Gå til innhold

Gavetips til nyoperert mann?


Frøken Sofia

Anbefalte innlegg

Skal besøke en kompis, som muligens er på vei til å bli mer, når han kommer hjem etter dagkirurgi på fredag. 

Kan ikke være så dyrt, ettersom jeg har dårlig råd.

Vil at gaven liksom skal si: Jeg håper du blir bedre snart, jeg liker deg godt, flørt, men mest av alt at jeg bryr meg om han og viser omsorg og omtanke.

Men heller ikke noe som virker som en kjærestegave!

 

Please gi meg tips! 🙏

Endret av Frøken Sofia
La til noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi han et gavekort på en koselig tur i skogen/fjellet med deg.... Du kan jo også putte oppi et par Kvikklunsj og en termos med noe godt. 

Anonymkode: cd85b...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Gi han et gavekort på en koselig tur i skogen/fjellet med deg.... Du kan jo også putte oppi et par Kvikklunsj og en termos med noe godt. 

Anonymkode: cd85b...9ad

Kanskje ikke akkurat den optimale gave til noen som er nyoperert? 😉

Anonymkode: 5190b...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kanskje ikke akkurat den optimale gave til noen som er nyoperert? 😉

Anonymkode: 5190b...064

Jo, da kan 

han ha noe å glede seg til, samt kose seg med sjokoladen og drikken nå. 

Anonymkode: cd85b...9ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jo, da kan 

han ha noe å glede seg til, samt kose seg med sjokoladen og drikken nå. 

Anonymkode: cd85b...9ad

Du gjorde det vel ikke akkurat tydelig at termosen ikke skulle være med ut på tur 😂

Anonymkode: 5190b...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skal jo det også. Begge deler. Eksempelvis kok suppe eller lag kakao, som han selvfølgelig inntak i rekonvalesensperioden. Så er termosen også tilstede - med påfyll- når det er tid for tur. 

Anonymkode: cd85b...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Gi han et gavekort på en koselig tur i skogen/fjellet med deg.... Du kan jo også putte oppi et par Kvikklunsj og en termos med noe godt. 

Anonymkode: cd85b...9ad

Blir operert i kneet, så blir lenge før han kan ut på tur. Men takk for forslaget 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg kanskje jeg ville gått for en liten kurv med noe koselig, så litt a la det som foreslås over her, men uten noe om tur. Hvis du vet hva han liker kan du kjøpe inn litt godteri, snacks, kanskje en spesiell øl han liker? Hvis det er noen strømmetjenester han ikke har, for eksempel Disney +, så kunne du kanskje gitt ham en måned med det? Hvis han må ta det med ro pga. kneet har han mer tid til filmer og serier.

Anonymkode: dc708...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en som nettopp har hatt dagkirurgi og er midlertidig "ute av drift" selv, satt jeg veldig stor pris på at en venninne kom innom med litt digg, og laget middag til oss. Samt at hun satt i oppvask osv. 
Setter større pris på litt praktisk hjelp og selskap i en sånn situasjon enn en gave :) 
(Et gavekort på strømmetjeneste som foreslått over her var forresten en veldig god ide om han ikke har det fra før!)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Romsdal

Jeg ville gjort det enkelt. Kjøpt en gavepose på matbutikken, de finner du som regel i samme hyllene som bursdagskort og slikt. Så ville jeg sett hva jeg fikk plass oppi. For eksempel ei god øl eller brus/energidrikk, litt salt snacks og søtt snacks som sjokolade drops lakris tyggis noe slikt. (Sånne melkesjokoladehjerter er jo også litt ekstra hyggelig å putte opp i, da gir du et lite hint om kjærlig omtanke :) 

Så skriver du noe hyggelig på lappen som følger med posen. For eksempel: Riktig god bedring (hjerte) klem fra… 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...