AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Etter å ha vært i et forhold i mange år har jeg nå blitt singel igjen. Mannen jeg levde med, var god på alle måter, men kunne ikke gi meg trygghet i hverdagen. Han kunne ikke lede og ta kontroll hverken i eller utenfor sengen. I sengen savnet jeg intenst dominans. Nå har jeg hatt en liten fling med en mann som til min store overraskelse og sinnsyke glede, er dominant. Og så skjønner jeg jo at dette kan jeg ikke leve uten. JEG TRENGER Å BLI DOMINERT. Men hvor finner jeg en dominant mann? Og ikke bare det, en mann som matcher de andre kriteriene mine også? 😌🤪 Anonymkode: eb8c9...4cd 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Hvor fant du han da? Om du er på Tiner eller andre dating apper, så kan du skrive at du liker dominans. Du skal nok få matcher Anonymkode: 9492f...1c9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Hva legger du i å bli dominert egentlig? Anonymkode: 7c0c4...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 SlemUlv skrev (1 time siden): Jeg fant min i bdsm miljøet. På nett eller lokalt? ts Anonymkode: eb8c9...4cd
SlemUlv Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): På nett eller lokalt? ts Anonymkode: eb8c9...4cd Han tok først kontakt på nett, men det var for å joine klubben jeg var leder for. Så en blanding av de to
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 SlemUlv skrev (20 minutter siden): Han tok først kontakt på nett, men det var for å joine klubben jeg var leder for. Så en blanding av de to Anbefaler du å melde seg inn i en lokal klubb? Anonymkode: eb8c9...4cd
SlemUlv Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anbefaler du å melde seg inn i en lokal klubb? Anonymkode: eb8c9...4cd Ja det gjør jeg Men vær ops på, det finnes idioter der også. Akkurat som andre plasser i samfunnet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #9 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Anbefaler du å melde seg inn i en lokal klubb? Anonymkode: eb8c9...4cd Jeg anbefaler ikke det om bdsm er nytt for deg. Selv om folk stort sett er hyggelige og høflige på slike klubber så vil du bli eksponert for mye rart du må forholde deg til. Jeg sammenligner det litt som om "vanlige" folk skulle gå på sexklubb for å finne seg en partner. Jeg ville heller forsøkt vanlige datesider og heller hintet litt i profilen din om hva du er ute etter. Det er tross alt nok av dominante rundt omkring, Anonymkode: ab21c...af5 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #10 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg anbefaler ikke det om bdsm er nytt for deg. Selv om folk stort sett er hyggelige og høflige på slike klubber så vil du bli eksponert for mye rart du må forholde deg til. Jeg sammenligner det litt som om "vanlige" folk skulle gå på sexklubb for å finne seg en partner. Jeg ville heller forsøkt vanlige datesider og heller hintet litt i profilen din om hva du er ute etter. Det er tross alt nok av dominante rundt omkring, Anonymkode: ab21c...af5 Det er nytt for meg, ja. Er det nok av dominante folk rundt omkring, altså…? Av en eller annen grunn tenkte jeg at det er langt mellom dem. Anonymkode: eb8c9...4cd
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #11 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nytt for meg, ja. Er det nok av dominante folk rundt omkring, altså…? Av en eller annen grunn tenkte jeg at det er langt mellom dem. Anonymkode: eb8c9...4cd Ja, jeg tror det. Jeg er selv dominant mann og har funnet partnerne mine utelukkende på vanlige datingsider. De kan bekrefte at det er mange menn som sier de er dominante. Anonymkode: ab21c...af5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #12 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, jeg tror det. Jeg er selv dominant mann og har funnet partnerne mine utelukkende på vanlige datingsider. De kan bekrefte at det er mange menn som sier de er dominante. Anonymkode: ab21c...af5 Det er kanskje mange menn som sier de er dominante, men er de det virkelig? Er det mulig å droppe subtile hint på profilen sin, tro, som kun dominante menn vil fange opp? kjenner jo at jeg gjerne kunne ha vært åpen om det, men har tenåringsbarn, bor på et ganske lite sted og friker ut ved tanken på å eksponere for mye på f.eks Tinder. Men…jeg trenger en dominant mann. Skal ikke inn i et nytt forhold med en mann som ikke kan lede. Anonymkode: eb8c9...4cd 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. mars 2022 #13 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Etter å ha vært i et forhold i mange år har jeg nå blitt singel igjen. Mannen jeg levde med, var god på alle måter, men kunne ikke gi meg trygghet i hverdagen. Han kunne ikke lede og ta kontroll hverken i eller utenfor sengen. I sengen savnet jeg intenst dominans. Nå har jeg hatt en liten fling med en mann som til min store overraskelse og sinnsyke glede, er dominant. Og så skjønner jeg jo at dette kan jeg ikke leve uten. JEG TRENGER Å BLI DOMINERT. Men hvor finner jeg en dominant mann? Og ikke bare det, en mann som matcher de andre kriteriene mine også? 😌🤪 Anonymkode: eb8c9...4cd Hva med flingen din? 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. mars 2022 #14 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er nytt for meg, ja. Er det nok av dominante folk rundt omkring, altså…? Av en eller annen grunn tenkte jeg at det er langt mellom dem. Anonymkode: eb8c9...4cd Det er riktig at det er langt imellom dem. Fordi det er så mange damer som vil bli tatt med storm og bli dominert, men ikke har skjønnt et fnugg av kommunikasjon. De blir med på ting som de ikke ønsker og de bidrar ikke til å få fart på ting og alt dette faller sammen med dårlig kommunikasjon. Dvs. partneren fatter ikke hva og hvilken interesse hun har da hun ikke vil si det eller ikke forteller sannheten. Som mann blir det lite dominans her for å ende opp som en "overgriper" frister ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #15 Skrevet 10. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Det er riktig at det er langt imellom dem. Fordi det er så mange damer som vil bli tatt med storm og bli dominert, men ikke har skjønnt et fnugg av kommunikasjon. De blir med på ting som de ikke ønsker og de bidrar ikke til å få fart på ting og alt dette faller sammen med dårlig kommunikasjon. Dvs. partneren fatter ikke hva og hvilken interesse hun har da hun ikke vil si det eller ikke forteller sannheten. Som mann blir det lite dominans her for å ende opp som en "overgriper" frister ikke. Ser dilemmaet. Og gråter innvendig av å tenke på at det er så langt mellom dem. Flingen min viser seg å være i et forhold. Jeg skulle ønske jeg aldri hadde truffet han, for nå vet jeg hva jeg går glipp av hvis jeg ikke finner en dominant mann. Anonymkode: eb8c9...4cd
Hr. Aktiv Skrevet 10. mars 2022 #16 Skrevet 10. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser dilemmaet. Og gråter innvendig av å tenke på at det er så langt mellom dem. Flingen min viser seg å være i et forhold. Jeg skulle ønske jeg aldri hadde truffet han, for nå vet jeg hva jeg går glipp av hvis jeg ikke finner en dominant mann. Anonymkode: eb8c9...4cd Derfor må du først og fremst være ærlig med deg selv og innse at det er du som må ta steget og sørge for at kommunikasjon oppstår og ikke minst blir forstått av en evt. mann. Nå det er sagt så er de "beste" allerede i et forhold så du må nok lete litt, men umulig tror jeg ikke det blir. Vil ikke si du var uheldig. Det var han som var feilen her og ikke du. Endret 10. mars 2022 av Elaine Marley 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #17 Skrevet 10. mars 2022 (endret) Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Derfor må du først og fremst være ærlig med deg selv og innse at det er du som må ta steget og sørge for at kommunikasjon oppstår og ikke minst blir forstått av en evt. mann. Nå det er sagt så er de "beste" allerede i et forhold så du må nok lete litt, men umulig tror jeg ikke det blir. Vil ikke si du var uheldig. Det var han som var feilen her og ikke du. Ærlig skal jeg være. Det kommer lett til meg å være åpen og kommunikativ. Hva mener du med å bli forstått av en mann? Gråter enda mer av å lese at du mener de beste er tatt. Jeg vet at jeg ikke kan ta til takke med noe kvasi… Og tanken på å «pløye gjennom» halve Tinder for å finne noen, er ganske overveldende. Hva mener du med at han var feilen? Anonymkode: eb8c9...4cd Endret 10. mars 2022 av Elaine Marley
Hr. Aktiv Skrevet 10. mars 2022 #18 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ærlig skal jeg være. Det kommer lett til meg å være åpen og kommunikativ. Hva mener du med å bli forstått av en mann? Gråter enda mer av å lese at du mener de beste er tatt. Jeg vet at jeg ikke kan ta til takke med noe kvasi… Og tanken på å «pløye gjennom» halve Tinder for å finne noen, er ganske overveldende. Hva mener du med at han var feilen? Anonymkode: eb8c9...4cd Alle damer sier de er ærlige. Litt rart når de samme damene sier ja, men mener nei. Kommunikasjon går begge veier, men min erfaring er at hun hinter og jeg ikke forstår. Sier jeg ting rett ut er jeg stygg. Skjønner du? Det må prates om slik at begge forstår hva som blir formidlet og ikke bare godta at den andre parten nikker. Selvfølgelig er de beste tatt. Gode mennesker får skjeldent gå lenge alene. Det er en grunn til at enkelte kjekke menn og flotte damer aldri finner en partner. Det har ingenting med utseende å gjøre, men oppførsel. Stiller du urimelige krav blir folk raskt urimelig med deg. Det var vel han som var utro og dro deg inn i dette? Jeg har selv hengt med utro damer uten å vite at de var i et eller flere forhold. Det var ikke min feil, men damenes. Det samme kan vel sies om deg også så lenge du ikke visste. Det er vondt ja, men sånn er det desverre.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #19 Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kanskje mange menn som sier de er dominante, men er de det virkelig? Er det mulig å droppe subtile hint på profilen sin, tro, som kun dominante menn vil fange opp? kjenner jo at jeg gjerne kunne ha vært åpen om det, men har tenåringsbarn, bor på et ganske lite sted og friker ut ved tanken på å eksponere for mye på f.eks Tinder. Men…jeg trenger en dominant mann. Skal ikke inn i et nytt forhold med en mann som ikke kan lede. Anonymkode: eb8c9...4cd Du har et poeng. Jeg skriver at jeg tror det er mange dominante menn der ute. Nå er det nok en del som tror de er dominante eller som gjerne vil være det, men du lærer etter hvert luke ut disse, vil jeg tro. Når det gjelder hint så skriver feks noen at de søker noen som ikke er helt A4, at de helst søker noen som liker å bestemme litt, etc. Du kan komme med en del subtile hint uten at du trenger å være så detaljert. Alternativt lager du deg en profil uten gjenkjennbart bilde hvor du skriver i klartekst hva du søker. Anonymkode: ab21c...af5
SlemUlv Skrevet 10. mars 2022 #20 Skrevet 10. mars 2022 Jeg ser flere skrive at man skal hinte, i dating profiler.. Har vi ikke alt etablert at menn ikke tar hint? 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå