Adrenalina1 Skrevet 9. mars 2022 #1 Del Skrevet 9. mars 2022 Jeg har trent styrke i 8 1/2 måned. Nå føler jeg at jeg trenger en pause. Hvor lenge kan jeg ta pause uten at resultatet jeg har opparbeidet blir ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Del Skrevet 9. mars 2022 Adrenalina1 skrev (55 minutter siden): Jeg har trent styrke i 8 1/2 måned. Nå føler jeg at jeg trenger en pause. Hvor lenge kan jeg ta pause uten at resultatet jeg har opparbeidet blir ødelagt? Jeg er ingen ekspert, men har inntrykk av at du etter 3-4 uker begynner å miste noe muskelmasse og styrke. Samtidig er det jo noe som heter muskelminne, slik at det kan være man raskere kommer tilbake dit man var. Men jeg tenker å ta et par uker fri burde være uproblematisk, dersom du er lei. Anonymkode: 91370...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Del Skrevet 9. mars 2022 Det går helt fint. Bare sørg for å spise godt så det ikke tærer på musklene. 1 mnd går greit. Flere mnd så går det noen uker før du løfter like tungt. Jeg vil likevel anbefale deg å trene sjeldnere en periode istedenfor pause, da det kan bli vanskelig å motivere seg til å starte igjen. F.eks 3 ganger i mnd istedenfor 3 ganger i uken. Anonymkode: bf6f1...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 9. mars 2022 #4 Del Skrevet 9. mars 2022 Spørs hva du mener med ødelagt? Etter et par uker vil du sannsynligvis merke nedgang i styrke, men du er jo ikke tilbake på null. Det kan jo være en fordel å "resette" seg litt også, for ingen kan øke styrken uti evigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 10. mars 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mars 2022 Albbas skrev (10 timer siden): Spørs hva du mener med ødelagt? Etter et par uker vil du sannsynligvis merke nedgang i styrke, men du er jo ikke tilbake på null. Det kan jo være en fordel å "resette" seg litt også, for ingen kan øke styrken uti evigheten. Med ødelagt mener jeg muskelstyrke og muskelvolum☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 10. mars 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er ingen ekspert, men har inntrykk av at du etter 3-4 uker begynner å miste noe muskelmasse og styrke. Samtidig er det jo noe som heter muskelminne, slik at det kan være man raskere kommer tilbake dit man var. Men jeg tenker å ta et par uker fri burde være uproblematisk, dersom du er lei. Anonymkode: 91370...d55 Jeg hadde ikke tenkt å ta pause så lenge. En uke, eller 8-10 dager kanskje☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 10. mars 2022 #7 Del Skrevet 10. mars 2022 Adrenalina1 skrev (51 minutter siden): Jeg hadde ikke tenkt å ta pause så lenge. En uke, eller 8-10 dager kanskje☺️ Som nevnt tidligere i tråden er dette uproblematisk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå