AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #21 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 10.3.2022 den 20.28): Jeg er enig i alt du skriver her. Jeg ser det selv som lærer. Jeg har tatt det opp med mannen, men han blir sur og tverr når jeg sier at gutten trenger ekstraressurser på skolen, og tettere oppfølging hjemme. Det er vel akkurat den reaksjonen som har fått meg til å tenke at det beste for meg er å flytte. Kanskje er det best for gutten også, for jeg får mindre og mindre tålmodighet. Anonymkode: fc217...07d hvorfor skal foreldrene bry seg om hjemmet eller barna deres, så lenge de har deg til å fikse rubbel og bit for dem? dermed kan de selvfølgelig sitte på rævva, og la DEG gjøre all jobben... Anonymkode: 46d33...777
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #22 Skrevet 12. mars 2022 Kaneel skrev (På 10.3.2022 den 20.06): Da får du melde til Bv da og komme deg vekk. Men si fra til foreldrene rett ut på forhånd. For å være ærlig han virker helt loost og har sikkert adhd i tillegg ut fra beskrivelsen er nok et taps prosjekt Seriøst? Du skriver så mye rart at jeg lurer på om du kun er ute etter å provosere Anonymkode: cccc3...4a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå