Gå til innhold

Jeg vil si nei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og barna skal til Sverige på Lørdag for å handle. Min søster spurte om jeg kan kjøpe noe. Har lyst å si nei. Hun og mannen var der for 2 uker siden. Når jeg spurte om hva de gjorde den dagen svarte hun bare at de var på tur. Etter de kom hjem ringte hun å sa at de hadde vært i Sverige. Hadde jeg vist det så kunne de ha handlet noen ting til oss. Det samme skjedde 2 uker før det. Så de har vært i Sverige 2 ganger på 1 måned. 

Frekt av meg å si at jeg ikke vil kjøpe med noe? 

Anonymkode: 61a35...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil lage dårlig stemning så kjør på 😊

Anonymkode: 2fd07...494

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei, du sier jo ikke noe om at du er der selv, så hvorfor skal jeg bruke tid og kvoter på deg " kan du si....

Anonymkode: 0424e...398

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst, har du lov - men du virker smålig

Anonymkode: a18c8...73e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (2 minutter siden):

Du virker vanskelig å ha som søster...

Ikke bare meg. . Hun viste at jeg trengte noen ting i Sverige. Så svarer hun at de bare er ute på en kjøretur 

Anonymkode: 61a35...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke bare meg. . Hun viste at jeg trengte noen ting i Sverige. Så svarer hun at de bare er ute på en kjøretur 

Anonymkode: 61a35...67f

Jeg hadde kjøpt det hun ønsker nå, så tatt en samtale med henne senere hvor jeg hadde sagt at jeg ikke forstår at hun drar til Sverige uten å si ifra. Spurt hvorfor.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel bare være ærlig og si at du har lite lyst å kjøpe noe til henne når hun to ganger på en måned har reist til Sverige uten å gi beskjed og kunne kjøpe noe til deg. Så får dere pratet ut om det.

Anonymkode: 3e857...b2c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva det er. Hvis det bare er noen småting hadde jeg sagt ja. Kan du ikke bare si at du skal gjøre det hvis du husker på det, og så "glemmer" du det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg og barna skal til Sverige på Lørdag for å handle. Min søster spurte om jeg kan kjøpe noe. Har lyst å si nei. Hun og mannen var der for 2 uker siden. Når jeg spurte om hva de gjorde den dagen svarte hun bare at de var på tur. Etter de kom hjem ringte hun å sa at de hadde vært i Sverige. Hadde jeg vist det så kunne de ha handlet noen ting til oss. Det samme skjedde 2 uker før det. Så de har vært i Sverige 2 ganger på 1 måned. 

Frekt av meg å si at jeg ikke vil kjøpe med noe? 

Anonymkode: 61a35...67f

Du er skikkelig barnslig og tenker bare meg meg meg. 

Anonymkode: 78f4c...ce6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare svelget kamelen, og gjort det. 

Anonymkode: a8d44...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Sverige er vel ikke synonymt med handling for alle? Søsteren din kan jo ha besøkt noen eller gjort noe annet uten å dra på shopping. Eller hun kan rett og slett ha glemt at du trengte noe?

Her synes jeg du kan gjøre henne den tjenesten, forutsatt at det ikke er så mye bryderi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...