AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Fikk akkurat beskjed om at jeg får ny fastlege fra 1.april. Har veldig egentlig glemt at jeg har stått på venteliste i ett år.. Uansett, har legetime hos min nåværende fastlege neste uke. Får han vite at jeg har byttet og er ute av lista hans fra 1.april? Ser for at at det fort blir kleint.., Anonymkode: e9757...90a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Fikk akkurat beskjed om at jeg får ny fastlege fra 1.april. Har veldig egentlig glemt at jeg har stått på venteliste i ett år.. Uansett, har legetime hos min nåværende fastlege neste uke. Får han vite at jeg har byttet og er ute av lista hans fra 1.april? Ser for at at det fort blir kleint.., Anonymkode: e9757...90a Han får vite det 1 april. Den første hver mnd får de oppdatering fra nav hvem som går inn og ut av listene deres. Anonymkode: 31c9b...55c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han får vite det 1 april. Den første hver mnd får de oppdatering fra nav hvem som går inn og ut av listene deres. Anonymkode: 31c9b...55c Nav har da ingenting med fastlegebytte å gjøre! Derimot har helfo det! Anonymkode: f1988...068 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 De fleste fastleger har så mange pasienter at de ikke registrerer hvem som går inn og ut av listene deres. Anonymkode: ec019...c13 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 Han får ikke vite i forkant, så slapp av. Med mindre du har enormt hyppig oppfølging, så kommer han ikke til å tenke over det! Anonymkode: cb3f9...15a 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #6 Skrevet 10. mars 2022 Jeg hadde kanskje vurdert å avbestille timen, og bestilt hos nye legen i stedet. Sånn med tanke på videre oppfølging, og en fin mulighet til å bli kjent med nye legen 🙂 Anonymkode: 02d84...eb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå