AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Jeg har en hund på 11 år som de siste månedene har begynt å smatte/hakke tenner, spesielt når hun skal sove. jeg trodde først dette var tegn på smerter i munnen så tok henne til dyrlegen hvor de mente det kunne komme av en tann. Etter å ha trukket tanna fastslo dyrlegen at den ikke hadde vært smertefull likevel og at hun ikke har smerter i munnen. Likevel fortsetter hun å smatte/hakke tenner og jeg lurer derfor på om andre har vært borte i liknende og om det viste seg at det var tegn på at noe var galt? Anonymkode: 09442...91d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Be veterinæren sjekke for diabetes. Anonymkode: 25dbc...d0c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Be veterinæren sjekke for diabetes. Anonymkode: 25dbc...d0c Er dette et typisk diabetes tegn ? Er det andre symptomer på diabetes hos hund ? Anonymkode: 09442...91d
tussi680 Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 Epilepsi, jeg får anfall under innsovning og da smatter jeg visstnok. Anf. kommer når jeg er sliten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå