AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Fikk en E’er på juss eksamen, og nå er jeg nippe til å knekke sammen totalt. Jeg er skikkelig lei meg, og har ikke en gang lyst å fullføre studiet. Har noen noe råd som muligens kan hjelpe?😭 Anonymkode: a37c7...60b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Strøyk på fysikkeksamen, det var skikkelig nedtur. Men det er bare å komme seg opp på hesten igjen å prøve igjen. Dette klarer du ☺️☺️ Anonymkode: f4ccc...72d 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 Ja, til tider veeeeldig umotivert. Men hangler igjennom med middels resultater enn så lenge. Jobber 100 % mens jeg tar en master, karakterer betyr ikke noe bare jeg står -tar den kun pga lønn. Motivasjon går kanskje litt opp og ned, styker du kan du konte, må du bare tenke. Det er ikke snakk om liv og død. Anonymkode: b5c77...616
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 Jeg fikk F på juss-eksamen! Slå den TS Tok den på nytt og fikk A! Ikke mist motet. Alt er mulig. Anonymkode: 95f9f...fa4 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #5 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk F på juss-eksamen! Slå den TS Tok den på nytt og fikk A! Ikke mist motet. Alt er mulig. Anonymkode: 95f9f...fa4 Hahahah slår ikke den as😂❤️ Anonymkode: a37c7...60b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #6 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk F på juss-eksamen! Slå den TS Tok den på nytt og fikk A! Ikke mist motet. Alt er mulig. Anonymkode: 95f9f...fa4 Hvilket emne hadde du egentlig? Anonymkode: a37c7...60b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #7 Skrevet 11. mars 2022 Er du på førsteåret på jussen? Om du liker juss så gi det et skikkelig forsøk ut året. Mange som bruker litt tid på å forstå hvordan man lærer og skriver jusseksamen. MEN om du ikke trives eller fortsatt ikke få det til så er det ingen skam. Tror rundt 1/4 av studentene slutter i løpet av førsteåret og jeg var en av dem. Jeg fant ut at jus ikke var noe for meg og tok et annet studie i stedet. Er strålende fornøyd med at jeg fant noe som passet meg i stedet for å bare får E-er. Anonymkode: c392a...09f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #8 Skrevet 11. mars 2022 Jeg var skikkelig umotivert i perioder. Noen av fagene var veldig vanskelige og ikke så relevante for meg. Men kom meg gjennom og det er jeg skikkelig glad for! mannen min gikk på jus, han var et semester i Brasil. Hvis de fortsatt tilbyr det så kanskje det er noe for deg? Godt med litt forandring 😊 Anonymkode: 93022...05d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #9 Skrevet 11. mars 2022 Har du lest pensum, møtt på seminarer, sett forelesninger og jobbet med oppgaver før eksamen? Isåfall er det jo ganske påfallende å få en E, og da er kanskje ikke jus noe for deg... Anonymkode: 12603...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #10 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var skikkelig umotivert i perioder. Noen av fagene var veldig vanskelige og ikke så relevante for meg. Men kom meg gjennom og det er jeg skikkelig glad for! mannen min gikk på jus, han var et semester i Brasil. Hvis de fortsatt tilbyr det så kanskje det er noe for deg? Godt med litt forandring 😊 Anonymkode: 93022...05d TS har nesten strøket på eksamen og du anbefaler henne å ta et semester i Brasil... ? Anonymkode: 12603...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #11 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Har du lest pensum, møtt på seminarer, sett forelesninger og jobbet med oppgaver før eksamen? Isåfall er det jo ganske påfallende å få en E, og da er kanskje ikke jus noe for deg... Anonymkode: 12603...2a5 Jeg er mitt første år, og det er ikke særlig påfallende, med tanken på at gjennomsnittskarakteren var D. Jeg kommer til å gi til en sjanse, siden har egentlig ikke noe annet jeg vil studere etterpå. Anonymkode: a37c7...60b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #12 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du på førsteåret på jussen? Om du liker juss så gi det et skikkelig forsøk ut året. Mange som bruker litt tid på å forstå hvordan man lærer og skriver jusseksamen. MEN om du ikke trives eller fortsatt ikke få det til så er det ingen skam. Tror rundt 1/4 av studentene slutter i løpet av førsteåret og jeg var en av dem. Jeg fant ut at jus ikke var noe for meg og tok et annet studie i stedet. Er strålende fornøyd med at jeg fant noe som passet meg i stedet for å bare får E-er. Anonymkode: c392a...09f Ja, er på mitt første år. Forresten, jeg har mellom A-B i de andre fagene. Type denne eksamen var hard, men alle de andre har gått utmerket bra Anonymkode: a37c7...60b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #13 Skrevet 11. mars 2022 Ble gravid for litt siden, og det har tatt skikkelig på. Jeg har jo vært mentalt utmattet, og har måttet stå opp i det med skole og jobb og alt Anonymkode: a37c7...60b
Kalevala Skrevet 11. mars 2022 #14 Skrevet 11. mars 2022 Dette kommer til å gå bra, det er helt vanlig å stryke eller å få dårlig resultat på en eksamen eller flere. Det viktigste du kan gjøre da, er å ikke gi opp.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #15 Skrevet 11. mars 2022 Jeg har også grått mine modige tårer etter å ha strøket på eksamen. Men det er bare å reise seg igjen og ta den på nytt! Nå har jeg PhD, forresten. Det gikk helt fint til slutt! Anonymkode: 16235...c4d 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #16 Skrevet 11. mars 2022 Jeg har alt mellom A og C, en E (drittfag😡) Har også strøket på to eksamener. Det er ikke verdens undergang, selv om det føles slik! Anonymkode: 7c9e9...859
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #17 Skrevet 11. mars 2022 Mistet motet mange ganger. Hatt lyst til å slutte flere ganger. Men så finner jeg min indre motivasjon, grunnen til at jeg har begynt å studere og kommer meg videre. 2 mnd igjen så er jeg ferdig, og jeg skjønner ikke at jeg allerede er ved veis ende. Helt vanlig at noen eksamener går dårligere enn andre. Det går fint med en E på vitnemål også. Anonymkode: f61d1...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå