Gå til innhold

Bombing av barnesykehus…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://sol.no/?playVideo=x8MaP3T2&isLive=false

Hvem bomber et barnesykehus med fødende kvinner og syke barn!? Det bryter mot alt av «regler» i krig. Man er helt forsvarsløs midt i en fødsel, og barna som er innlagt er sårbare. Soldaten som trøster gutten som roper på moren sin. Denne krigen er så fæl. 

Anonymkode: 994d1...3d5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

https://sol.no/?playVideo=x8MaP3T2&isLive=false

Hvem bomber et barnesykehus med fødende kvinner og syke barn!? Det bryter mot alt av «regler» i krig. Man er helt forsvarsløs midt i en fødsel, og barna som er innlagt er sårbare. Soldaten som trøster gutten som roper på moren sin. Denne krigen er så fæl. 

Putin.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

💔 Jeg orker ikke trykke på linken, men ja. Krig er jævlig. At vi skulle bli vitner til noe sånt som dette i Europa i 2022, er helt ufattelig.

Anonymkode: f611a...185

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke første og heller ikke siste sykehuset som blir bombet. Det er så for jævlig at jeg har ikke ord.

Putin bør drepes eller ta livet sitt før han blir stilt for krigsrett og dømt til døden.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så grusomt forjævlig.

Hvordan kan de som bomber barne- og fødselsesykehus leve med seg selv?

Anonymkode: e3d25...7ba

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (7 minutter siden):

Putin.

Usa og Israel også deriblant!!

Anonymkode: 3ff8b...5bd

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Usa og Israel også deriblant!!

Anonymkode: 3ff8b...5bd

Ja, USA og Storbritannia er egentlig verstingene, historisk sett. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mener Putin at dette er falske nyheter og at Ukarina har iscenesatt hele situasjonen. Helt sykt.

Anonymkode: 5318c...23b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterpotta skrev (7 minutter siden):

Det er ikke første og heller ikke siste sykehuset som blir bombet. Det er så for jævlig at jeg har ikke ord.

Putin bør drepes eller ta livet sitt før han blir stilt for krigsrett og dømt til døden.

Har Putin to liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at dem har latt sivile evakuere før dem bombet bygningen? Tviler...

Anonymkode: b2a39...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det står at dem har latt sivile evakuere før dem bombet bygningen? Tviler...

Anonymkode: b2a39...815

Tviler, hvor skal de evakuere hen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (42 minutter siden):

Har Putin to liv?

Du skjønner nok hva jeg mener

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gid a meg. Hvorfor skal alt plutselig bli så ille med en gang det er gravide og babyer involvert? 🙄 Er søren med like ille at ALLE menn mellom 18-60 år blir tvunget til å krige for landet sitt.

Anonymkode: 38443...609

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gid a meg. Hvorfor skal alt plutselig bli så ille med en gang det er gravide og babyer involvert? 🙄 Er søren med like ille at ALLE menn mellom 18-60 år blir tvunget til å krige for landet sitt.

Joda, men du er litt mer sårbar midt i en fødsel. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Denne krigen er ille". .. Honey....ALL krig er ille. Det er ikke mindre ille bare fordi ofrene er lengre unna og det er amerikanere eller israelere som bomber brune mennesker.

Anonymkode: 25f80...a10

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare advarer om å bruke sol.no som kilde. De lagde jo også tåredryppende sak om ungen som kom over grensen til Polen helt alene. Men så viser det seg at det var fake news og foreldrene var også med. Sol.no er mer opptatt av å generere klikk enn å opplyse så de slenger ut det som vil få mest oppmerksomhet. Vanskelig å vite hva som er sant og ikke, men jeg har større tilitt til NRK og BBC enn sol.no.

Krigen er uansett grusom, i likhet med alle kriger uansett hvor de finner sted. Det er et område jeg skulle ønske vi mennesker ikke hadde utviklet oss og at krigene fant sted på slagmarken med hærføreren i front. Så vant den ene siden og slaget var avgjort. I stedet så drar de millioner av uskyldige inn i en krig de ikke ønsker. De dreper sivile og dyr. Ødelegger byer og naturområder. Trist og fullstendig unødvendig. 

Anonymkode: 51c50...93a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Å gidameg, kan man ikke ha to tanker om gangen?

Anonymkode: b4f77...5dc

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Denne krigen er ille". .. Honey....ALL krig er ille. Det er ikke mindre ille bare fordi ofrene er lengre unna og det er amerikanere eller israelere som bomber brune mennesker.

Anonymkode: 25f80...a10

Det er jo ingen andre enn de som påpeker nasjonalitet og hudfarge, som noen gang har sagt noe sånt! Kanskje ikke så inkluderende å henge seg opp i sånt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...