Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker dere noen produkter fra the body shop? Er det noe som er bra? Tenker stort sett på kroppspleie, kommer nok ikke til å kjøpe ansiktspleie derfra

Anonymkode: 851b7...afa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker dusjsåpe, shampoo, balsam, bodylotion, hårkur, skrubb, ansiktsmaske fra Body shop.

Jeg liker godt produktene til Body shop - jeg tåler dem og ikke får utslett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper dusjsåper og Body Butter/Body Yoghurt. Liker de fleste, bortsett fra kokos. Den lukter altfor sterkt. Ikke gøy å gå rundt og lukte som en kokosbolle… Mine favoritter er British Rose (nb: noen påstår at den klør), Pink Grapefruit og Mango.

Ellers er banansjampo og -balsam helt perfekt for mitt hår.

Drops of Youth-serien er min favoritt når det gjelder ansikt, de produktene holder virkelig det de lover.

Savner noen av produktene de hadde helt i begynnelsen, bl.a en fot-/leggspray som reddet livet mitt en shoppinghelg i London, og en mørk lilla dusjsåpe som luktet helt nydelig (bjørnebær/bringebær?)

Anonymkode: fe8bc...d77

Skrevet

Jeg bruker jevnlig body butter og dusjgel, og inni mellom håndkrem og leppebalsam. Har prøvd Body yoghurten, men synes den er for lite feit etter min smak. Liker også godt duftene/parfymene fra Body Shop. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

og en mørk lilla dusjsåpe som luktet helt nydelig (bjørnebær/bringebær?)

Regner med at du mener Dewberry? Den var populær tidlig på 90-tallet. Jeg har fortsatt ei flaske med konsentrert parymeolje med Dewberry-duft. :)

Skrevet

Elsker dusjsåpen og body butter fra the body shop, har brukt shea serien i mange år.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker bodybutter fra bodyshop. Spesielt oliven eller mandel. Samme med håndkrem.

Elsker også bademelk pulveret deres. 
Syns Bodyshop har bedre produkter, og bedre dufter, enn Rituals.

Anonymkode: 74b7b...306

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nerver det selv om du kanskje ikke er interessert: jeg elsker ansiktskremene i Aloe serien. Hjelper mot tørr flassete hud.

Ellers er jeg veldig glad i Shea bodybutter som de har.

Anonymkode: 2f9cc...249

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt body yoghurtene deres!

Anonymkode: 23353...963

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner virkelig mango-bodyloyionen, youghurten er for lett, mens body butteret er for fet. Den var perfekt, skjønner ikke hvorfor den ble kuttet ut.

Anonymkode: e48cf...b6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste produktene deres inneholder mye parfyme og andre allergener som en del reagerer på. Styrer unna hudpleie derfra. De har også noen parfymefrie produkter, men de inneholder lite aktive ingredienser. Er nok en grunn til at ingen hudpleiere anbefaler The Body Shop. 

Anonymkode: 4751c...312

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker body butteren, men liker ikke British rose, moringa og kokos. Glad i Shea og argan. 

Anonymkode: c58d7...510

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes en del av produktene har for mye lukt, selv om de kjennes gode på huden. Brukte oliven body butter en stund, det liker jeg. Ellers likte jeg både vitamin E og tea tree nettmaskene. Sistnevnte bruker jeg fortsatt ved utbrudd, den er nydelig. Har vurdert å teste såpen i samme serie, da jeg periodevis har en del kviser øverst på rygg og nakke.

Anonymkode: 437e4...902

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kokkos serien er min favoritt, bruker alle produktene i serien 😄 Almond body yoghurten liker jeg åså veldig godt, olive dusj såpen. Tea trea ansiktsmasken er kjempegod.

Anonymkode: cb771...161

AnonymBruker
Skrevet

Elsker body butter derfra, de er de eneste som redder huden min på vinteren.

Anonymkode: 1c10f...c34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt som Rituals. Kan godt kjøpe sjampo, dusjsåpe, bodylotion ol. Men aldri om jeg ville brukt det til hudpleie. 

Anonymkode: 3dcd5...c87

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Min favoritt dusjsåpe er Satsuma, den med mandarin duft. Den har erstatta mandel dusjolja frå L'Occitane for meg

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2022 den 16.39):

Elsker bodybutter fra bodyshop. Spesielt oliven eller mandel. Samme med håndkrem.

Elsker også bademelk pulveret deres. 
Syns Bodyshop har bedre produkter, og bedre dufter, enn Rituals.

Anonymkode: 74b7b...306

Ikke enig. Bodyshop lukter jo .. nei, jeg klarer ikke å forklare det, men som sånne merkelige (og sterke) sauser fra asiatiske eller latinamerikanske land med meget spesielle kryddere involvert.. Syns mesteparten av duftene fra Bodyshop lukter verre enn kloakk, og det sier mye. Almond milk og british rose var ok. Mango, peppermynte og satsuma var også delvis bra. Pink graipfruit var ganske god. Mens de eneste jeg faktisk likte var lemon og den nye lime serien fra limited edition. Alle de andre var 🤮

😅😅😅

Anonymkode: f45f5...747

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker gode lukter på produkter og synes body shop er gode der, så kan jo de som ikke liker lukter handle andre plasser. Bruker mye av kokus produktene. 

Anonymkode: ec781...e15

Skrevet (endret)

Jeg har brukt barbersåpen deres i minst 15 år. Elsker den, og kommer aldri til å bytte den ut 

Kokos skrubben er Amazing 

Og body butter herifra er jo rene himmelen, praise be🙌 

Bruker også sminkefjerner "camomil cleancing butter" og er godt fornøyd 

The body shop har mye bra etter min mening, men nå har jeg ikke prøvd hele og halve utvalget det skal sies men jeg er generelt glad i produkter som ikke er luktfrie..

Endret av skreppamedleppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...