35b43...78f Møkkakjerring! Anonymkode: eed17...5ef 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #17 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Lurer på om jeg hadde droppet å være forlover til en så utakknemlig og frekk venninne. Hva er det med noen bruder som tror at de er midtpunktet i universet? Anonymkode: a3827...f3b Det holder ikke lenger å være midtpunktet EN dag (bryllupsdagen). Nei, nå skal man reise utenlands både på utdrikningslag og for å gifte seg, og forventer at dette skal være spesielt for alle andre også. Uten tanke for at folk må bruke masse penger og tid fordi Kari og Ola skal gifte seg. Til og med brudgommene blir statister i eget bryllup, en hører jo knapt et pip om mannen i disse historiene. Er det det å være prinsesse for en dag som er greia, eller bør fokus være på ekteskapet? Det forundrer meg virkelig ikke at veldig mange blir skilt, når en ser hvilke tanker mange har om utdrikningslag og bryllup, men ekteskapet har man ikke tenkt så mye på. Bruden i denne historien er i hvert fall utakknemlig, uhøflig, og ikke et menneske jeg hadde klart å ha noe som helst respekt for lenger. Anonymkode: 8d703...e1a 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. mars 2022 #18 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Lurer på om jeg hadde droppet å være forlover til en så utakknemlig og frekk venninne. Hva er det med noen bruder som tror at de er midtpunktet i universet? Anonymkode: a3827...f3b Vel, det er deres. tur til og giftes, ikke sant..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleblomst Skrevet 11. mars 2022 #19 Del Skrevet 11. mars 2022 Ganske sykt å forvente at andre med forpliktelser som jobb, barn, hus/hjem, lån og utgifter skal prioritere brudens drømme-utdrikkningslag. Hva om alle vennene gifter seg en etter en, så det blir 8 turer i løpet av 8 år? Sier seg selv at alle ikke har tid, råd eller lyst. Dessuten vil folk velge selv hvem de ferierer med og bestemme selv hva de gjør i ferien. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #20 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ønsker du å være forloveren hennes lenger? Anonymkode: 94658...af9 Bryllup er nært forestående, så kan vel ikke akkurat trekke meg... Føler dette opplegget her virkelig har vist hennes verste sider (om det er lov å si??). Jeg har også gifta meg, men hadde et lite bryllup og uten utdrikningslag. Sa til gjestene at vi ikke hadde noen særlige gaveønsker (oppriktig) og vi var bare oppriktig glade for at folk gadd å komme på festen. Jeg klarer ikke forstå at noen blir så utrolig selvsentrert fordi det er deres dag!!😟 Er jo glad i dette mennesket, men holdningen hennes synes jeg er helt FEIL. Anonymkode: 35b43...78f 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå