AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Han er i trettiårene, jeg er i førtiårene. Vi har brukt mye tid sammen de siste månedene, som venner, og det er en en voldsom seksuell tiltrekning mellom oss. Vi har nå innledet et seksuelt forhold, og kommer nærmere hverandre fra dag til dag. Han sier han er helt på knærne etter meg, og det tror jeg absolutt på. Han er et nydelig menneske jeg gjerne vil ha nær, og jeg savner han hvert eneste sekund jeg ikke er med han - men kjenner jeg setter på bremsen på grunn av aldersforskjellen. kan noen snakke meg til fornuft? Anonymkode: 9b928...fea
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #2 Skrevet 10. mars 2022 Hvorfor det? Ingen problematisk forskjell der? Anonymkode: c2f9d...994 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 Alt for stor aldersforskjell for et langvarig forhold, men hvis ingen av dere har forventninger om noe mer varig og forpliktende enn å ha det gøy her og nå, bør det gå greit. Anonymkode: 6fde4...5de 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 20.41): Han er i trettiårene, jeg er i førtiårene. Vi har brukt mye tid sammen de siste månedene, som venner, og det er en en voldsom seksuell tiltrekning mellom oss. Vi har nå innledet et seksuelt forhold, og kommer nærmere hverandre fra dag til dag. Han sier han er helt på knærne etter meg, og det tror jeg absolutt på. Han er et nydelig menneske jeg gjerne vil ha nær, og jeg savner han hvert eneste sekund jeg ikke er med han - men kjenner jeg setter på bremsen på grunn av aldersforskjellen. kan noen snakke meg til fornuft? Anonymkode: 9b928...fea Kjør på, kjære deg. Nå har du en vakker sjel som er tiltrukket av deg.. og det skader vel ikke at han ser bra ut? Unn deg selv dette eventyret, kjære deg🌻🥰💗 Anonymkode: 08c98...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #6 Skrevet 10. mars 2022 Dette har visst blitt de nye penistrådene. JA, det er helt OK å date yngre menn! Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå.. Anonymkode: 51485...fd5 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #7 Skrevet 10. mars 2022 Ikke noe problem😊 Jeg er 8 år eldre enn samboeren min. Vi ble sammen da han var i 20 årene og jeg i 30 årene, nå er vi i 30 og 40 årene. Vi tenker ikke på aldersforskjellen fordi vi ikke merker noe til det. Anonymkode: d3a49...3f0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 Ikke helt enig med de over, som sier bare kjør på. Ikke om du ønsker forhold. Da ville jeg sjekket med han om han ønsker det samme og ikke har behov for (flere) barn. Joda, fint å kose seg og nyte hverandre, men du kan ende opp med å bli såret. Vi kvinner knytter oss gjerne lett til menn Anonymkode: a9a53...5ad
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #9 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ikke noe problem😊 Jeg er 8 år eldre enn samboeren min. Vi ble sammen da han var i 20 årene og jeg i 30 årene, nå er vi i 30 og 40 årene. Vi tenker ikke på aldersforskjellen fordi vi ikke merker noe til det. Anonymkode: d3a49...3f0 Fint å høre:) ts Anonymkode: 9b928...fea
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #10 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ikke helt enig med de over, som sier bare kjør på. Ikke om du ønsker forhold. Da ville jeg sjekket med han om han ønsker det samme og ikke har behov for (flere) barn. Joda, fint å kose seg og nyte hverandre, men du kan ende opp med å bli såret. Vi kvinner knytter oss gjerne lett til menn Anonymkode: a9a53...5ad Det må vi finne ut av. Han har fått de barna han skal ha, det vet jeg. Og jeg vet også at du har rett med tanke på at vi knytter oss lett til menn. Kjenner meg i allfall veldig igjen i det. ts Anonymkode: 9b928...fea
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #11 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Kjør på, kjære deg. Nå har du en vakker sjel som er tiltrukket av deg.. og det skader vel ikke at han ser bra ut? Unn deg selv dette eventyret, kjære deg🌻🥰💗 Anonymkode: 08c98...ff9 😍 unner meg eventyret, da!😍🙌 ts Anonymkode: 9b928...fea 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #12 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Dette har visst blitt de nye penistrådene. JA, det er helt OK å date yngre menn! Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå.. Anonymkode: 51485...fd5 Skjønner det ikke helt selv heller, men det sitter en motstand i meg allikevel. ts Anonymkode: 9b928...fea
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #13 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Alt for stor aldersforskjell for et langvarig forhold, men hvis ingen av dere har forventninger om noe mer varig og forpliktende enn å ha det gøy her og nå, bør det gå greit. Anonymkode: 6fde4...5de Nja, det ligger forventninger om noe mer i lufta… hvorfor mener du at aldersforskjellen er for stor for noe varig ? ts Anonymkode: 9b928...fea
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #14 Skrevet 10. mars 2022 Maestro skrev (56 minutter siden): Dere er jo voksne folk, ser ikke problemet Nemlig. Vi er voksne folk. Takk! ts Anonymkode: 9b928...fea
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #15 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nja, det ligger forventninger om noe mer i lufta… hvorfor mener du at aldersforskjellen er for stor for noe varig ? ts Anonymkode: 9b928...fea Ikke tenk så mye over det. Det er veldig mange bitre menn her inne som føler at de ikke får sitt. Anonymkode: 51485...fd5 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #16 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 20.41): Han er i trettiårene, jeg er i førtiårene. Vi har brukt mye tid sammen de siste månedene, som venner, og det er en en voldsom seksuell tiltrekning mellom oss. Vi har nå innledet et seksuelt forhold, og kommer nærmere hverandre fra dag til dag. Han sier han er helt på knærne etter meg, og det tror jeg absolutt på. Han er et nydelig menneske jeg gjerne vil ha nær, og jeg savner han hvert eneste sekund jeg ikke er med han - men kjenner jeg setter på bremsen på grunn av aldersforskjellen. kan noen snakke meg til fornuft? Anonymkode: 9b928...fea Er du singel skal du si ja til eventyret. Anonymkode: 8d624...ea0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #17 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 20.41): Han er i trettiårene, jeg er i førtiårene. Vi har brukt mye tid sammen de siste månedene, som venner, og det er en en voldsom seksuell tiltrekning mellom oss. Vi har nå innledet et seksuelt forhold, og kommer nærmere hverandre fra dag til dag. Han sier han er helt på knærne etter meg, og det tror jeg absolutt på. Han er et nydelig menneske jeg gjerne vil ha nær, og jeg savner han hvert eneste sekund jeg ikke er med han - men kjenner jeg setter på bremsen på grunn av aldersforskjellen. kan noen snakke meg til fornuft? Anonymkode: 9b928...fea Dere er begge over 25, så det går bra. Jo eldre dere blir jo nærere blir dere i alder. Jeg er 40 og hadde hatt null problem med å være sammen med en mann som er 8 år yngre. Jeg har to gode venninner som er 8 og 12 år yngre enn meg, så en yngre kjæreste er vel ok? Eller er det bare greit om mannen er eldst? Anonymkode: ad730...3dd
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #18 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du singel skal du si ja til eventyret. Anonymkode: 8d624...ea0 Enig i det. Om det dukker opp en mulighet når du er singel og du ønsker det, skal du slå til. Livet er til for å leves. Selv er jeg 40 og har vært singel gjennom 20-og 30-årene. Om det kommer en 12 år yngre mann er det greit. Anonymkode: ad730...3dd
PassionatePatti Skrevet 15. mars 2022 #19 Skrevet 15. mars 2022 Jeg ser ikke noe problem der. Selv har jeg en kjæreste som er 12 år yngre, og aldersforskjellen har vi aldri skjenket en tanke.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #20 Skrevet 15. mars 2022 Ikke noe problem, men du må være åpen og ærlig med han at du er i en alder hvor du kanskje ikke får barn. Anonymkode: f37a6...b04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå