Gå til innhold

8 år yngre mann?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er i trettiårene, jeg er i førtiårene. Vi har brukt mye tid sammen de siste månedene, som venner, og det er en en voldsom seksuell tiltrekning mellom oss. Vi har nå innledet et seksuelt forhold, og kommer nærmere hverandre fra dag til dag. 
Han sier han er helt på knærne etter meg, og det tror jeg absolutt på. Han er et nydelig menneske jeg gjerne vil ha nær, og jeg savner han hvert eneste sekund jeg ikke er med han - men kjenner jeg setter på bremsen på grunn av aldersforskjellen. 

kan noen snakke meg til fornuft? :)

Anonymkode: 9b928...fea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Ingen problematisk forskjell der?

Anonymkode: c2f9d...994

  • Liker 3
Skrevet

Dere er jo voksne folk, ser ikke problemet

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt for stor aldersforskjell for et langvarig forhold, men hvis ingen av dere har forventninger om noe mer varig og forpliktende enn å ha det gøy her og nå, bør det gå greit.

Anonymkode: 6fde4...5de

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 20.41):

Han er i trettiårene, jeg er i førtiårene. Vi har brukt mye tid sammen de siste månedene, som venner, og det er en en voldsom seksuell tiltrekning mellom oss. Vi har nå innledet et seksuelt forhold, og kommer nærmere hverandre fra dag til dag. 
Han sier han er helt på knærne etter meg, og det tror jeg absolutt på. Han er et nydelig menneske jeg gjerne vil ha nær, og jeg savner han hvert eneste sekund jeg ikke er med han - men kjenner jeg setter på bremsen på grunn av aldersforskjellen. 

kan noen snakke meg til fornuft? :)

Anonymkode: 9b928...fea

Kjør på, kjære deg. Nå har du en vakker sjel som er tiltrukket av deg.. og det skader vel ikke at han ser bra ut? Unn deg selv dette eventyret, kjære deg🌻🥰💗

Anonymkode: 08c98...ff9

  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har visst blitt de nye penistrådene. 

JA, det er helt OK å date yngre menn! Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå.. 

Anonymkode: 51485...fd5

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem😊 Jeg er 8 år eldre enn samboeren min. Vi ble sammen da han var i 20 årene og jeg i 30 årene, nå er vi i 30 og 40 årene. Vi tenker ikke på aldersforskjellen fordi vi ikke merker noe til det. 

Anonymkode: d3a49...3f0

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt enig med de over, som sier bare kjør på. Ikke om du ønsker forhold. Da ville jeg sjekket med han om han ønsker det samme og ikke har behov for (flere) barn.
Joda, fint å kose seg og nyte hverandre, men du kan ende opp med å bli såret. Vi kvinner knytter oss gjerne lett til menn

Anonymkode: a9a53...5ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ikke noe problem😊 Jeg er 8 år eldre enn samboeren min. Vi ble sammen da han var i 20 årene og jeg i 30 årene, nå er vi i 30 og 40 årene. Vi tenker ikke på aldersforskjellen fordi vi ikke merker noe til det. 

Anonymkode: d3a49...3f0

Fint å høre:)

ts

Anonymkode: 9b928...fea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ikke helt enig med de over, som sier bare kjør på. Ikke om du ønsker forhold. Da ville jeg sjekket med han om han ønsker det samme og ikke har behov for (flere) barn.
Joda, fint å kose seg og nyte hverandre, men du kan ende opp med å bli såret. Vi kvinner knytter oss gjerne lett til menn

Anonymkode: a9a53...5ad

Det må vi finne ut av. Han har fått de barna han skal ha, det vet jeg. Og jeg vet også at du har rett med tanke på at vi knytter oss lett til menn. Kjenner meg i allfall veldig igjen i det. 
 

ts

Anonymkode: 9b928...fea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Kjør på, kjære deg. Nå har du en vakker sjel som er tiltrukket av deg.. og det skader vel ikke at han ser bra ut? Unn deg selv dette eventyret, kjære deg🌻🥰💗

Anonymkode: 08c98...ff9

😍 unner meg eventyret, da!😍🙌

 

ts

Anonymkode: 9b928...fea

  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dette har visst blitt de nye penistrådene. 

JA, det er helt OK å date yngre menn! Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå.. 

Anonymkode: 51485...fd5

Skjønner det ikke helt selv heller, men det sitter en motstand i meg allikevel. 
 

ts

Anonymkode: 9b928...fea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Alt for stor aldersforskjell for et langvarig forhold, men hvis ingen av dere har forventninger om noe mer varig og forpliktende enn å ha det gøy her og nå, bør det gå greit.

Anonymkode: 6fde4...5de

Nja, det ligger forventninger om noe mer i lufta…

hvorfor mener du at aldersforskjellen er for stor for noe varig ?

 

ts

Anonymkode: 9b928...fea

AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (56 minutter siden):

Dere er jo voksne folk, ser ikke problemet

Nemlig. Vi er voksne folk. Takk! 
 

ts

Anonymkode: 9b928...fea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nja, det ligger forventninger om noe mer i lufta…

hvorfor mener du at aldersforskjellen er for stor for noe varig ?

 

ts

Anonymkode: 9b928...fea

Ikke tenk så mye over det. Det er veldig mange bitre menn her inne som føler at de ikke får sitt. 

Anonymkode: 51485...fd5

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 20.41):

Han er i trettiårene, jeg er i førtiårene. Vi har brukt mye tid sammen de siste månedene, som venner, og det er en en voldsom seksuell tiltrekning mellom oss. Vi har nå innledet et seksuelt forhold, og kommer nærmere hverandre fra dag til dag. 
Han sier han er helt på knærne etter meg, og det tror jeg absolutt på. Han er et nydelig menneske jeg gjerne vil ha nær, og jeg savner han hvert eneste sekund jeg ikke er med han - men kjenner jeg setter på bremsen på grunn av aldersforskjellen. 

kan noen snakke meg til fornuft? :)

Anonymkode: 9b928...fea

Er du singel skal du si ja til eventyret.

Anonymkode: 8d624...ea0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 20.41):

Han er i trettiårene, jeg er i førtiårene. Vi har brukt mye tid sammen de siste månedene, som venner, og det er en en voldsom seksuell tiltrekning mellom oss. Vi har nå innledet et seksuelt forhold, og kommer nærmere hverandre fra dag til dag. 
Han sier han er helt på knærne etter meg, og det tror jeg absolutt på. Han er et nydelig menneske jeg gjerne vil ha nær, og jeg savner han hvert eneste sekund jeg ikke er med han - men kjenner jeg setter på bremsen på grunn av aldersforskjellen. 

kan noen snakke meg til fornuft? :)

Anonymkode: 9b928...fea

Dere er begge over 25, så det går bra. 

Jo eldre dere blir jo nærere blir dere i alder. 

Jeg er 40 og hadde hatt null problem med å være sammen med en mann som er 8 år yngre. 

Jeg har to gode venninner som er 8 og 12 år yngre enn meg, så en yngre kjæreste er vel ok? 

Eller er det bare greit om mannen er eldst? 

Anonymkode: ad730...3dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du singel skal du si ja til eventyret.

Anonymkode: 8d624...ea0

Enig i det. Om det dukker opp en mulighet når du er singel og du ønsker det, skal du slå til. Livet er til for å leves. 

Selv er jeg 40 og har vært singel gjennom 20-og 30-årene. Om det kommer en 12 år yngre mann er det greit. 

Anonymkode: ad730...3dd

Skrevet

Jeg ser ikke noe problem der. Selv har jeg en kjæreste som er 12 år yngre, og aldersforskjellen har vi aldri skjenket en tanke. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem, men du må være åpen og ærlig med han at du er i en alder hvor du kanskje ikke får barn. 

Anonymkode: f37a6...b04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...