AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Skrevet 10. mars 2022 Jeg strever med mye vondt når jeg har eggløsning. De fleste gangene kan jeg faktisk ikke funke normalt. Kjennes ut som jeg skal eksplodere fra anus til hofta. Det er frustrerende og fortvilende. Smertestillende tar kun «toppen av isfjellet». Jeg sliter med veldig lav sexlyst, men den øker noe rundt eggløsning. Blir igjen ødelagt av store smerter 🤯 Hormoner er ikke et aktuelt tema, bare så det er sagt. Ikke trenger jeg prevensjon heller. Men hvor vondt er vanlig vondt 🤷🏽♀️ Anonymkode: 7547a...0c7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Nå er eggløsning ikke helt det samme som mensen. Men det som blir sagt om mensen er at om du har såpass med smerter at du ikke kan gå på jobb/skole, spesielt etter å ha tatt smertestillende. Da er det unormal styrke på smerten. Jeg vil jo tro at det samme gjelder for eggløsning, men jeg skal ikke si det sikkert, for jeg er langt fra ekspert på temaet. Har gått på p-piller de siste 15 årene, og vet ikke hva eggløsning kjennes ut som. Anonymkode: 2e57c...6eb
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 For meg kjennes det ut som det er en kniv stukket inn i eggstokkhøyde, så varierer smerten med hvor mye den vrir seg rundt. Jeg må ta 1gram Paracet og 600mg Ibux for å ta toppen av det, når smertene når toppene sine så kaldsvetter jeg og må nesten bøye meg. Det har alltid vært sånn hos meg og de har ikke svar på hvorfor, alt ser greit ut ellers. Ingen andre kvinner jeg kjenner føler det så sterkt. Anonymkode: 55d5b...5c0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 Jeg kjenner det godt, men Paracet tar smertene. Begynner å kjenne murring i dagene før også Under prøverørsbehandling mente de mannlige legene at det ikke var mulig. Idiotiske menn!!! Anonymkode: 6fb37...99f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner det godt, men Paracet tar smertene. Begynner å kjenne murring i dagene før også Under prøverørsbehandling mente de mannlige legene at det ikke var mulig. Idiotiske menn!!! Anonymkode: 6fb37...99f Eh.. hva mente de ikke var mulig, å kjenne eggløsningen? Anonymkode: 55d5b...5c0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #6 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For meg kjennes det ut som det er en kniv stukket inn i eggstokkhøyde, så varierer smerten med hvor mye den vrir seg rundt. Jeg må ta 1gram Paracet og 600mg Ibux for å ta toppen av det, når smertene når toppene sine så kaldsvetter jeg og må nesten bøye meg. Det har alltid vært sånn hos meg og de har ikke svar på hvorfor, alt ser greit ut ellers. Ingen andre kvinner jeg kjenner føler det så sterkt. Anonymkode: 55d5b...5c0 Hadde kun det før. Men nå har det spredt seg liksom. Hele livmora/nedre del av magen er øm og som sagt så kjenner jeg det helt fra rompa til hofta. Mest lyst til å røske ut faenskapet da jeg ikke trenger det mer. Anonymkode: 7547a...0c7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #7 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde kun det før. Men nå har det spredt seg liksom. Hele livmora/nedre del av magen er øm og som sagt så kjenner jeg det helt fra rompa til hofta. Mest lyst til å røske ut faenskapet da jeg ikke trenger det mer. Anonymkode: 7547a...0c7 Uff faen håper ikke dette blir mye verre med årene..... men kommer en ikke tidligere i overgangsalderen? Anonymkode: 55d5b...5c0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 Jeg har nesten alltid eggløsningssmerter som er skikkelig plagsomt. Men innimellom så er det så vondt at jeg knapt klarer å gå eller bevege meg. Kjennes ut som en kniv som vrir seg i hofte/bekken/lyske. Ibux kan roe det ned litt, men ikke mye. Heldigvis så varer det maks i ett døgn for min del. Det har vært jevnt vondt i alle mine fruktbare år, er 40 nå. Anonymkode: dd436...e47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå