Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har du tenkt til å oppgi han som far på papiret? Jeg hadde ikke gjort det i frykt for at han vil ta over hovedomsorgen når han angrer…

Anonymkode: c632b...21e

Da slipper han vel å betale bidrag da eller?

Det er aldri en god ide å ikke oppgi far. Har med barnas rettigheter å gjøre også. Bidrag, arv osv. ikke minst for jentene sin del

Anonymkode: b9c1b...9f0

• Liker 24
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Sørg for å få formalisert alt han lover deg mens han fortsatt har dårlig samvittighet. Jeg har hørt om nok tilfeller der de snur og krever både hus og barn.

Anonymkode: 69285...00d

DETTE

Anonymkode: a1a37...fc5

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Mannfolk er noen jævla drittsekker. Forbanna avskum er det de er😡

• Liker 8
Skrevet

Nesten sånn man hører om på film😵😫🤮 stakkars deg!!!! Hva var alt det snakket om å ønske barn liksom?! ( Når han var mer enn deg) 

Men uansett, å ikke ønske kontakt med jentene?!? Hvem gjør sånt! Fysj!!! 

Som alle andre sier, vær glad du er kvitt han. Og sørg for å få alt som han sier han skal gi, så kan noen andre slite med dritten. For ja, han er en dritt!!! Fortjener ikke barn han 😥 

Føler veldig med deg ❤️

• Liker 6
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er vanvittig å ta fra 2 jenter faren sin. 

Anonymkode: 7e916...437

Mer vanvittig å tenke at denne mannen vil være en berikelse i barnas liv - hva feiler det folk som deg???

Anonymkode: 86392...10e

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Sørg for å få formalisert alt han lover deg mens han fortsatt har dårlig samvittighet. Jeg har hørt om nok tilfeller der de snur og krever både hus og barn.

Anonymkode: 69285...00d

Ja helt enig var kjapp i svingen her! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er vanvittig å ta fra 2 jenter faren sin. 

Ikke beskylde TS for å "ta fra 2 jenter faren sin". Han har selv valgt dette.... 

"Fedre" av sånt kaliber er mer til skade enn nytte! Så det beste er å skåne barna. 

Anonymkode: ac9c4...02a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Min eks ventet med å fortelle om sidespranget til etter barnet var født. Ganske lik historie som deg ser jeg, jeg kunne ha skrevet starten av innlegget her. 

Og jeg ser flere folk anbefaler det, men for guds skyld, få alt han sier du nå skal få dokumentert mens han enda har dårlig samvittighet og hun nye ikke blander seg inn for mye. Jeg fikk ikke dokumentert alt, og i samtaler med han i etterkant var han først veldig opptatt av at jeg ikke skulle bli skadelidende og at han måtte være den som liksom begynte på nytt og måtte fikse ting. Så tror jeg at den nye samboeren (ja, de ble samboere etter to-tre uker) begynte å bli varm i trøyen og kreve sitt, da snudde alt. 

Og skriv dagbok. Datofest mye av det han sier, så har du som bevis senere om det skulle være aktuelt. 

Dette er en skikkelig bedriten situasjon for deg, du hadde virkelig fortjent bedre. Jeg har også hatt godt av å gå til psykolog, for jeg følte hele verdensoppfatningen min endret seg over natten. Jeg følte grunnen under meg forsvant og begynte å lure på hva annet i livet mitt som kunne være basert på en løgn, om jeg var et forferdelig menneske som fortjente dette. Så det er også en anbefaling, snakk med en profesjonell og få bearbeidet dette på en god måte. Jeg fikk tilbud om psykolog via helsestasjonen. 

Anonymkode: a791f...e0f

• Liker 10
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mer vanvittig å tenke at denne mannen vil være en berikelse i barnas liv - hva feiler det folk som deg???

Anonymkode: 86392...10e

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke beskylde TS for å "ta fra 2 jenter faren sin". Han har selv valgt dette.... 

"Fedre" av sånt kaliber er mer til skade enn nytte! Så det beste er å skåne barna. 

Han kan bli en god far selv om han har mange feil som kjæreste med ts. Uansett har barna krav på å bli forsørget av sin far, og de har rett på arv fra faren og hans slelt. Dette er barnas rett til omsorg og økonomisk støtte fra begge foreldrene, ifølge Lov om foreldre og barn. Det er ikke opp til ts.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres så sykt ut at jeg tror det er trolletråd… for det går vell ikke an…. Eller?

Anonymkode: bcccd...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye ned tvillinger. Er selv singel tvillingmamma og har vært litt i samme situasjon. Bra det ble avklart nå før fødsel, så blir du eneforsørger fra start. For er tulling altså, så mye han kommer til å gå glipp av. Det er hans tap. Det er hardt å være alene med to, men det går veldig fint her hvertfall. Klart det er hektisk, men det er mye glede. Dobbel glede❤❤ Dere kan så klart skrive avtale om barnebidrag. Det gjorde vi. Det blir ikke fulgt opp og det er det. Får ikke gjort noe mer med det. 

Anonymkode: 61661...ffe

• Liker 5
  • Hjerte 4
Skrevet
mordi9 skrev (1 time siden):

Han vil ikke se sine biologiske barn?!

Dette er kanskje det sykeste, selv om utroskapet også er helt vanvittig. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette høres så sykt ut at jeg tror det er trolletråd… for det går vell ikke an…. Eller?

At folk er slemme går ikke an? Du er litt naiv

Anonymkode: dcbc7...fc3

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han kan bli en god far selv om han har mange feil som kjæreste med ts. Uansett har barna krav på å bli forsørget av sin far, og de har rett på arv fra faren og hans slelt. Dette er barnas rett til omsorg og økonomisk støtte fra begge foreldrene, ifølge Lov om foreldre og barn. Det er ikke opp til ts.

En god far er ikke svikefull. Han svikter jo også de to jentene her, både ved å ikke ønske dem og å utsette mor for en ufattelig vanskelig situasjon i en særskilt sårbar tid. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Joda, det går an. Tro meg! Det er mange bedritne mannfolk.... 

• Liker 11
Annonse
Skrevet

Jeg blir så sint på dine vegne at jeg synes det er vanskelig å formulere meg😂 

Først: Herregud for et svin! For en dritt av en mann! For et verdiløst rasshøl! 

Jeg har liksom ikke noe konstruktivt å komme med, jeg. Annet enn at du må ta vare på deg selv, komme deg gjennom dette som best du kan på din egen måte uansett hva det innebærer. Det ligger styrke i å ta i mot hjelp! Lykke til, det som ikke går bra går over❤️

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Har du tenkt til å oppgi han som far på papiret? Jeg hadde ikke gjort det i frykt for at han vil ta over hovedomsorgen når han angrer…

Anonymkode: c632b...21e

Dette er et veldig dårlig råd.

For det første så virker det ikke - han kan når som helst kreve dna-test, og vips står han på papiret som far. 

For det andre fjerner du alle barnas rettigheter når du ikke fører opp far, de har ikke krav på økonomisk støtte eller arv.

For det tredje kan barna selv kreve dna-test og at han føres opp når de blir større. Så med mindre du tenker å lyve til dem...

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En god far er ikke svikefull. Han svikter jo også de to jentene her, både ved å ikke ønske dem og å utsette mor for en ufattelig vanskelig situasjon i en særskilt sårbar tid. 

Nettopp. Psykopater er sjeldent gode foreldre, og gjør ofte uopprettelig skade på sine barn.

Anonymkode: 85ecd...92e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At folk er slemme går ikke an? Du er litt naiv

Ja jeg er visst litt naiv. Det er ikke det at han har funnet seg en ny eller at han har flere, men at han sier han vil ha NULL kontakt med barna… altså jeg vet jo at det skjer… men det virker så uforståelig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet du ikke vil høre dette. Men du skal være glad du ikke var gift med det svinet. Vær glad du er kvitt ham. Slike som han, vil aldri slå seg til ro. De vil aldri være til å stole på.

Anonymkode: d54ee...82b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...