AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Fastlegen fant ikke spiraltrådene så henviste meg til gynekologisk på sykehuset. Dette skjedde sist jeg byttet også. Da hadde den forflyttet seg lenger opp og satt seg litt fast. Det var sykt vondt og fikk vite etterpå at noen får narkose. Hvis det blir sånn neste gang vil jeg ha narkose eller i det minste skikkelig med smertestillende. Erfaringer? Anonymkode: 8ab08...09a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Ring sykehuset og forhør deg. Narkose er som regel unødvendig og unødvendig risiko. Men du kan sederes og gjøre det. De aller fleste tilbyr det Anonymkode: d38f1...a20 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fastlegen fant ikke spiraltrådene så henviste meg til gynekologisk på sykehuset. Dette skjedde sist jeg byttet også. Da hadde den forflyttet seg lenger opp og satt seg litt fast. Det var sykt vondt og fikk vite etterpå at noen får narkose. Hvis det blir sånn neste gang vil jeg ha narkose eller i det minste skikkelig med smertestillende. Erfaringer? Anonymkode: 8ab08...09a Vi gir en kort narkose det man bare holder maske og ventilerer noen minutter mens de nyttet. Helt trygt og ukomplisert. De fleste drar hjem innen en time etterpå. Jeg har 6-7 cm lange tråder som aldri forsvinner og heller ikke stikker mannen. Be om det. Anonymkode: 403e1...670 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Jeg fikk bedøvelsessprøyte rett i vagina sist jeg byttet. Det hjalp bare sånn passe. Anonymkode: 55350...93d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk bedøvelsessprøyte rett i vagina sist jeg byttet. Det hjalp bare sånn passe. Anonymkode: 55350...93d 😱 Det høres jo helt jævlig ut! Ts Anonymkode: 8ab08...09a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå