Gå til innhold

Jeg TRENGER en dominant mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lede og dominere? Hva mener du egentlig? Stoler du ikke på at du selv greier å ta de riktige avgjørelsene? Ser du på deg selv som mindre intelligent?

Anonymkode: d5473...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor fant du han da?
Om du er på Tiner eller andre dating apper, så kan du skrive at du liker dominans. Du skal nok få matcher :) 
 

Anonymkode: 9492f...1c9

Det må du ikke finne på å skrive på tinder. Det vil hagle inn med matcher som tror dominans er å være drittsekk. 

Anonymkode: 3a63f...0bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lede og dominere? Hva mener du egentlig? Stoler du ikke på at du selv greier å ta de riktige avgjørelsene? Ser du på deg selv som mindre intelligent?

Anonymkode: d5473...17a

Det virker som om vedkommende ser på seg selv som underdanig. Usikker på hvorfor intelligens ble et tema? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (4 timer siden):

Jeg ser flere skrive at man skal hinte, i dating profiler.. Har vi ikke alt etablert at menn ikke tar hint? 

Neida, det er damer som ikke klarer å hinte. Her må det til dels klartekst til. Kan ikke basere seg på tankelesning, vet du. ;)

Anonymkode: ab21c...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neida, det er damer som ikke klarer å hinte. Her må det til dels klartekst til. Kan ikke basere seg på tankelesning, vet du. ;)

Anonymkode: ab21c...af5

Da hinter man ikke lengre. Da har man åpen kommunikasjon, som jo er mye bedre en hele hintinga. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SlemUlv skrev (11 minutter siden):

Da hinter man ikke lengre. Da har man åpen kommunikasjon, som jo er mye bedre en hele hintinga. 

Jeg skrev 'delvis klartekst'. Som det eksempelet jeg nevnte tidligere ei denne tråden. Om en dame søker noen som ikke er helt A4 så bør det være nok. Tar ikke de aktuelle det hintet så er det for dårlig!

Anonymkode: ab21c...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Etter å ha vært i et forhold i mange år har jeg nå blitt singel igjen. 

Mannen jeg levde med, var god på alle måter, men kunne ikke gi meg trygghet i hverdagen. Han kunne ikke lede og ta kontroll hverken i eller utenfor sengen. 
I sengen savnet jeg intenst dominans. 

Nå har jeg hatt en liten fling med en mann som til min store overraskelse og sinnsyke glede, er dominant. Og så skjønner jeg jo at dette kan jeg ikke leve uten. JEG TRENGER Å BLI DOMINERT. Men hvor finner jeg en dominant mann? Og ikke bare det, en mann som matcher de andre kriteriene mine også? 😌🤪

Anonymkode: eb8c9...4cd

Mulig jeg bommer litt nå... Likevel. Møtte ei dame for en tid tilbake. Hun hadde så mye ansvar i jobb, så når det kom til sengekosen så ville hun at jeg tok kontrollen. Hun ville ikke bestemme noe, så det overlot hun til meg.

FANTASTISK OPPLEVELSE å få være dominant med ei som bare underkastet seg helt. Enormt deilig å se hvordan hun nøt det. Ubeskrivelig deilig for oss begge. Dessverre så ble det ikke noe mer mellom oss...

Så nå skal jeg utforske BDSM-miljøet her 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo allerede funnet en. Hvorfor spør du?

Anonymkode: 97b63...bab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet mange her inne er uenig med meg, men jeg anbefaler å joine fetlife.com

Finn velkomstkomiteen (som er en norsk gruppe), og les. 
Finnes mye god informasjon der :)

Man kan begrense inboksen der, sånn at du slipper å bli spammet ned av folk du ikke kjenner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (11 minutter siden):

Jeg vet mange her inne er uenig med meg, men jeg anbefaler å joine fetlife.com

Finn velkomstkomiteen (som er en norsk gruppe), og les. 
Finnes mye god informasjon der :)

Man kan begrense inboksen der, sånn at du slipper å bli spammet ned av folk du ikke kjenner :) 

Det skal jeg gjøre. Kan man treffe folk og bli kjent med folk gjennom den siden? 

Anonymkode: eb8c9...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det skal jeg gjøre. Kan man treffe folk og bli kjent med folk gjennom den siden? 

Anonymkode: eb8c9...4cd

Man kan ja, men det er ikke lagt opp til å være en dating side :)
Men ved å være aktiv i grupper, så vil man bli kjent med folk. Og de aller fleste, om ikke alle, foreningene i norge, legger ut events der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Man kan ja, men det er ikke lagt opp til å være en dating side :)
Men ved å være aktiv i grupper, så vil man bli kjent med folk. Og de aller fleste, om ikke alle, foreningene i norge, legger ut events der :) 

Det høres bra ut. Tenker det er en god start å begynne der. Veldig synd at ikke det står skrevet i panna på de som er dominante. Det hadde vært så mye mer lettvint😌

Anonymkode: eb8c9...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Etter å ha vært i et forhold i mange år har jeg nå blitt singel igjen. 

Mannen jeg levde med, var god på alle måter, men kunne ikke gi meg trygghet i hverdagen. Han kunne ikke lede og ta kontroll hverken i eller utenfor sengen. 
I sengen savnet jeg intenst dominans. 

Nå har jeg hatt en liten fling med en mann som til min store overraskelse og sinnsyke glede, er dominant. Og så skjønner jeg jo at dette kan jeg ikke leve uten. JEG TRENGER Å BLI DOMINERT. Men hvor finner jeg en dominant mann? Og ikke bare det, en mann som matcher de andre kriteriene mine også? 😌🤪

Anonymkode: eb8c9...4cd

Du har jo funnet en?

Anonymkode: cdf77...dc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har jo funnet en?

Anonymkode: cdf77...dc9

Han viste seg å være i et forhold😬. Men han var….bra. Veldig bra. Altfor bra…

Anonymkode: eb8c9...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det skal jeg gjøre. Kan man treffe folk og bli kjent med folk gjennom den siden? 

Anonymkode: eb8c9...4cd

Det er nærmest uetisk å anbefale nybegynnere å søke hjelp på fetlife. Du vil få et helt feil inntrykk av hva bdsm er. Du vil få en haug tilbud, du vil få et inntrykk av at det er vanlig å delta på møter og sammenkomster (Som om vaniljefolk driver slik), du vil bli eksponert for svært bisarre reklamer som kan skremme skiten av en som bare er nysgjerrig, du vil se brukere som legger ut bilder av skamslåtte underdanige hvor det florerer av kommentarer som "Vakkert", "Så søte dere er", "Heldig!" etterfulgt av masse hjerter, osv osv. 

Jeg an ikke forstå hvorfor visse folk her som i utgangspunktet virker oppegående med vitende og vilje kan anbefale nybegynnere å søke informasjon på fetlife! Mitt råd er å holde deg unna. Det finnes masse annen god informasjon på nett.

Anonymkode: ab21c...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Hr. Aktiv skrev (På 10.3.2022 den 8.15):

Alle damer sier de er ærlige. Litt rart når de samme damene sier ja, men mener nei. 

Kommunikasjon går begge veier, men min erfaring er at hun hinter og jeg ikke forstår. Sier jeg ting rett ut er jeg stygg. Skjønner du? Det må prates om slik at begge forstår hva som blir formidlet og ikke bare godta at den andre parten nikker. 

Selvfølgelig er de beste tatt. Gode mennesker får skjeldent gå lenge alene. Det er en grunn til at enkelte kjekke menn og flotte damer aldri finner en partner. Det har ingenting med utseende å gjøre, men oppførsel. Stiller du urimelige krav blir folk raskt urimelig med deg. 

Det var vel han som var utro og dro deg inn i dette? Jeg har selv hengt med utro damer uten å vite at de var i et eller flere forhold. Det var ikke min feil, men damenes. Det samme kan vel sies om deg også så lenge du ikke visste. Det er vondt ja, men sånn er det desverre.

Dette tror jeg du har rett i . Jeg møtte en fantastisk mann som kom m en fantasi jeg nok ikke ønsket å innfri med en gang. Jeg spurte han om fantasien var noe han visste han likte eller noe han trodde han likte. Svaret var : Jeg bare skrev noe. Når han da spør meg om jeg kan utføre dette likevel - sågar i offentlighet , blir jeg stuss. Det endte med jeg mistet enn mann som henger høyt oppe på næringskjeden på alle måter. Man tror man kommuniserer konkret - men ser i ettertid man kanskje har ulike forventinger. Synd , trist og leit når det skjer. 

Anonymkode: b24e7...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.3.2022 den 20.31):

Etter å ha vært i et forhold i mange år har jeg nå blitt singel igjen. 

Mannen jeg levde med, var god på alle måter, men kunne ikke gi meg trygghet i hverdagen. Han kunne ikke lede og ta kontroll hverken i eller utenfor sengen. 
I sengen savnet jeg intenst dominans. 

Nå har jeg hatt en liten fling med en mann som til min store overraskelse og sinnsyke glede, er dominant. Og så skjønner jeg jo at dette kan jeg ikke leve uten. JEG TRENGER Å BLI DOMINERT. Men hvor finner jeg en dominant mann? Og ikke bare det, en mann som matcher de andre kriteriene mine også? 😌🤪

Anonymkode: eb8c9...4cd

Du har jo en fling,velg han?

 

Anonymkode: 80a84...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du har jo en fling,velg han?

 

Anonymkode: 80a84...077

Tråden er fra 2022... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...