AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #1 Del Skrevet 10. mars 2022 Oppdaget nylig at min fars bil var blitt avskiltet, og at den har stått uten skilt i over en mnd? Er dette noe som tyder på at han sliter økonomisk? Vet med sikkerhet at manglende EU-kontroll ikke er årsaken til avskilting, da den ble foretatt og godkjent ifjor, så bekymringen min er om han ikke har betalt regningene sine. Dette er en bil som har vært i daglig bruk og som han har behov for. Er det vanlig at det tar over en mnd å få skiltene på plass igjen? Vil gjerne hjelpe han, men kan lite bil, så trenger å høre her inne før jeg initierer ovenfor han at jeg er bekymet Anonymkode: aca5c...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Del Skrevet 11. mars 2022 Kan ha blitt stoppet i teknisk kontroll og noe galt med dekk eller bil og fått kjøreforbud, ikke betalt forsikring og årsavgift (er nå i samme rekning), mistet lappen og kjørt uten i lang tid. Kanskje kjøpt ny bil som står en annen plass? Enkleste er å rettogslett spørre han. Du ser jo at den står der uten skilt så er ganske naturlig å spørre om det om han pleier å være avhengig av bilen til vanlig. Anonymkode: 13075...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Del Skrevet 11. mars 2022 Kansje han har mistet kortet? pga. fart eller sykdom.. Anonymkode: ad5c3...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå